Maar dan heb ik helemaal geen blijk meer dat iemand mij ooit lief heeft gevonden.quote:
Ik durf ze alleen niet meer te lezen.quote:
Whehehehe. Nuttig cadeau iig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb ook een cadeau van mijn ex bewaard. Als ik dat weggooi flikkert m'n gitaar van de muur.
Details, details. Komt gewoon op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar.Ik wist überhaupt niet wanneer die film was en toen ik 't opzocht zag ik pas dat het maandag was.
ik vond wel leuk al die liedjesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1e seizoen gezien maar vond het niet zoveel aan
hi darlingquote:
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
dat rijmt
nieuw onz topic
rijmen met wp
Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
nooit echt lange relatie gehad, laatste was 2 weken ofzo
dan doe je het niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Crack_ het volgende:
Shit, ik was super vrolijk en nu niet meer en nu wil ik niet meer hardlopen terwijl ik daar eigenlijk heel vele zin in had
Sup ouwe reus?quote:
quote:
quote:
Alles goed hier?quote:
huh wat doe je raarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gerijmd voor jou
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingenquote:
Je hebt het geluk dat neimand van mij wintquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben slecht in spelletjes
Gelijk black out alles
alles op de basisschool tel ik niet mee. hele klas gehad ooitquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit. Maar dan langer dan 1.5 maand ofzo![]()
Ik tel de 2 waar ik wat mee 'had' niet mee omdat het niet echt ergens op sloeg en zo kort was
waarom ga je zo laat nog in het donkerquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik in de knoop met mn trainingen. Ga zo wel effukus gewoon
. En meestal als ik buiten ben heb ik binnen 3 seconden wel weer zin
.
Amaquote:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het gaat hier zo hard nu ineens. Kan het niet bijhouden.
Dit. Zo maar slapen gaan dan maar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja he? Ik heb nu 4 afleveringen gezien maar vind het nu al een toffe seriequote:
Scott Pilgrim, ik zag hemquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Fera het volgende:
Op dinsdag 5 augustus 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt mijn grapje ook gemist. Je was waarschijnlijk de enige die hem begreep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |