TGY Türk Gay Yollariquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
TGY Türk Gay Yollari![]()
hebben die boten dan een speciale naam?
wat was jouw suggestie dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een reactie ontvangen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.
ik denk dat ze nu allemaal op die boot (Geylergeyi) zitten..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef zarGon het volgende:
Ik mail de stichting nu om een antwoord op mijn prangende vraag te krijgen.
Geblesseerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
is Elvan Abeylegesse trouwens gestopt met atletiek.. niets meer van haar gehoord.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geblesseerd![]()
Tientallen Turkse generaals met pensioen
Yasar Bal mag weer een jaar verder als brigadegeneraalWat haat ik die gozer, heeft mij 14 maanden lang koppijn bezorgd
liepen zelfs homos bij transfirum in utrecht opweg naar adamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldatenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
ik denk dat die slappeling van een Bekir Kalyoncu over een paar jaar Necdet Özel gaat vervangen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldatenIn tegenstelling tot Yasar Bal
En Özel heeft nog 3 jaar te gaan.
Daar ben ik ook bang voor. Herinner je je de "askeri casusluk" zaak nog? Alle soldaten zijn vrij gesproken(er zijn volgens mij 2 zaken, een is nu afgelopen, de andere gaat nog verder), dus alle heisa voor niks, en tientallen toekomstige generaals die waarschijnlijk niet meer vooruit zullen komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
na Kalyoncu komen allemaal mannetjes van Fettosaan de macht.. die nieuws die je net leest dat zijn allemaal schoonmaakacties jongen. die amandelsnorren zitten nu overal..
bosver man..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Shit, heb gemist, wat had je geschreven
En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!quote:
Klopt, de laatste ronde was echt slechtquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |