In een oude sok onder je matras tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
en nu loop ik met los geld en dan ga ik het zo makkelijk uitgeven
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
oooooh ja hijquote:
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
quote:
Hoi Heppie.quote:
gewoon naar smullers gaan jatochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
ohja matras is ook wel goedequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een oude sok onder je matras toch
hoi fokkiequote:
nee geld verstoppen is leuker tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.
Alles goed?quote:
nee ik ga tijdje geen friet etenquote:
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.quote:
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.quote:
bamischijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
Toch kutfilmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.
Ik vond eens twintig euro onder mijn kast, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |