Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijkenquote:
dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijken
Zeker. Maar dat was ze sowieso. Nog nooit iemand meegemaakt die zo lief voor me was.quote:
Ik wist eerst ook niet goed wat ik er mee aan moest. Was beetje overdonderd.quote:
Awww.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooid.
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.quote:
LoLquote:
Klagen vanwege een föhn is sowieso bullshit. Gewoon woongeluiden dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Iedereen heeft zijn eigen manier van liefde uiten. Ik heb voor Hep ook een tekening gemaakt. Maar niet iedereen kan tekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezienquote:
had er heengelopen en hun muziek uitgezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezien
dacht ook aan die ja
wat vond je er van?
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.quote:
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.
Vond die Lola alleen een stomme del
Ja maar ze speelde echt een domme sletquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
Zijn wel rennende zombies tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.
ZOmbie-gehalte valt erg mee hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel rennende zombies toch
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
huh geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?
Ja dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |