Terug naar joekelland met hemquote:
Heloef.quote:
quote:
Ja.quote:
Eigendoms rechtenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Heloef.
Hij noemde mij ooit zijn neger.
Zeaauuquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en zijn moeder is zwart
En hoe voelde je je daarbij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben wel eens in amsterdam geweest
komt erg dichtbij zo
Klopt.quote:
ohja bij ene myreasklsdke ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Heb VA slechts 1 keer gezien en Heloefje was daar niet bij.
hoe was het?quote:
Op WP zijn egoïsme zit momenteel rem. Je kunt nog zo mooi dichten maar het is nooit goed voor hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wp hou je muil
je graaft voor jezelf een kuil
je bent vervelend
wees niet zo veroordelend
anders kom ik achter je aan
wil jij dat gevecht aangaan?
lr, flips en sof horen bij de club
dit was de laatste druppel
peace out nigga
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WietParkiet jouw aanwezigheid alleen maakt mij een beter persoon. Jij bent die overwinning waarmee ik mijzelf maar wat graag bekroon.
Zonder jou beste WP kan ik niet leven. Voor een wereld met meerdere WP's zou ik mijn leven willen geven.
Want hoewel ook jij een mens blijft en bent. Is jouw grootsheid ongekend.
Een wereld waarin jij met de scepter zwaait is waar ik graag ademhaal. Een utopie wereld waarin trollen en raddraaiers zullen buigen voor jouw pracht en praal.
Oh Wietparkiet, oh prachtige parkiet van mij. Blijf voor eeuwig in mijn leven en maak mij blij
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben wel eens in amsterdam geweest
komt erg dichtbij zo
Velux.quote:
Had je mes in je ribben gehadquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geshockeerd vooral. Je had zomaar een halte later kunnen uitstappen.
nou hartstikke leuk.quote:
Je laten struikelen over een stuk watermeloenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja of stukjes kip tegen je hoofd aan gegooid
#vooroordelen
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe. Nuttig cadeau iig.
Ik heb ook nog ergens cadeau van haar. Maar dat was te persoonlijk om weg te gooien.
En heb ook nog meer cadeaus van haar liggen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Stuggles Nijn.
arm beestje ben je ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou hartstikke leuk.
nja mediapark in hilversum was wel grappig. daarna wouden die twee naar amsterdam. ik had er al een slecht gevoel over, we lopen 10 seconden buiten het station en er kwam al een gastje op ons/mij af. ben maar gelijk terug naar binnen gegaan. we zijn daarna de hele dag random de trein in gegaan dus was opzich wel okee verder.
had laatst hoodbbqquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je laten struikelen over een stuk watermeloen
wat nou wp internet dat is brabants internetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
14 minuten voor mijn bericht er doorheen kwam. Gg wp internet.
Chilllquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had laatst hoodbbq
had banken buiten staan en harde muziek en mijn ps3 met gta en we waren aan het blowen en kip op de bbq
Ja nou voor je het weet had die rare man een mes tussen m'n ribben gestokenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe dat nooit meer man, daar komen ongelukken van.
Zolang ik het kan gebruiken houd ik het nog.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"![]()
.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat nou wp internet dat is brabants internet
Ja of een rib tussen je messen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou voor je het weet had die rare man een mes tussen m'n ribben gestoken
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of een rib tussen je messen.
Dan kijk je gekker op denk ik.
Hehe, dat ook ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dit wel hoor. Kan zelf moeilijk dingen weggooien. "Het kan altijd nog weg"![]()
.
Zo liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |