Weggooien is ook zoietsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Zolang ik het kan gebruiken houd ik het nog.Zoals sieraden of zo.
best apart maar wel liefquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
ik kan best goed dingen weggooien
en anders zo doen dat als je het over een maand nog steeds niet hebt gebruikt/aangetrokken/iets mee hebt gedaan, gewoon weg doen.
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooidquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Maar zij heeft bijvoorbeeld een tekening van mij gemaakt, deze tekening op een steen geëtst en gepolijst. Daar was ze heel lang mee bezig en heel trots op. Is niet iets dat je zomaar aan de kant schuift.
hahaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Vanavond 2 horrorfilms gekeken en nu ben ik een beetje bang als ik iets hoor.
ahwquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Dat is echt awesome.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ook ja.
Juist bijzonderquote:
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoortquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Ik had dit ook toen ik de vlog van Elan bekeek hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
Nee, daarom. Zelfs een ring met een naam van een ex heb ik nog een tijdje gehouden. Maar volgens mij ben ik hem nu gewoon kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weggooien is ook zoiets. Als je het zelf had gekocht zou je dat ook niet doen...
Iddquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
slim, net in je nieuwe huis waar je altijd nieuwe dingen hoort
Ja die is goed.quote:
heb je ze alleen gekeken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iddvandaag m'n tv gekregen en alles geïnstalleerd, dus ook films enzo en ik wilde t uitproberen
Ach, straks even snel naar boven rennen en in m'n bed verstoppen.
divergent?quote:
Eerder iemand die mij in m'n slaap vastbindt met kettingen enzo zoals in die film.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Haha Etsu denkt dat er ook een raar wijf uit zijn tv komt lopen vannacht
Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijkenquote:
dan weet ik het nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel een film die ikje had beloofd een keer te kijken
Zeker. Maar dat was ze sowieso. Nog nooit iemand meegemaakt die zo lief voor me was.quote:
Ik wist eerst ook niet goed wat ik er mee aan moest. Was beetje overdonderd.quote:
Awww.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh wauw inderdaad, zeker bewaren zoiets. Ik heb ook best wat creatieve dingen voor mijn ex gemaakt, geen idee wat 'ie ermee gedaan heeft. Denk weggegooid.
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.quote:
LoLquote:
Klagen vanwege een föhn is sowieso bullshit. Gewoon woongeluiden dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Iedereen heeft zijn eigen manier van liefde uiten. Ik heb voor Hep ook een tekening gemaakt. Maar niet iedereen kan tekenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze deed altijd van dat soort dingen voor mij. VOelde me daarna schuldig omdat ik dat niet voor haar kon.
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezienquote:
had er heengelopen en hun muziek uitgezetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Wtf, die Duitsers die net klaagden vanwege het föhngeluid hebben nu keihard Tiroler tralalamuziek aanstaan. Wat is dit.
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zat al in mijn lijst te kijken van films die ik dit jaar heb gezien
dacht ook aan die ja
wat vond je er van?
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.quote:
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, iets te overdreven qua high-school hollywood-achtig, maar opzich niet heel slecht.
Vond die Lola alleen een stomme del
Ja maar ze speelde echt een domme sletquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
Zijn wel rennende zombies tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik hem kut zou vinden maar viel me goed mee.
ZOmbie-gehalte valt erg mee hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel rennende zombies toch
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, miley cyrus toen ze nog leuk was
huh geen ideequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die jongen met die krullen die erin speelde speelt ook in Step-up 2 toch?
Ja dusquote:
In een oude sok onder je matras tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
en nu loop ik met los geld en dan ga ik het zo makkelijk uitgeven
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
oooooh ja hijquote:
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
ik wilde per se een ijsje vandaag en toen moest ik geld pinnen want je kon in die ijszaak niet pinnen![]()
![]()
zal ik het ergens verstoppen? in een boek ofzoen dan vind ik het en dan: OHJA YES
quote:
Hoi Heppie.quote:
gewoon naar smullers gaan jatochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
ohja matras is ook wel goedequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een oude sok onder je matras toch
hoi fokkiequote:
nee geld verstoppen is leuker tochquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef het geld aan je ouders en laat hun het storten naar je rekening.
Alles goed?quote:
nee ik ga tijdje geen friet etenquote:
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.quote:
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.quote:
bamischijfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
Toch kutfilmquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee. Geen kaarten meer voor die FOK!film.
Ik vond eens twintig euro onder mijn kast, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
![]()
Heb je hem al gezien?quote:
Niet nodigquote:
ik spaar vijfcenten hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.
ook geen mexicano dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
nog nooit opquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook geen mexicano dus
wat is dit
quote:
what? seriously?quote:
Hij lijkt mij wel leuk.quote:
Best leuk hoor, zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar vijfcenten hehe er al ongeveer 400 ofzo
misschien iets minder
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Ik heb er ook nog ergens eentje lopen, maar daar kom ik niet meer aan tot ik meubels nodig heb ik als het huis uitga ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik ook paar jaar terug. Totaal vergeten dat ik er één had
jaquote:
ga etenquote:
xdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamiheppie eigenlijk niet lekker
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
oh wtfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel leuk.En FOK!kers meeten.
[..]
Best leuk hoor, zoiets.Mijn moeder heeft ook een potje voor die kleine meuk. Alleen mijn broertje jat eruit om sigaretten te halen.
![]()
![]()
Idd. Bah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Je had vroeger van die kipknotsen gebaseerd op the Flintstonesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
ik houd niet van chinees etenquote:
Zo lekker is het ook weer nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog nooit mexicano gegeten hebben is gemis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |