Niet nodigquote:
ik spaar vijfcenten hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n leuk spaarvarken bij de Action halen en het daarin stoppen. En dan telkens als je wat overhebt sparen en dan heb je uiteindelijk een leuk bedragje.
ook geen mexicano dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga tijdje geen friet eten
of patat
whateverrrr
nog nooit opquote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook geen mexicano dus
wat is dit
quote:
what? seriously?quote:
Hij lijkt mij wel leuk.quote:
Best leuk hoor, zoiets.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik spaar vijfcenten hehe er al ongeveer 400 ofzo
misschien iets minder
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Ik heb er ook nog ergens eentje lopen, maar daar kom ik niet meer aan tot ik meubels nodig heb ik als het huis uitga ofzoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had ik ook paar jaar terug. Totaal vergeten dat ik er één had
jaquote:
ga etenquote:
xdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamiheppie eigenlijk niet lekker
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
oh wtfquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel leuk.En FOK!kers meeten.
[..]
Best leuk hoor, zoiets.Mijn moeder heeft ook een potje voor die kleine meuk. Alleen mijn broertje jat eruit om sigaretten te halen.
![]()
![]()
Idd. Bah.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond bamihappie eigenlijk niet lekker
Je had vroeger van die kipknotsen gebaseerd op the Flintstonesquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn frituurkennis stop bij een kroket, kaassoufle, frikandel en van die snack mixen
ik houd niet van chinees etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |