Prima stap van Marcouch.quote:Gepubliceerd: 4 aug 2014 12:24 Laatste update: 4 aug 2014 15:22 Algemeen
De PvdA-Kamerleden Ahmed Marcouch en Khadija Arib zijn overspoeld met bedreigingen en verwensingen vanwege hun steun aan de Marokkaanse boot die zaterdag voor het eerst meevoer tijdens de Amsterdamse Canal Parade.
Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.
Aanzetten tot haat
"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.
Jabrane nam aanstoot aan de kleding waarin de Marokkaanse homo's en lesbiennes op de boot waren gekleed. Die droegen traditionele Marokkaanse kledij met daarop de Marokkaanse vlag en zouden de profeet hebben toegezongen.
Profeet vindt dat niet leuk
"Dat mag niet, laat de profeet en de vlag met rust", zegt Jabrane, die bij haar woorden blijft, maar daaraan toevoegt dat ze niets tegen homo's heeft. "Het gaat mij om de manier waarop dit is gegaan."
De Marokkaanse Jabrane zet zich in Amsterdam in voor de emancipatie van Marokkaanse vrouwen. Ze is betrokken bij jongerenprojecten en directeur van een stichting die in samenwerking met het ministerie van Buitenlandse Zaken remigratietrajecten opzet voor gedetineerde Marokkanen. Tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen stond ze op de lijst voor De Groenen.
Voorbeeldfunctie
PvdA-Kamerlid Arib, die zaterdag meevoer, zegt geschokt te zijn door alle reacties. "Sinds zaterdag krijg ik van alles naar mijn hoofd geslingerd. Ik moet naar de hel, krijg verzen uit de koran toegestuurd en in deze discussie werd ik als een stuk vuil behandeld. Als je actief bent binnen de Marokkaanse gemeenschap zoals deze mevrouw, dan heb je een voorbeeldfunctie. We moeten een grens trekken." Arib overweegt aangifte te doen.
http://www.nieuws.nl/alge(...)Marokkaanse-homoboot
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
Faggots bah....quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is terug,quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie menselijke vooruitgang.
Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.
Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.
Je kan inderdaad beter met een kameel of een geit knuffelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef regiliopeace het volgende:
Mooi zeg, zo'n aangifte voor de bühne. Je zal als homo maar door Amsterdam lopen en dan voortdurend uitgemaakt worden voor parlementariër van het afval.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
Hij legt zelf de link dus we mogen niets uitsluiten.quote:Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.
Aanzetten tot haat
"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.
Moslims, daarentegen, mogen naar hartenlust homo's beledigen (of nog veel erger, zoals discrimineren, vervolgen en doden)..quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
Én je mag een mening hebben omtrent dat gegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
quote:Profeet vindt dat niet leuk
Deze mensen waren gekleed in hun eigen traditionele kleding en zongen hun eigen profeet toe. Als iemand daardoor op de teentjes getrapt is heeft die persoon toch echt zelf een probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhhquote:
Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde.... Je haalt duidelijk een zaak naar boven die helemaal niet bestaat, ik zeg dit als mens en niet als moslim. In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.
Wat is nou het probleem; heb je er last van? Ik zie namelijk feestende mensen, net zoals ik feestende mensen zag tijdens de suikerfeest en toen niet dacht 'omg omg kijk ze moslim zijn bah bah'.
Verder, los van de gay pride heb je dus geen problemen met homo's?
Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?
Ik hamer al langer bij immigratie erop: selecteer mensen aan de poort die de Nederlandse normen en waarden (willen) omarmen, voor zover het te toetsem valt. Dat zorgt voor een verhoogde kans op een fijne samenleving. Dat geldt dus ook voor EU-immigratie.
Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde....
Huh? Ook in die andere topics praat ik gewoon over politiek, nergens zul je mij zien pronken met m'n moslim achtergrond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.
Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.
In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.
Bovendien, draai het eens om. Als persoon X een religie opricht (ik overigens niet dat je religieus bent, want dat weet ik niet) waarin hij zegt dat heteroseksualiteit zondig en strafbaar is, dan volgen mensen hem toch ook niet op. Of wel?
Exact. Precies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?quote:In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..
[..]
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?
Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..
[..]
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?
Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
Ik vind het vies en verwerpelijk verder heb ik geen problemen met ze in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?
Wat is nou het probleem voor jou bij liefde tussen mensen van dezelfde sekse?
http://www.allesovergay.n(...)suele-gevoelens.htmlquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.
Godsamme zeg.
Het gaat hier toch om homo's. Toch niet om de rest ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.
Wanneer het over armoede in Nederland gaat moet je inderdaad de hongersnood in Afrika erbij betrekken, als er een vliegtuigramp is meng je je in het onderwerp door te posten over de moorden door criminaliteit in Zuid-Amerika, wanneer het over Israël gaat lul je wat over de holocaust, bij Duitsland over de WK-finale van '74 en bij jou over de tijd dat je nog aan de tiet van je moeder zat te lurken. Of het gebrek daaraan.
Sjanker zeg.
Iedereen die er even over nadenkt weet dat een liefdevolle alwetende god een warlord uitkiest die zijn leven vult met seks, moord en plunderen om zijn goede woord te verspreiden. Het verhaal van sinterklaas is geloofwaardiger dan die van de 3 grote geloven uit de zandbak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.
[..]
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
Ja, goed zo. Je discussiepartner op deze manier kleineren en het nog persoonlijk maken ook nog. Zo moet het inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?
Wat ben jij een naar persoon !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?
Hij zegt alleen maar dat het weinig zin heeft om zo in de tegenaanval te gaan over besnijdenis als het gaat over dat hij moeite heeft met hommosensuelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als de laatste editie van die geschriften 14 eeuwen oud is betwijfel ik ten zeerste of daar in staat:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.
[..]
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
Haal die dr maar weg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
Ik vind een hoofddoekje dragen provocerend gedrag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Ik wou al zeggen, is pH -11 weer terug?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie en menselijke vooruitgang.
Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.
Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.
Ik durf gerust te stellen dat 50% op de boten hetero is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik durf gerust te stellen dat 50% op de boten hetero is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.
Weet alleen niet wat erger om te kotsen is. mocro'tjes die vanuit geloofsovertuiging anderen haten, of dat.
Mag dat dan wel van de profeet, maf vet couscouswief?quote:De Amsterdamse Mouna Jabrane (43) onderging een liposuctie in Casablanca om me jong, energiek en vrouwelijk te blijven voelen. Ik wil dat alles er netjes uitziet, ook mijn buik.
Correct. Is ook om te kotsen. Ondanks dat op 1 na het helden zijn in AMS en omstreken.quote:
Is hij echt 'gevlucht'?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie en menselijke vooruitgang.
Geitenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter met een kameel of een geit knuffelen.
In het Engels noemen ze dat de 'yuck-factor'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je zussen lusten er anders wel pap van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En hier laten ze juist heel bewust de Turkse of Marokkaanse vlag zien om het taboe rondom homoseksualiteit binnen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap en de torenhoge homofobie aan de kaak te stellen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef expans het volgende:
In andere landen 'thuisfront' laten ze de regenboogvlag zien.
Hier moet het opeens nadrukkelijk Marokkaans/Turks zijn.
Het is ook onnodig dat jij vanuit Marokko nog steeds op een Nederlands forum actief bent, met je ziekelijke "kijk mij moslim religieus extremist zijn"-houding. Wanneer houd je daar eens mee op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslims, daarentegen, mogen naar hartenlust homo's beledigen (of nog veel erger, zoals discrimineren, vervolgen en doden)..
In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
Homo's laten mensen niet in hun waarde omdat ze af en toe op hun eigen dag iets te tof doen op een boot?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaan
Je hebt volledig gelijk hoor. Het is te waarderen dat zarGon probeert om het gesprek aan te gaan met die geflipte mafkees, maar het is inderdaad zinloos. De_Ilias heeft zich meer dan eens gemanifesteerd als een religieus extremist. Dat verander je niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
Geen idee. Feit is dat hij hier (gelukkig) niet meer woont. Wat dat betreft valt zijn gedrag - vertrekken uit Nederland - nog te prijzen ook. Ik ken nog wel een paar honderd extremisten van wie ik graag zou zien dat ze het voorbeeld van De_Ilias volgen. Het volk dat in Den Haag met ISIS-vlaggen liep te zwaaien, bijvoorbeeld.quote:
Je schrijft wel vaker hilarische onzin op FOK! maar dit is toch wel het toppunt. Waarom zouden we jouw bizarre mening niet precies omdraaien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, is pH -11 weer terug?
Je MOET openlijke homoprovocatie leuk vinden, wat is dat voor kolder.
Laat die vrouw lekker. Haar mening. Oh nee, in Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken.
En aangifte doen ook echt.
Een lastige keuze, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Red_85 het volgende:
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.
Weet alleen niet wat erger om te kotsen is. mocro'tjes die vanuit geloofsovertuiging anderen haten, of dat.
Precies. Het is algemeen bekend dat moslims - een keuze, overigens - geen leven hebben in landen waar homo's het voor het zeggen hebben. Als het aan die vuile flikkers ligt, worden alle moslims gevangen gezet, vervolgd of zelfs vermoord. Ze zijn zo onverdraagzaam, die homo's. Ze beschouwen het aanhangen van de islam als een perverse, ziekelijke afwijking. En ze zullen geen kans onbenut laten om hun walging kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaan
Zo denken rechtse mensen nu ook over het knuffelen van allochtonen om te voorkomen dat je voor racist uitgemaakt gaat worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Je hoeft geen extremist te zijn om anderen niet te willen knuffelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ja zo kan je op FOK nu al 175 discussiedelen lezen over het Israël/Palestina-conflictquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar mensen zich allemaal wel niet druk om kunnen maken in dit land.
Het gaat mij niet om dat opkomen voor verdraagzaamheid en gelijke rechten. Het gaat mij om het policor idee. Je ziet het even wat te zwart-wit in je boosheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een lastige keuze, inderdaad.
Het is lastig kiezen tussen mensen die doelbewust haat en onverdraagzaamheid uitdragen en mensen die opkomen voor verdraagzaamheid en gelijke rechten. Dat laatste is inderdaad erger en zum kotzen.
Vooral op de werkplek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik vind een hoofddoekje dragen provocerend gedrag.
Ik vind mensen die andere mensen eng vinden pas eng.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mensen die geloven in religieuze dogma's, die zijn pas naar en vooral eng.
En het keppeltje ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vooral op de werkplek.
Keuze genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marcouch toont wel even goed zijn Marokkaanse ballen met zijn aangifte tegen dit soort debiel islamitisch roeptoeteren in dit land.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
Juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?
[..]
Deze mensen waren gekleed in hun eigen traditionele kleding en zongen hun eigen profeet toe. Als iemand daardoor op de teentjes getrapt is heeft die persoon toch echt zelf een probleem.
Daarbij zijn de meeste figuren die hierdoor zo uit de panty schieten ook de figuren die op straat, uit het niets, homo's de meest walgelijke beledigingen naar het hoofd gooien. Die homo's toeschreeuwen dat zij ze de volgende keer wel eens even in elkaar zullen slaan, of dat gewoon meteen maar doen. Wel altijd in een groepje natuurlijk. En dat moet dan maar geaccepteerd worden?
Echt, alsof dit soort reil-fanatiekelingen het alleenrecht hebben om anderen te beledigen, maar ondertussen moet de rest van de wereld, ten koste van alles, hun tere zieltje beschermen tegen alles wat niet in hun ideale wereldje past.
Pics.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
Lekker boeiend wat een of andere domme kut vind, het was een gezellig en leuk feest en ik heb totaal niks van enige haat meegemaakt richting wat of wie dan ook.
Die vrouw kan de tyfus krijgen, geen aandacht aan besteden.
Ik heb kundig mezelf weten te verhullen in normale kleding.quote:
Mohammed had 19 trouwe vrouwtjes om te vullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Mohammed had 19 trouwe vrouwtjes om te vullen.
Kon je dat maar zeggen van elke randdebiel, maar helaas, slechts beperkt tot Fok dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.
Wat een vermakelijkheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Oke dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.
Voor hun is het misschien tof maar er zijn ook mensen dir zoiets als kwetsend kunnen ervaren en je moet gewoon rekening houden met elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Homo's laten mensen niet in hun waarde omdat ze af en toe op hun eigen dag iets te tof doen op een boot?
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Decennialang niet gezien, dus kan ik ook niet weten of dat nu provocerend bij mij overkomt.
Is het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?
Hoezo is die provocerend ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet.
Zo'n wandelende tent is dat wel.
Omdat men met een hoofddoek boven de wet geplaatst wordt. Voor iedereen gelijke rechten/plichten, behalve voor de hoofddoekjes. Die zijn kennelijk 'meer gelijk' dan anderen. Natuurlijk staat het daarbij niet alleen symbool voor vrouwenonderdrukking, maar ook voor een dikke vette middelvinger naar NL.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?
Is het wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet.
Zo'n wandelende tent is dat wel.
Je bent serieus ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Omdat men met een hoofddoek boven de wet geplaatst wordt. Voor iedereen gelijke rechten/plichten, behalve voor de hoofddoekjes. Die zijn kennelijk 'meer gelijk' dan anderen. Natuurlijk staat het daarbij niet alleen symbool voor vrouwenonderdrukking, maar ook voor een dikke vette middelvinger naar NL.
En dan de zogenaamde reden van de hoofddoekjes: Zodat de man niet in de verleiding komt. Echt hoe halen die hoofddoekjes het in hun hoofd om te denken dat ze een verleiding zijn voor de man? Tot slot spreken hoofddoekjes ook altijd over HUN rechten en HUN geloof, etc. Totaal egoïstische en egocentrisch.
Bovendien is het bekend dat moslims allerlei aanslagen plegen etc, dus waarom je steun voor deze groepen uiten?
Kortom, één en al provocatie.
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zie hoofddoek, maar dan erger.
Ik ervaar jouw opmerkingen als kwetsend dus jij moet niet meer reageren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Voor hun is het misschien tof maar er zijn ook mensen dir zoiets als kwetsend kunnen ervaren en je moet gewoon rekening houden met elkaar
Je hoeft nu ook niet met een Russische of Oekraïense symbolen te lopen bij de nabestaanden van MH17quote:
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Nee jij hangt er een betekenis aan die niet voor de meerderheid geld. Het is je mening waar je last van hebt. Niet het hoofddoekje zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.
Hoe kan je last hebben van een homo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Niet !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.quote:
Je kan ook geen last hebben van het hoofddoekje zelf. Het is de mening die je er aan verbind waar je last van hebt. De mensen die last hebben van hoofddoekjes hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hier laten ze juist heel bewust de Turkse of Marokkaanse vlag zien om het taboe rondom homoseksualiteit binnen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap en de torenhoge homofobie aan de kaak te stellen. Wat is je punt?
[..]
Het is ook onnodig dat jij vanuit Marokko nog steeds op een Nederlands forum actief bent, met je ziekelijke "kijk mij moslim religieus extremist zijn"-houding. Wanneer houd je daar eens mee op?
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je schrijft wel vaker hilarische onzin op FOK! maar dit is toch wel het toppunt. Waarom zouden we jouw bizarre mening niet precies omdraaien?
Laat die homo's lekker. Laat ze lekker dansen op boten en feestvieren. Hun feestje. Oh nee, in Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken. (Je vergat de kop, trouwens).
Nee, je MOET openlijke belediging van homo's en politici die het voor mensenrechten opnemen leuk vinden, wat is dat voor kolder.
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
[..]
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Je moet geen woorden in m'n mond leggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.
Ja, ze zouden geen vlag mogen dragen, andere kleding moeten dragen en niet van hun vrijheid van meningsuiting moeten gebruik maken. Ze zijn Marokkanen en gebruiken dus daarom die vlag, ik zie het probleem niet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef expans het volgende:
[..]
Kijk naar de gay parade in Turkije, kijk naar de boot in Nederland en kijk dan naar de geleverde kritiek.
Zie ik toch anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Als er bijvoorbeeld ee homo luidruchtig zit te bellen in het openbaar, dan heb ik daar last van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:
Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
De terreur van Nederland; als je een mening hebt die niet strookt met "dat wat gewenst is" en dat publiekelijk (via het baggermedium Twitter of op Facebook ofzo) doet, dan moet je kop eraf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zie ik toch anders.
De stap van Marcouch geeft een signaal dat naar mijn mening meer welkom is dan het geroeptoeter van die Groene mevrouw..
Eindelijk een man met ballen die zijn standpunt als Marokkaan duidelijk maakt ten opzichte van haar in dit land achterhaalde mening.
Zou hopen dat er meer komen / zouden zijn.
Oké dan , anders ingeschat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De terreur van Nederland; als je een mening hebt die niet strookt met "dat wat gewenst is" en dat publiekelijk (via het baggermedium Twitter of op Facebook ofzo) doet, dan moet je kop eraf.
Nee, zelfs aangifte. Tegen een mening? Werkelijk?
Laat dat mens lekker praten, niemand heeft last van haar mening, zoals niemand last heeft van wat lullenzwaaiende homo's op een bootje.
Mensen zouden eens moeten beginnen met hun eigen levens op orde te krijgen, niet constant bezig zijn met wat anderen wel of niet leuk vinden.
Die Marcouch is een politicus, vergeet dat niet. Allemaal window dressing en zieltjes winnen. Weet jij hoe hij echt denkt?
Blijft eigenlijk ook wel in en in triest dat we in dit land de hele verdomde homo emancipatie discussie weer opnieuw moeten gaan voeren bij elke nieuwe invoer van antiek en achterlijke groeperingen en hun gedachtegoed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Marokkanen roepen op tot respect voor homo's
Marokkanen in Nederland moeten lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders respectvol benaderen. Dat zegt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN).
Initiatiefnemers en sympathisanten van de Marokkaanse boot op de Gay Pride in Amsterdam krijgen beledigingen en hatelijke opmerkingen van Marokkanen. "Dat vinden wij een kwalijke zaak", zegt het SMN.
Respectvolle omgang
Het SMN vindt dat mensen het niet eens hoeven te zijn met de leefwijze of de manier waarop homo's zich tijdens de Gay Pride zichtbaar maken, 'maar een respectvolle discussie en omgang met elkaar is van groot belang'.
De Marokkaanse boot was een primeur tijdens Canal Pride afgelopen weekeinde. Met hun deelname wilden ze hun zichtbaarheid vergroten en taboes doorbreken.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-respect-voor-homos
Wat jij wil sjenker. Dat is pas volwassen. Wat is er mis met je dat je een kindermishandelaar niet geestesziek durft te noemen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, goed zo. Je discussiepartner op deze manier kleineren en het nog persoonlijk maken ook nog. Zo moet het inderdaad.
Ik ben er kapot van.quote:
Nee, maar eikels schofferen zie ik niet als iets negatiefs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat het weinig zin heeft om zo in de tegenaanval te gaan over besnijdenis als het gaat over dat hij moeite heeft met hommosensuelen.
Denk je nu echt dat hij gaat zeggen: 'Ja je hebt gelijk, ik ben hypocriet. Ik ga nu mijn eikel repareren en naar concerten van De Toppers' ?
Nu is die ineens weer een kindermishandelaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat jij wil sjenker. Dat is pas volwassen. Wat is er mis met je dat je een kindermishandelaar niet geestesziek durft te noemen?
[..]
Ik ben er kapot van.
[..]
Nee, maar eikels schofferen zie ik niet als iets negatiefs.
Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest. Ben ik nou echt de eerste die aan je verteld dat deze gang van zaken niet normaal is bij volwassenen en al helemaal niet bij baby's en kinderen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu is die ineens weer een kindermishandelaar
Wie zegt dat die kinderen heeft ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:42 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest. Ben ik nou echt de eerste die aan je verteld dat deze gang van zaken niet normaal is bij volwassenen en al helemaal niet bij baby's en kinderen?
Iemand die kindermishandelaars helpt is er zelf ook een.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die kinderen heeft ?
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand die kindermishandelaars helpt is er zelf ook een.
Besnijdenis kan je zeker wel als kindermishandeling zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?
Tenzij er niemand in zijn familie is geboren sinds hij volwassen is geworden wel ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?
Ja maar daar gaat het hem niet om. Het is eerst een geestelijke gek en nu in ineens een kindermishandelaar die misschien wel helemaal geen kinderen heeft dus ze ook nog niet heeft laten besnijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Besnijdenis kan je zeker wel als kindermishandeling zien.
Wacht daar gewoon mee tot kinderen volwassen zijn. Kunnen ze zelf bepalen of ze besneden willen worden of niet.
Ja, die bewoording over religieuzen snap ik ook niet zo. Laat die mensen lekker geloven in die sprookjes.quote:
Als jij tegen mij zegt dat ik een kindermishandelaar ben omdat ik wil gaan lopen hakken in baby's dan zeg ik dat ik dat helemaal niet wil en nooit ga doen met mij kinderen. Je weet dat ik gelijk heb, maar je kwam hier om booslims te verdedigen dus dan moet je dat ook blijven doen. Emoties zijn belangrijker dan ratio tenslotte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het hem niet om. Het is eerst een geestelijke gek en nu in ineens een kindermishandelaar die misschien wel helemaal geen kinderen heeft dus ze ook nog niet heeft laten besnijden
Ik snap jouw haat niet tegen moslims. Of booslims ?:Pquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als jij tegen mij zegt dat ik een kindermishandelaar ben omdat ik wil gaan lopen hakken in baby's dan zeg ik dat ik dat helemaal niet wil en nooit ga doen met mij kinderen. Je weet dat ik gelijk heb, maar je kwam hier om booslims te verdedigen dus dan moet je dat ook blijven doen. Emoties zijn belangrijker dan ratio tenslotte.
Zijn toch nog meer religies die besnijden ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die bewoording over religieuzen snap ik ook niet zo. Laat die mensen lekker geloven in die sprookjes.
Kindermishandeling moet je wel aanpakken vind ik. Het is van de gekke dat als je een oorlel bij je kind afsnijdt je de gevangenis ingaat en als je een voorhuid erafhakt, je door je matties geprezen wordt.
Dat soort achterlijkheid moet er wel uit. Maar verder; sprookjes voor de een, waarheid voor de ander.
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn toch nog meer religies die besnijden ?
Mee eens. Alleen beetje lastig te veranderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.
Maakt niet uit; bij allemaal is het kindermishandeling. En het wordt goedgekeurd, en dat mag niet vind ik.
Of je mishandelt je kinderen niet, of je staat andere vormen van kindermishandeling ook toe (niet mijn keuze). Niet omdat het toevallig gelovigen zijn een uitzondering maken.
Ik heb geen hekel aan mensen die de islam lekker voor zichzelf houden en andere mensen niet aantasten in hun religieuze vrijheid. De realiteit is echter dat 99% van de moslims vierkant achter kindermishandeling staat en dat ze hun kinderen terroriseren met een alwetende boeman die ze eeuwig gaat martelen als ze niet luisteren. Mensen die een pedofiele warlord toejuichen en gebruiken als voorbeeld van hoe te leven vind ik ook onsmakelijk. Ik heb geen haat tegen Mo aangezien ze 1400 jaar geleden nog niet beter wisten, maar zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap jouw haat niet tegen moslims. Of booslims ?:P
Je hebt dus wel een hekel aan moslims. Je hebt een hekel aan de religie zelf en de volgers er van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen die de islam lekker voor zichzelf houden en andere mensen niet aantasten in hun religieuze vrijheid. De realiteit is echter dat 99% van de moslims vierkant achter kindermishandeling staat en dat ze hun kinderen terroriseren met een alwetende boeman die ze eeuwig gaat martelen als ze niet luisteren. Mensen die een pedofiele warlord toejuichen en gebruiken als voorbeeld van hoe te leven vind ik ook onsmakelijk. Ik heb geen haat tegen Mo aangezien ze 1400 jaar geleden nog niet beter wisten, maar zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.
95% van de moslims doet dat ook. Dat zijn geen extremisten. Die 5% komt schreeuwend en jankend op tv en simpele geesten als jij denken dan dat dat de islam/moslims vormt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Brum_brum het volgende:
zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.
Ironisch dat je moslims van haat beschuldigd terwijl je een Israëlische vlag als UI hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
Erg verrassend maar niet heus, de islam is nou eenmaal haat.
De moslims die het bagatelliseren/goed vinden zijn zo te zien al gearriveerd in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen hekel aan kindermishandelaars?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt dus wel een hekel aan moslims. Je hebt een hekel aan de religie zelf en de volgers er van.
Lijkt me niet. Nederland is een seculier land, dus de Rechten van het Kind gaan boven die van religie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen beetje lastig te veranderen
Do tel hoeveel moslims onbesneden zijn en hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
95% van de moslims doet dat ook. Dat zijn geen extremisten. Die 5% komt schreeuwend en jankend op tv en simpele geesten als jij denken dan dat dat de islam/moslims vormt.
Ik wilde net reageren en toen kwam deze. Had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maakt niet uit; bij allemaal is het kindermishandeling. En het wordt goedgekeurd, en dat mag niet vind ik.
Of je mishandelt je kinderen niet, of je staat andere vormen van kindermishandeling ook toe (niet mijn keuze). Niet omdat het toevallig gelovigen zijn een uitzondering maken.
Helaas komt dit niet alleen van onze islamitische medemens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Blijft eigenlijk ook wel in en in triest dat we in dit land de hele verdomde homo emancipatie discussie weer opnieuw moeten gaan voeren bij elke nieuwe invoer van antiek en achterlijke groeperingen en hun gedachtegoed.
In mijn jeugd was het gewoon klaar deze discussie , nooit gedacht het weer opnieuw te gaan mee maken.
Wat een verrijking toch deze muliticulti shit samenleving.
Wij prefereren een frisse hygienische snikkel in onze onderbroeken. Daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij geen dus heb je een hekel aan moslims. Geef het gewoon toequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Do tel hoeveel moslims onbesneden zijn en hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.
Dat doen atheistische ouders met Sinterklaas. Is ook niks mis mee, alleen jij projecteert JOUW idee van opvoeding op de hele wereld en zegt dat alleen jij het goed doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Brum_brum het volgende:
hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Nederland is een seculier land, dus de Rechten van het Kind gaan boven die van religie.
Doen alsof onbesneden mannen vieze snikkels hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij prefereren een frisse hygienische snikkel in onze onderbroeken. Daar is toch niets mis mee?
Dat zeg ik toch nergens !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij hebt geen hekel aan kindermishandelaars?
Nou jah...eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
Doen alsof onbesneden mannen vieze snikkels hebben.
Ik vind het heel wat over je zeggen dat je deze vraag belangrijker vindt dan hoe jij meewerkt aan de mishandeling van miljarden mensen wereldwijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij geen dus heb je een hekel aan moslims. Geef het gewoon toe
Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.
Ah, jij hebt ruime ervaring met aan onbesneden snikkels zuigen. Weten we dat ook weer.quote:
Ben jij pro kindermishandeling of heb je ook een hekel aan praktiserende gelovigen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.
Hoe werk ik nou weer mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat over je zeggen dat je deze vraag belangrijker vindt dan hoe jij meewerkt aan de mishandeling van miljarden mensen wereldwijd.
Geloof en educatie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument.
Mishandeling toestaan omdat mensen het anders stiekem gaan doen slaat nergens op.
Het is de eerste stap. Verder met educatie oplossen. "Luister, prima als je in dat sprookjesboek gelooft, maar kinderen snijd je niet open".
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ironisch dat je moslims van haat beschuldigd terwijl je een Israëlische vlag als UI hebt.Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste zin doet je zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid verliezen. Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Uhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Ja, we hebben ze toch ook geleerd dat de Zon niet om de Aarde draait?quote:
Nja als er stapje voor stapje gelovigen word geleerd dat besnijdenis onder de 18 kindermishandeling is kan ik er alleen maar voor zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze toch ook geleerd dat de Zon niet om de Aarde draait?
Dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die laatste zin doet je zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid verliezen. Goed bezig.
Ik heb uitgelegd dat de meeste moslims kindermishandelaars zijn en dat ik een hekel aan kindermishandelaars heb. Mocht jij geen hekel hebben aan de meeste moslims dan kun jij vriendjes worden met kindermishandelaars. Respect voor je tolerantie hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe werk ik nou weer mee?
Je komt met een heel betoog dat je geen hekel hebt aan moslims en vervolgens alles er na wijst op een haat tegen moslims
Precies, dat lijkt me wel de methode. Anno 2014 in gezond kindervlees gaan snijden lijkt me toch echt niet meer goed te praten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als er stapje voor stapje gelovigen word geleerd dat besnijdenis onder de 18 kindermishandeling is kan ik er alleen maar voor zijn
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
Ah, jij hebt ruime ervaring met aan onbesneden snikkels zuigen. Weten we dat ook weer.
Ja kom op manquote:
Dat was om te voorkomen dat ze gingen rukken. Lees je eens in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.
Deze discussie ga je niet winnen. Heb hem hier al vaak voorbij zie komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.
De grote fout die je maar blijft maken is:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd dat de meeste moslims kindermishandelaars zijn en dat ik een hekel aan kindermishandelaars heb. Mocht jij geen hekel hebben aan de meeste moslims dan kun jij vriendjes worden met kindermishandelaars. Respect voor je tolerantie hoor.
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom op man
Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Benieuwd wie die zware taak op zich zal nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dat lijkt me wel de methode. Anno 2014 in gezond kindervlees gaan snijden lijkt me toch echt niet meer goed te praten.
Onzin, men weet dondersgoed dat dit stukje hygiene de mannen alleen maar dient.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Brum_brum het volgende:
Dat was om te voorkomen dat ze gingen rukken. Lees je eens in.
Je hebt het over moslims ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.
Met dit soort racisme denk je wel weg te komen he? Als je de knoppen onder je vingers had, had je zelf die bommen op een ijsfabriek (quote:
Er valt niets te winnen. Het is gewoon hygienischer. Veel mannen zijn sowieso laks met hygiene en de andere helft van de wereld heeft door armoede en slechte voorzieningen niet makkelijk de beschikking om dagelijks alles goed te wassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze discussie ga je niet winnen. Heb hem hier al vaak voorbij zie komen
Andere opvattingen zijn fout. Dat weten we doordat baby's of gaan janken na een besnijdenis of heel stil worden omdat ze in lichamelijke shock zijn. Zeggen dat het geen mishandeling is, is hetzelfde als zeggen dat zwaartekracht niet bestaat omdat andere mensen daar ANDERE opvattingen over kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grote fout die je maar blijft maken is:
- JIJ ziet besnijdenis als kindermishandeling (ik ook)
- Jij erkent niet dat andere mensen daar ANDERE opvattingen over kunnen hebben (ik wel)
Jij projecteert jouw eigen geloof op die mensen.
En dan denk jij slimmer te zijn dan zij? Werkelijk?
Het is geen racisme. Ik constateer alleen wat. Het komt dan ook niet omdat het Arabieren zijn maar door de opvoeding, omgeving enz.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met dit soort racisme denk je wel weg te komen he? Als je de knoppen onder je vingers had, had je zelf die bommen op een ijsfabriek () gegooid.
Jij bent echt de weg kwijt ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.
Je weet dat je kans op impotentie groter is dan die van mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Onzin, men weet dondersgoed dat dit stukje hygiene de mannen alleen maar dient.
Tuurlijk jongen, welterusten.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Het is geen racisme. ik brabbel aan wat. Het komt dan ook niet omdat het Arabieren zijn maar door de opvoeding, omgeving enz.
Het enige wat is bewezen is dat jij dom of laf bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, welterusten.
Je bewijst mijn punt maar weer.
Want? Soennieten slaan sjiieten (en andersom) de hersenen in in nogal wat Arabische landen. En als dat niet gebeurt komt het omdat er bijna geen sjiieten zijn in het land.quote:
Ja maar denk dat je hier in de minderheid bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er valt niets te winnen. Het is gewoon hygienischer. Veel mannen zijn sowieso laks met hygiene en de andere helft van de wereld heeft door armoede en slechte voorzieningen niet makkelijk de beschikking om dagelijks alles goed te wassen.
Er is een reden dat de joden en Moslims dit eeuwen geleden al inzagen, ook bepaalde Christenen overigens. En die moderne mannetjes denken dan effe de waarheid in pacht te hebben
Vandaar dat de volkeren die besneden zijn groeien als steenkoolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef Brum_brum het volgende:
Je weet dat je kans op impotentie groter is dan die van mij?
Weer verwijs je naar moslims terwijl je net weer zegt dat het arabieren zijn en geen moslims.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Want? Soennieten slaan sjiieten (en andersom) de hersenen in in nogal wat Arabische landen. En als dat niet gebeurt komt het omdat er bijna geen sjiieten zijn in het land.
Nee, ik geloof niet in het per se moeten overheersen van mensen. Ik heb respect voor verschillende opvattingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het enige wat is bewezen is dat jij dom of laf bent.
Dat maakt niet uit, geeft alleen maar aan dat er genoeg werk nog aan de winkel is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar denk dat je hier in de minderheid bent
Arabieren zijn vrijwel altijd moslims.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Weer verwijs je naar moslims terwijl je net weer zegt dat het arabieren zijn en geen moslims.
Racist!!1!!!quote:
Zionisten zijn gestoorde racisten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren zijn vrijwel altijd moslims.
De volkeren die besneden zijn groeien als steenkool omdat ze nog niet in de fase zijn gekomen dat hun cultuur/realiteit is overgestapt naar een omgeving waarin het merendeel van de kinderen volwassen wordt. Over het algemeen komt dat door een gebrek aan hygiëne. Hygiëne qua bacteriën ipv welke lucht er van je lul komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vandaar dat de volkeren die besneden zijn groeien als steenkool
Het is een trol. Het kan niet anders. Iemand kan zich serieus niet zo vaak tegenspreken als dat hij doetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zionisten zijn gestoorde racisten.
Jij bewijst het.
Oké aluhoedje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zionisten zijn gestoorde racisten.
Jij bewijst het.
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een trol. Het kan niet anders. Iemand kan zich serieus niet zo vaak tegenspreken als dat hij doet
De meeste kinderen bij die volkeren sterven op jonge leeftijd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Brum_brum het volgende:
De volkeren die besneden zijn groeien als steenkool omdat ze nog niet in de fase zijn gekomen dat hun cultuur/realiteit is overgestapt naar een omgeving waarin het merendeel van de kinderen volwassen wordt.
Inderdaad hygiene dus. Je zal je nog eens verbazen over de eeuwenoude wijsheid van religieuzen als joden, Moslims en bepaalde Christenen achter het handhaven van de besnijdenis voor de mannenquote:Over het algemeen komt dat door een gebrek aan hygiëne. Hygiëne qua bacteriën ipv welke lucht er van je lul komt.
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet in het per se moeten overheersen van mensen. Ik heb respect voor verschillende opvattingen.
Jij niet, alleen wat jij zelf (niet) gelooft, is goed. En dat wil je nog eens over anderen uitstorten.
Daarom ben je ook geen libertarier, maar een vuile conservatief. Met je antireligieuze bagger.
Maar het is niet erg hoor dat je moslims haat. Zijn vast ook moslims die ongelovige haatten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.
Ik zeg net dat ik het wel mishandeling vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.
De kans om als Pally dood te gaan is hoger dan als Nederlander. Ik had het ook over cultuur. In west Europa groeide de bevolking ook een tijdje snel omdat cultuur achter de werkelijkheid liep. Het midden oosten loopt gewoon 200 jaar op ons achter qua demografische ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De meeste kinderen bij die volkeren sterven op jonge leeftijd?
[..]
Inderdaad hygiene dus. Je zal je nog eens verbazen over de eeuwenoude wijsheid van religieuzen als joden, Moslims en bepaalde Christenen achter het handhaven van de besnijdenis voor de mannen
Die kabouter is ook nog es pro-Israel, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vind je van de joden, die besnijden ook?
Nah begin echt te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kabouter is ook nog es pro-Israel, hoe verzin je het.
"Lekker libertarisch".
Het erge is; het is geen trol.
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Brum_brum het volgende:
De kans om als Pally dood te gaan is hoger dan als Nederlander. Ik had het ook over cultuur. In west Europa groeide de bevolking ook een tijdje snel omdat cultuur achter de werkelijkheid liep.
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullenquote:Het midden oosten loopt gewoon 200 jaar op ons achter qua demografische ontwikkelingen.
GAhahahaahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?
Ik gaf aan dat de volkeren die besneden groeien als steenkool en het met die "impotentie" dus wel reuze meevalt. Egypte heeft in 20 jaar tijd 10 miljoen mensen erbij gekregen
[..]
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullen![]()
Wanneer ga jij eraan geloven eigenlijk?
Dat heb ik je al verteld. Hou je ook van joodse kindermishandelaars? En van gristelijke kindermishandelaars?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het is niet erg hoor dat je moslims haat. Zijn vast ook moslims die ongelovige haatten.
Wat vind je van de joden, die besnijden ook?
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het wel mishandeling vind.
Ik erken echter dat andere mensen ER ANDERS OVER DENKEN.
Jij kan dat niet verkroppen; iedereen moet denken als jij.
Dat is:
- niet libertarisch
- oerdom, want je verandert 6+ miljard mensen (gelovigen) of ~2 miljard kindermishandelaars (besnijders) niet. Nooit.
Nou we hadden het net over moslims. Nu vraag ik me af of je dezelfde haat richting joden hebt ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dat heb ik je al verteld. Hou je ook van joodse kindermishandelaars? En van gristelijke kindermishandelaars?
[..]
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?
http://www.mensstudies.co(...)f96ae81fd48d2e8&pi=2quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?
Ik gaf aan dat de volkeren die besneden zijn juist groeien als steenkool en het met die "impotentie" dus wel reuze meevalt. Egypte heeft in 20 jaar tijd 10 miljoen mensen erbij gekregen
[..]
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullen![]()
Wanneer ga jij eraan geloven eigenlijk?
Succes met je pillen over een paar jaar. Vergeet je ouders niet te bedanken en sorry te zeggen tegen je zoon als je die tegen die tijd al hebt gekregen.quote:and were 4.53 times more likely to use an erectile dysfunction drug.
Wat wilde je doen, ze het met geweld ontzeggen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Brum_brum het volgende:
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?
Ik heb daar antwoord op gegeven. Nu jij nog op mijn vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou we hadden het net over moslims. Nu vraag ik me af of je dezelfde haat richting joden hebt ?
Zelfverdediging is niet gewelddadig. Reageren met gepast geweld op geweld tegen iemand anders ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wilde je doen, ze het met geweld ontzeggen?
Gijzelen? Bestelen?
Ik zie het liefste educatie als middel. En als tussenoplossing kan je artsen verbieden in een gezond lichaam te snijden.
Ja, dan gaat het "ondergronds", helaas. Maar een politiestaat die ook de ondergrond gaat controleren gaat niet werken.
Uhh logische reactiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zelfverdediging is niet gewelddadig. Reageren met gepast geweld op geweld tegen iemand anders ook niet.
Ik ben natuurlijk niet voor kindermishandeling. Maar ben er ook niet voor om op jouw manier de dingen te veranderen. Zo kom je nergens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb daar antwoord op gegeven. Nu jij nog op mijn vragen.
Dus jij bent tegen zo'n beetje alle praktiserende gelovigen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet voor kindermishandeling. Maar ben er ook niet voor om op jouw manier de dingen te veranderen. Zo kom je nergens.
Nja misschien zie ik gelovige meer als alleen maar kindermishandelaars ? Ik zie een gelovige , jij ziet alleen een kindermishandelaar die geestesziek is ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen zo'n beetje alle praktiserende gelovigen?
Dankje. We hebben het over het non agressie principe. Zolang je niet agressief tegen mij bent dan mag ik ook geen geweld tegen jou gebruiken. Wat El Matador echter vergeet is dat je ook nog zoiets hebt als wees geen klootzak. Als een omaatje op straat beroofd word mag je de dief wel een knal geven. Zo ook met mensen die kinderen mishandelen.quote:
Wij besnedenen zijn ook op latere leeftijd nog zo heet als leeuwen en juist wij staan er bekend om nog een heel nieuw gezin tegen aan te knallen op latere leeftijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Succes met je pillen over een paar jaar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja misschien zie ik gelovige meer als alleen maar kindermishandelaars ? Ik zie een gelovige , jij ziet alleen een kindermishandelaar die geestesziek is ...
Nadat dit met je is gebeurd focus jij je dus op de goede kanten van die persoon? Hij heeft tenslotte ook de buurman een keertje geholpen met verbouwen enzo.quote:Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest.
De vergelijking alleen al.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Brum_brum het volgende:
Als een omaatje op straat beroofd word mag je de dief wel een knal geven. Zo ook met mensen die kinderen mishandelen.
Natuurlijk focus ik me op het goede in de persoon ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:04 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Nadat dit met je is gebeurd focus jij je dus op de goede kanten van die persoon? Hij heeft tenslotte ook de buurman een keertje geholpen met verbouwen enzo.
Dus als jij een foto van Adolf voorbij ziet komen dan denk je aan hoe goed hij met Blondi overweg ging?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Natuurlijk focus ik me op het goede in de persoon ?
Iemand is meer dan alleen het geloof..
Voor jou heb ik geen godwin, maar met diequote:
Nee ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Dus als jij een foto van Adolf voorbij ziet komen dan denk je aan hoe goed hij met Blondi overweg ging?
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:17 schreef El_Matador het volgende:
Een onnodige "medische" ingreep in een kinderlichaam vergelijken met het beroven van een oud omaatje.
Als je echt de weg kwijt bent.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.
Als mijn hele eerder genoemde riedeltje echt bij jou zou gebeuren dan ging je niet naar de politie?quote:
Ik praat kindermishandeling niet goed, maar kinderen merken er op zich weinig van. Ja, ze huilen even, maar een voorhuid is net als een oorlel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.
Als ik beroofd zou worden als een oud omatje ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als mijn hele eerder genoemde riedeltje echt bij jou zou gebeuren dan ging je niet naar de politie?
Nee het vastbinden enzovoorts.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik beroofd zou worden als een oud omatje ?
GAhahaha nee. Ik zou gewoon worden opgevoed met het idee dat het zo hoort..quote:
Ik heb al eerder met wetenschappelijk bewijs laten zien dat dit verhaal onzin is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik praat kindermishandeling niet goed, maar kinderen merken er op zich weinig van. Ja, ze huilen even, maar een voorhuid is net als een oorlel.
het is niet dat besneden kindjes een doktertrauma hebben ofzo. Ook is er geen enkele causale relatie tussen besneden zijn en agressiever of juist minder agressief.
Volgens mij ben jij gewoon simpel. Je kan niet verder terugdenken dan 1 post.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahaha nee. Ik zou gewoon worden opgevoed met het idee dat het zo hoort..
Wat praat je nou weer voor onzin ?
...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon simpel. Je kan niet verder terugdenken dan 1 post.
Er is niet zoiets als "de wetenschap". Zeker bij medische wetenschap niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb al eerder met wetenschappelijk bewijs laten zien dat dit verhaal onzin is.
Aan besnijdenis kun je doodgaan of je piemeltje helemaal verliezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als "de wetenschap". Zeker bij medische wetenschap niet.
Jij zal vast betogen dat mensen een levenslang trauma overhouden aan besnijdenis. Dat lijkt me onzin.
Aan een beroving kan je wel een groot trauma overhouden trouwens.
Dat is een ongeluk, geen intentie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Aan besnijdenis kun je doodgaan of je piemeltje helemaal verliezen.
Ik kies ervoor om op fok te posten. Kleine kinderen niet voor de dood. Een in de basis gewelddadige intentie waarin je bewust het risico neemt je zoon een meisje te maken of te laten sterven is mishandeling.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een ongeluk, geen intentie.
FYI: beroofde omaatjes kunnen ook een hartaanval krijgen en doodgaan.
Weet je, terwijl jij een post op FOK! post, kun je doodgaan.
Ik geloof dat het de zargay boot was, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef zarGon het volgende:
Had de Turkse boot dit jaar een naam? Zo ja, wat?
Iets met een naam zoeken twee jaar geleden...
[..]
Allemaal even lachen jongens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef zetalore het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de zargay boot was, maar ik weet het niet zeker.
En meisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongens.
zetawhore is de enige die lacht.quote:
Jongens en meisjes is toch meervoud?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zetawhore is de enige die lacht.
Zeer goed stuk idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
Goed opiniestuk gisteren in de VK over deze kwestie:
Het laat zich slecht kopiëren door de opmaak, maar de link moet voldoende zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)eksuele-liefde.dhtml
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
Erg verrassend maar niet heus, de islam is nou eenmaal haat.
De moslims die het bagatelliseren/goed vinden zijn zo te zien al gearriveerd in dit topic.
Er is een verschil tussen denken en doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.
Wat Israel zoal uitspookt met de Palestijnen komt me over als een verlengde van die werken. Materialisatie van wat er over niet-joden wordt geschreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen denken en doen.
Palestijnen zijn allemaal homo? Of ga je nu off-topic omdat je het liever over de hele Gazarambam wil hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Wat Israel zoal uitspookt met de Palestijnen komt me over als een verlengde van die werken. Materialisatie van wat er over niet-joden wordt geschreven.
Israël verbied discriminatie, heeft ongeregistreerd samenwonen, adoptie en de meerderheid van de bevolking is voor het homohuwelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.
wat is er provocerend aan het toezingen van Mohammad, het dragen van traditionele kleding of de vlag van een land van herkomst?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |