SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Waarom dan?quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Turken maken zich belachelijk met zo'n gay boot.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom dan?
Homo's en Turken/allochtonen zijn m.i. natuurlijke bondgenoten tegen de tirannieke meerderheid met zijn benauwende assimilatiepogingen. We moeten elkaars problemen erkennen en samenwerken.
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hemquote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)staal_tussen_de.html
Zelquote:
Hahahaa.quote:
De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Julis het volgende:
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hem. Hij is bang
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hahahaa.
Ik kan zelf geen naam verzinnen. De boot zou ik roze kleuren, met een zwarte megasnor aan de voorzijde, en Bulent Ersoy/ Zeki Müren uit de speakers.
[..]
Ik vond ze ook niet echt Turks ogen.quote:De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.
Mooi van de man voor Ulu Camiquote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Bayülgen sadece Melih Gökçek'e yaptığı övgülerle yetinmedi. Hayli şaşırtıcı bir soru da yöneltti. Paris ve Londra'nın en temel sorunlarından gay belediye başkanları yönetiminde aştığını vurgulayan Bayülgen "bizim ne zaman gay bir belediye başkanımız olacak sayın Gökçek?" diye sordu.
Gökçek, Bayülgen'in sorusu karşısında şaşkınlığını gizleyemezken böyle bir şeyi mümkün olmadığını söyledi:
"Tabii bizim kendimize göre bir yaşam tarzımız, örfümüz geleneklerimiz var. Oralar çok daha farklı bir noktada... İnşallah bizim Türkiye'de gay belediye başkanı olmayacak ve olmamalı.
http://gundem.milliyet.co(...)/1523190/default.htm
Maak je ondersheid tussen 'verlangen' en 'uitvoeren'? En is er een reden waarom je 'homofiel' gebruikt in plaats van 'homoseksualiteit'?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.
Tja, Turkije. Je kunt daar volgens mij niet eens een discussie voeren over homoseksualiteit zonder boze Turken op je dak te hebben. Verder is Melih Gökçek wel puick.quote:Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
Nu het toch over homoseksualiteit gaat. Melih Gökçek heeft het in ieder geval niet zo met het gay-gedoe.
[..]
De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Turken maken zich belachelijk met zo'n gay boot.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
Da's stiekem ook een leuke.quote:Ah leuk, de Mavi Marmara II vaart ook mee.
Gelukkig kan dit argument binnenkort de prullenbak in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.
Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.
Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.
Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.
Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
tja beetje een onzin verhaal, face reality zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.
Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.
Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.
Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Homo's motten oprotten. Ik heb geen Hetero Pride, dan ook geen Gay Pride
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
Gay pride is wel overdreven, tis een beetje een commercieel gebeuren gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Homo's motten oprotten. Ik heb geen Hetero Pride, dan ook geen Gay Pride
iz diskriminaziquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!
quote:
quote:Turkije (het Ottomaanse Rijk) was een van de eerste landen in de wereld die homoseksualiteit legaliseerde, in 1858. In Europa waren enkel Frankrijk, Nederland en België eerder met het legaliseren van homoseksualiteit.
Bron: Wikipedia NL.
quote:
quote:But a paper by Ishtiaq Hussain, published by Faith Matters (.pdf) on Saturday displays a very different picture. Ottoman sultans, or caliphs, in the 18th and 19th centuries launched secular schools and promoted the education of women. The period of reformation known as the Tanzimat saw customary and religious laws being replaced in favour of secular European ones. More surprisingly, homosexuality was decriminalised in 1858 (long before many western states took their cue, and over a century before the American Psychiatric Association declassified it as a mental illness in 1973). Contrary to the claims of hardline groups, religious authorities approved many of these measures.
Bron: The Guardian.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ataturk was een vooruitstrevend man
[..].
Volgens mij hadden ze de linker vermoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
GodErdogan himself could not sink this ship
![]()
[ afbeelding ]
quote:Türkiye'de meydana gelen iddet olaylarndan biri de cinsel kimlii nedeniyle öldürülen 26 yandaki Ahmet Yldz olmutur. Bu literatürlere Türkiye de namus cinayetinden dolay öldürülen ilk gay erkek kurban olarak da geçmitir.[24][25] Olayn ardndan açklama yapan, Yldz'n kuzeni Ahmet Kaya, "Yldz'n anlurfa'daki son derece dindar ve varlkl bir Kürt ailesinin tek olu olduunu" söylemitir. Ahmet Yldz' öldüren baba Yahya Yldz henüz yakalanmamtr. Yldz'a geçmite danmanlk yapm Lambda'nn insan haklar avukat Frat Söyle, cinayetten üç ay önce Yldz'n, ailesinden ölüm tehditleri ald için bölge savclna bir ikayette bulunduunu ancak savcln soruturma balatmay ya da Yldz'a koruma salamay reddettiini söylemitir. Yldz'n öldürülmesi olay basndada geni yanklar bulmutur. ngiliz The Independent gazetesi ise namus cinayeti sorunun sadece Türkiye'ye özgü bir sorun olmadn belirtmitir.[26] Üsküdar Savcl'nca 8 Austos 2009 tarihinde balatlan dava, Yahya Yldz'n firari sank olarak yarglan ile sürmektedir. Olayla ilgili olarak Yldz', ailesinin terketmesinin ardndan beraber yaad Can, olayla ilgili olarak; Sevgilim adna mücadele etme konusunda çok sayda kuruluun desteini gördüm. Olayda yaralanan Ümmühan Hanmda davay açarak bize çok yardmc oldu. Kendisine teekkür ediyorum. Sevgilim Ahmet Yldzn katillerinin yaralanmam olmas hayret vericidir. Ailesinin ölüm tehditlerinde bulunduunu birlikte savcla giderek bildirmitik. Bir ecinsel ayrmcl yaadmz düünüyorum. Benim sevgilim, bayan olsayd durum böyle olmazd. Ancak bu da benim tercihim kimseyi ilgilendirmez. demitir. Dava delillerin toplanmas için ileri bir tarihe ertelenmitir.[27]
http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye'de_LGBT_haklar%C4%B1
Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).
Laat ze.
Ja, en? De mogelijke demonstranten laten zich ook niet stoppen door het (negatieve) oordeel die de Nederlanders en de rest zullen vormen wanneer zij demonstreren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.
Wat zonde van een levenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze de linker vermoord
Edit:
Ja![]()
[ afbeelding ]
Was Ahmet Yildiz the victim of Turkey's first gay honour killing?
[..]
Goed Julis!quote:Zel!!! Hoi! Hoe gaat het?
He, jij. Lang niet gezien. Waar hing je uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed Julis!
Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2.
Ja, die antrolopogische forum he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hing/hang rond op een ander soort forum.
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te postenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed Julis!
Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2.
Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te posten.
Volgens mij zijn dat er drie... Burakius en Bilmiyorem (Ik weet alleen niet zeker of het nog steeds zo is).
Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?
Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Classificeer je ook een beetje dan? Leuke forums?
Hmm.. hayirlisi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesproken.
Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus.
Het ligt eraan. Fysische antropology is inderdaad een zonde van je tijd maar biologische antropology is erg interessant. Ik bedoel, ik heb niet voor niets een DNA test laten doen, toch? Ik iig veel geleerd van het forum over hoe ik de uitslag van mijn test moet interpreten etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.
Hoezo mag je niet terug op ABF?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was meteen terug op ABF. Ik heb echt geen zelfbeheersing. Echt yuzsuz.
Oeps.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Bilge het volgende:
Fysische en biologische antropologie zijn elkaars synoniemen. Culturele antropologie doel je wss op?
Ik was gebanned.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was meteen terug op ABF. Ik heb echt geen zelfbeheersing. Echt yuzsuz.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps.![]()
Ik bedoel dus mensen die elkaar gaan classificeren op basis van uiterlijk. Hoe noem je dat?
[..]
Ik was gebanned.![]()
Ik ging rebelleren tegen een nieuwe regel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Julis het volgende:
[..]. Aha, en daarom ben je hier
![]()
. Wat heb je gedaan dat je werd gebanned?
Rebels van je. En wat was die nieuwe regel dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging rebelleren tegen een nieuwe regel.
Best wel goed uitgehouden dan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar zonder invisible mode dus yapmadim.
Ja ben het daarom ook een beetje zat daar. Vandaar dat ik hier weer zit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Best wel goed uitgehouden dan!![]()
Jammer eigenlijk dat dat forum vol begint te raken met trolls, wil gewoon een serieus forumtrollen kan ik hier ook wel.
Nou, ze hebben daar dus zo'n topic waar leden hun foto's kunnen posten. De meeste users verwijderen hun foto snel na het posten (vooral ik en nog een paarquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Rebels van je. En wat was die nieuwe regel dan?
Dat is ook wel irritant. Kijk vaak nog weleen naar zulke topics en dan zie ik dat sommige foto's al na een dag verwijderd zijn. Waar schaam je je voor?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
Nou, ze hebben daar dus zo'n topic waar leden hun foto's kunnen posten. De meeste users verwijderen hun foto snel na het posten (vooral ik en nog een paar) dus kwamen ze met een nieuwe regel dat als je foto's post, die moet laten staan.
![]()
En als je het niet laat staan wordt je gebanned dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ben het daarom ook een beetje zat daar. Vandaar dat ik hier weer zit.
[..]
Nou, ze hebben daar dus zo'n topic waar leden hun foto's kunnen posten. De meeste users verwijderen hun foto snel na het posten (vooral ik en nog een paar) dus kwamen ze met een nieuwe regel dat als je foto's post, die moet laten staan.
![]()
Volgens mij niet nee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens weten jullie of naam en adres nodig zijn bij het geld overstorten? Niet toch?
Nergens. Ik vind het gewoon niet prettig als mijn foto dagen of nog erger; voor altijd op een forum rondhangt. Een paar uur attention whoring is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is ook wel irritant. Kijk vaak nog weleen naar zulke topics en dan zie ik dat sommige foto's al na een dag verwijderd zijn. Waar schaam je je voor?
Ach, wat maakt dat uit. Maar goed, nog een leuke foto om te classificeren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nergens. Ik vind het gewoon niet prettig als mijn foto dagen of nog erger; voor altijd op een forum rondhangt. Een paar uur attention whoring is meer dan genoeg.
Nein.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, wat maakt dat uit. Maar goed, nog een leuke foto om te classificeren?
Uit je DNA-test zat je toch ook close bij een Iraniër?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein.
En ze zeggen steeds dat ik niet op een Turk maar een Iraniër lijk.
Niet echt. Wij zitten daar meer voor andere dingen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Julis het volgende:
. Jullie twee, Ayca en Bortecinim, kunnen dus nu ook goed classificeren? Ik neem aan dat jullie nu wel genoeg ervaring hebben.
Nee, Turken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uit je DNA-test zat je toch ook close bij een Iranier, toch?
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
ok als je goed kijkt zie je hoe nat mijn broek is tot onder![]()
[ afbeelding ]
mijn uitzicht dus ik was redelijk safe, het is een doodlopend stukje in de polder waar weleens iemand zit te vissen![]()
[ afbeelding ]
Vliegen op bezoek, mijn schone rechtersok links aangedaan over mijn broek zodat "het" er niet uit zou lopen als ik op zou staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
spoilertijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok een modje zal deze wel snel verwijderen dit is echt te ziek ik waarschuw jullie!![]()
![]()
deze is voor het ogrish, /b, theync.com volk!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, maar we zijn dan ook duizenden jaren buren geweest. Eerst in Centraal-Azie en nu in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Turken.
Maar Turken en Iraniërs verschillen sowieso niet verschrikkelijk veel van elkaar (genetisch gezien).
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar we zijn dan ook duizenden jaren buren geweest. Eerst in Centraal-Azie en nu in het Midden-Oosten.
Alhoewel, de vraag is of Iraniërs genetisch close met de (oorspronkelijke) Turken zijn of de Indo-Europese volkeren die al in het Anatolisch gebied woonden voordat de Turken binnenvielen.quote:
De Turken stammen af van de Mongolen gemixt met een paar andere rassen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alhoewel, de vraag is of Iraniërs genetisch close met de (oorspronkelijke) Turken zijn of de Indo-Europese volkeren die al in het Anatolisch gebied woonden voordat de Turken binnenvielen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.
Als we er vanuit gaan dat de Turken die Anatolië binnenvielen er ongeveer uitzagen als de Turkmenen van nu, dan allebei.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alhoewel, de vraag is of Iraniërs genetisch close met de (oorspronkelijke) Turken zijn of de Indo-Europese volkeren die al in het Anatolisch gebied woonden voordat de Turken binnenvielen.
Voor zover ik weet - en verbeter me als ik het fout heb - was Centraal-Azie voornamelijk Europid tot de Turkse/Mongoolse (Tungid) expansie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, in het algemeen kun je zeggen dat Turken en Iraniërs genetisch gezien West-Aziaten zijn met allebei hun eigen verschillen. Of het dan gedeeld Indo-Europees bloed is of niet Indo-Europees, pre-Indo-Europees en pre-Turks? Ik denk niet Indo-Europees/pre-Turks. Vooral als je kijkt naar de gelijkenissen tussen Turken, Iraniërs en de verschillende niet Indo-Europese Kaukassische volkeren.
Ik heb een reactie ontvangen:quote:
Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.quote:Beste Yavuz,
Bedankt voor mailtje, wij vinden het erg simpathiek dat je al over de naam van de boot hebt gedacht!!
Van waar deze interesse?
Gr. [naam]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een reactie ontvangen:
[..]
Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi, terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.
Vooral Europid, maar zeker niet puur. En het is verder ook niet bekend hoeveel impact de Mongolen hebben gehad op de Centraal-Aziatische Turken. Maar ik denk dat de Tajiken een goed voorbeeld zijn van hoe Centraal-Azië eruit zag voordat de Turken en later de Mongolen binnenvielen. Dus vooral Europid maar niet puur. Het verschil tussen de Tajiken en de Centraal-Aziatische Turken is ook dat bij de Tajiken het Aziatische DNA vooral in de mtDNA zit terwijl het bij de Turken meer gemengd is. En het is algemeen bekend dat de Scythen bijvoorbeeld trouwden met niet Europide vrouwen. Het zou me niks verbazen als de Tajiken afstamden van de Scythen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voor zover ik weet - en verbeter me als ik het fout heb - was Centraal-Azie voornamelijk Europid tot de Turkse/Mongoolse (Tungid) expansie.
In welke zin niet puur? Volgens mij wel, behalve dan een paar uitzonderingen daargelaten. Als ik het goed heb vallen de (oorspronkelijke) Tajiken onder wat Von Eickstedt beschreef als 'Pamirid'. Terwijl de 'Aralids' (Euro-Mongolid) voornamelijk een mix zijn tussen deze 'Pamariden' en 'Tungariden'. Het lijkt me dan ook waarschijnlijker dat de Turken voor een groot gedeelte een mix zijn tussen deze 'Pamiriden' en 'Tungariden'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
Vooral Europid, maar zeker niet puur. En het is verder ook niet bekend hoeveel impact de Mongolen hebben gehad op de Centraal-Aziatische Turken. Maar ik denk dat de Tajiken een goed voorbeeld zijn van hoe Centraal-Azië eruit zag voordat de Turken en later de Mongolen binnenvielen. Dus vooral Europid maar niet puur. Het verschil tussen de Tajiken en de Centraal-Aziatische Turken is ook dat bij de Tajiken het Aziatische DNA vooral in de mtDNA zit terwijl het bij de Turken meer gemengd is. En het is algemeen bekend dat de Scythen bijvoorbeeld trouwden met niet Europide vrouwen. Het zou me niks verbazen als de Tajiken afstamden van de Scythen.
Oh ik heb ook niet gezegd dat Turken Europid, Mongolid, Aralid of wat dan ook zijn of waren. Ik heb het vooral over DNA, jij over uiterlijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
In welke zin niet puur? Volgens mij wel, behalve dan een paar uitzonderingen daargelaten. Als ik het goed heb vallen de (oorspronkelijke) Tajiken onder wat Von Eickstedt beschreef als 'Pamirid'. Terwijl de 'Aralids' (Euro-Mongolid) voornamelijk een mix zijn tussen deze 'Pamariden' en 'Tungariden'. Het lijkt me dan ook waarschijnlijker dat de Turken voor een groot gedeelte een mix zijn tussen deze 'Pamiriden' en 'Tungariden'.
quote:A number of studies on ancient DNA recovered from Scythian kurgan burials have been published during the 2000s.
In a 2009 study, the haplotypes and haplogroups of 26 ancient human specimens from the Krasnoyarsk area in Siberia dated from between the middle of the second millennium BC. to the 4th century AD (Scythian and Sarmatian timeframe). Nearly all subjects belong to haplogroup R1a1-M17. The study authors suggest that their data shows that between Bronze and Iron Ages, the constellation of populations known variously as Scythians, Andronovians, etc. were blue (or green)-eyed, fair-skinned and light-haired people which might have played a role in the early development of the Tarim Basin civilization.[19]
In a 2004 study, analysis of the HV1 sequence obtained from a male Scytho-Siberian's remains at the Kizil site in the Altai Republic revealed the individual possessed the N1a maternal lineage.[20] Mitochondrial DNA has been extracted from two Scytho-Siberian skeletons found in the Altai Republic (Russia). Both remains were determined to be of males from a population who had characteristics "of mixed Euro-Mongoloid origin". One of the individuals was found to carry the F2a maternal lineage, and the other the D lineage, both of which are characteristic of East Eurasian populations.
In a 2002 study, maternal genetic analysis of Saka period male and female skeletal remains from a double inhumation kurgan located at the Beral site in Kazakhstan was analysed. The two individuals were found to be not closely related and were possibly husband and wife. The HV1 mitochondrial sequence of the male was similar to the Anderson sequence which is most frequent in European populations. Contrary, the HV1 sequence of the female suggested a greater likelihood of Asian origins.
De proto-Turken waren geen Scythen. Voor zover ik weet vallen de Scythen onder de Europiden, niet-Turken dus. Linguïstisch, cultureel en genetisch gezien niet. Over de proto-Turken;quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ik heb ook niet gezegd dat Turken Europid, Mongolid, Aralid of wat dan ook zijn of waren. Ik heb het vooral over DNA, jij over uiterlijk.Mijn punt was dat van de pre-Turkse heersers van Centraal-Azië, de Scythen, bekend is dat ze ook met Aziatische/Siberische vrouwen trouwden en als ik het mij goed herinner behoorde een van de 10 gevonden Scythische skeletten tot haplogroep C - wat veel voorkomt in Mongolen. Dit allemaal is bewijs dat de Scythen al gemengd waren. Niet zo gemengd als de huidige Centraal-Aziatische volkeren, maar ook zeker niet puur.
Hele artikel:quote:Skeletons from the most recent graves also contained DNA sequences similar to those in people from present-day Turkey. This supports other studies indicating that Turkish tribes originated at least in part in Mongolia at the end of the Xiongnu period.
quote:Ancient DNA Tells Tales from the Grave
By Nancy Touchette
Genome News Network
July 25, 2003
DNA from a 2,000-year-old burial site in Mongolia has revealed new information about the Xiongnu, a nomadic tribe that once reigned in Central Asia. Researchers in France studied DNA from more than 62 skeletons to reconstruct the history and social organization of a long-forgotten culture.
The researchers found that interbreeding between Europeans and Asians occurred much earlier than previously thought. They also found DNA sequences similar to those in present-day Turks, supporting the idea that some of the Turkish people originated in Mongolia.
The research also provides glimpses into the Xiongnu culture. Elaborate burials were reserved for the elite members of society, who were often buried with sacrificial animals and humans at the time of burial. And relatives were often buried next to each other.
“This is the first time that a complete view of the social organization of an ancient cemetery based on genetic data was obtained,” says Christine Keyser-Tracqui of the Institut de Médecine Légale in Strasbourg, France. “It also helps us understand the history of contacts between the Asiatic and European populations more than 2,000 years ago.”
The necropolis, or burial site, was discovered in 1943 by a joint Mongolian-Russian expedition in a region known as the Egyin Gol Valley of Mongolia. Skeletons in the site were well preserved because of the dry, cold climate. The researchers estimated that the site was used from the 3rd century B.C. to the 2nd century A.D.
The researchers were able to figure out how various skeletons may have been related by analyzing three different types of DNA. They used mitochondrial DNA, which is inherited only from the mother, Y-chromosome DNA, which is passed from father to son, and autosomal DNA (that is, everything but the X and Y chromosomes), which is inherited from both mother and father.
Most scientists had previously thought that people from Asia mixed with Europeans sometime after the 13th century, when Ghengis Khan conquered most of Asia and parts of the Persian Empire. However, Keyser-Tracqui and her coworkers detected DNA sequences from Europeans in the Xiongnu skeletons.
“This suggests that interbreeding between the European and Asian people in this part of the world occurred before the rise of the Xiongnu culture,” says Keyser-Tracqui.
The oldest section of the burial site contained many double graves. This may reflect the ancient practice of sacrificing and burying a concubine of the deceased along with horses and other animals. This practice, reserved for the more privileged members of society, was apparently abandoned—later sections of burial site revealed no double graves.
The most recent sector of the necropolis contained only the remains of related males, a burial grouping that had never been seen before.
Skeletons from the most recent graves also contained DNA sequences similar to those in people from present-day Turkey. This supports other studies indicating that Turkish tribes originated at least in part in Mongolia at the end of the Xiongnu period.
Maar dat zeg ik toch helemaal niet? Ik wilde alleen maar aantonen dat de volkeren in Centraal-Azië al deels vermengd waren voordat de Turken er arriveerden en dat daarmee Centraal-Azië dus niet puur Europid was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef AryaMehr het volgende:
De proto-Turken waren geen Scythen. Voor zover ik weet vallen de Scythen onder de Europiden, niet-Turken dus. Linguïstisch, cultureel en genetisch gezien niet. Over de proto-Turken;
En dat artikel zegt precies hetzelfde.quote:Hele artikel:
[..]
Dus dat vermenging al plaatsvond in Centraal-Azië ver voor de Turkse en Xiongu tijd (van de Xiongu is niet bekend wat ze nou precies waren).quote:“This suggests that interbreeding between the European and Asian people in this part of the world occurred before the rise of the Xiongnu culture,” says Keyser-Tracqui.
mix tussen iraanse en koerdische persoo..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ben ik een echte Ariër?
Ik dacht dat je zei: 'de Scythen, pre-Turken'. Wat dus niet klopt. Dat de Scythen zich gemengd hebben met de Turkse volkeren is inderdaad vrijwel zeker, maar is dan ook gewoon logisch. Maar elke claim dat de Scythen oorspronkelijk een Turkse volk zijn is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dat zeg ik toch helemaal niet? Ik wilde alleen maar aantonen dat de volkeren in Centraal-Azië al deels vermengd waren voordat de Turken er arriveerden en dat daarmee Centraal-Azië dus niet puur Europid was.
Nou je aura is op en tevens top Turks, prachtig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein.
En ze zeggen steeds dat ik niet op een Turk maar een Iraniër lijk.
Wat zijn de Iraanse kernmerken en de Koerdische kenmerken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
mix tussen iraanse en koerdische persoo..
Oh, wow. Misschien moet je meer mensen gaan classificeren in dat forum.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
mix tussen iraanse en koerdische persoo..
quote:Meine Mutter ist tatsächlich Kurdin aus Amed. Mein Vater zur Hälfte iranisch und zur anderen Hälfte indisch. Ich bin zu 100% arisch!!!
http://forum.thiazi.net/showthread.php?t=203199
Ik zei de pre-Turkse heersers van Centraal-Azië, de Scythen. Daarmee bedoelde ik dus het volk dat over Centraal-Azië heerste voor de Turken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei: 'de Scythen, pre-Turken'. Wat dus niet klopt. Dat de Scythen zich gemengd hebben met de Turkse volkeren is inderdaad vrijwel zeker, maar is dan ook gewoon logisch. Maar elke claim dat de Scythen oorspronkelijk een Turkse volk zijn is pertinent onwaar.
Ik denk nog steeds dat het een trol is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wow. Misschien moet je meer mensen gaan classificeren in dat forum.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei de pre-Turkse heersers van Centraal-Azië, de Scythen. Daarmee bedoelde ik dus het volk dat over Centraal-Azië heerste voor de Turken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
Is er dit jaar izin?Geen idee. We beslissen dat elk jaar een paar dagen voor de vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En jij?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ben ik een echte Ariër?
Wij bepalen dat altijd ver van te voren maar dit jaar geen izin. En als we gaan ga ik maar twee weken ofzo. Zes weken met je ouders echt irritant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee. We beslissen dat elk jaar een paar dagen voor de vakantie. En jij?
Ah, jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij bepalen dat altijd ver van te voren maar dit jaar geen izin. En als we gaan ga ik maar twee weken ofzo. Zes weken met je ouders op een lip is echt irritant.En ik ben al 22. Het wordt wel eens tijd om een keer alleen op vakantie te gaan.
Wow jij hebt echt een mooie moeder en tante!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Classificeer:
Turken op FOK! #663 Moviemeet
Turken op FOK! #663 Moviemeet
![]()
Ja, ben net 22 geworden (of ja, 1.5 maand terugquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat kan ik begrijpen. De tijd gaat echt heel snel
, 22 al. En als je gaat, ga je dan naar Adana?
Dankje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow jij hebt echt een mooie moeder en tante!
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Julis het volgende:
Iemand die hier op lijkt?
[..]
De foto is wel van vorig jaar, maar ze is toch niet veel veranderd.
Mooie moeder. Waar blijven jou foto's dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Julis het volgende:
En nu mijn moeder!
[..]
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..
Ah, gecmis dogum gunun kutlu olsun!19 jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben net 22 geworden (of ja, 1.5 maand terug). Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zo'n geheim ben ik niet hoor. Zie Twitter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooie moeder. Waar blijven jou foto's dan?
Je lijkt op je moeder. En ik zie niks Jugo aan haar. Bildigimiz Turk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Julis het volgende:
En nu mijn moeder!
[..]
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..
Thank you Julis!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, gecmis dogum gunun kutlu olsun!19 jaar.
Welke twitter?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo'n geheim ben ik niet hoor. Zie Twitter.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt op je moeder. En ik zie niks Jugo aan haar. Bildigimiz Turk.
Echt? Azerbeidzjan 'Horasan'?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja hè. Mijn opa's kant komt uit Azerbeidzjan en mijn oma's kant Tatarstan (dus de moeder en vader van mijn moeder).
Hemso!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef Julis het volgende:
[..]. Ja hè. Mijn opa's kant komt uit Azerbeidzjan en mijn oma's kant Tatarstan (dus de moeder en vader van mijn moeder).
quote:
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Azerbeidzjan 'Horasan'?
En is je moeder een Tatar? Ik wist niet eens dat je deels Tatar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder & tantes.Hey! Die eerste foto! Je lijkt echt op je moeder. Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder & tantes.Mooie familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja, ik zie wel wat terug van jou in je moederquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
Vind je? Ze vinden mij vooral op mijn vader lijken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef AryaMehr het volgende:
Oom:Hij doet mij denken aan iemand maar ik weet niet wie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Hehe.
Mijn pics, vergelijk:Mooi. Al zie ik je niet echt duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik je ff vertellen of je op een Iraniër lijkt.
Vind je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij doet mij denken aan iemand maar ik weet niet wie.
Je lippen, wangen, puntje van je neus, lichaamskleur en haren. Dat zijn de kenmerken die ik vind lijken op die van je moeder (alhoewel het zo met de foto's moeilijk te beoordelen is, vind ik).quote:
Die eerste 2 foto's zijn iets te schuin. Je lijkt inderdaad niet op een Iranier, ook niet op een Turk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Bortecinem het volgende:
De eerste twee foto's zijn duidelijk genoeg hoor.
Maar ik vind mezelf niet op een Iranier lijken. Ook niet typisch Turks ofzo.
Je neef lijkt op een Armenier overigens.
Jij hebt al eens een foto gezien van m'n moeder toch?quote:
Nice. Ik zal eens kijken of ik ook wat foto's kan scannen straks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
^Oh ja, klopt.
Mijn oma.
[ afbeelding ]
De ogen van je omaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
^Oh ja, klopt.
Mijn oma.
[ afbeelding ]
Qashqais.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik foto van mijn Qashqai opa kan vinden.
Ja, een mooie heldere kleur zo te zien op de foto. Licht bruin of?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze heeft echt aparte ogen. Vooral de kleur!
Qashqai's zijn toch Turken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik foto van mijn Qashqai opa kan vinden.
Wat een koerdenstijl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn over-grootvader met mijn over-groottante.
[ afbeelding ]
Ah oke, lijkt een beetje op de Koerden met die grote broeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Waar ik vandaan kom is dit typische klederdracht.
Dat wordt altijd geclaimed over Turken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo worden ze wel gezien, maar schijnen erg gemixt te zijn.
Dat heet een salvar. En waar ik vandaan kom (Adana) wordt het door iedereen gedragen. Of je nou een Turk, Koerd of Arabier bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ah oke, lijkt een beetje op de Koerden met die grote broeken.
Las dit, vandaar:quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wordt altijd geclaimed over Turken.
Niet dat ik wil beweren dat Qashqais puur zijn ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Qashqai_peoplequote:Historically, the Turkic languages are believed to have arrived in Iran from Central Asia from the 11th or 12th centuries onwards. According to the Encyclopædia Iranica: "Like most present-day tribal confederacies in Persia, the Il-e Qa¨qāʾi is a conglomeration of clans of different ethnic origins, Lori, Kurdish, Arab and Turkic. But most of the Qa¨qāʾi are of Turkic origin, and almost all of them speak a Western Ghuz Turkic dialect which they call Turki. [1]
Komt jouw moeder's familie ook uit Zuid-Iran?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
De familie van mijn moeder zijn overigens allemaal erg lang en lichtkleurig. Heb zelfs familieleden met blond haar en blauwe ogen. De familie van mijn moeder zijn daarentegen donkerder.
Nee, vader wel: Shiraz. Moeder komt uit het noorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Komt jouw moeder's familie ook uit Zuid-Iran?
Ik heb ook veel blonde in de familie(moeders kant). Mijn opa had blauwe ogen, grote oom ook(groenachtig), en zijn 2 zonen ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
De familie van mijn moeder zijn overigens allemaal erg lang en lichtkleurig. Heb zelfs familieleden met blond haar en blauwe ogen. De familie van mijn moeder zijn daarentegen donkerder.
Dat heb ik ook gelezen maar ik zie er verder geen betrouwbare bron bij staan. Maar sowieso, het is typisch om te claimen dat Turken gemengd zijn, alsof de volkeren rondom 100% puur zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Las dit, vandaar:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Qashqai_people
Maar dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, vader wel: Shiraz. Moeder komt uit het noorden.
Ja, mooi is dat: vooral bij mensen uit het M-O.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel blonde in de familie(moeders kant). Mijn opa had blauwe ogen, grote oom ook(groenachtig), en zijn 2 zonen ookMijn kleine oom is dan weer wat donkerder maar zijn dochter is ook blond en met blauwe ogen.
WAT DOE JE!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bortecinem, kan het dat ik jou nog ken van CN?
Ik heb ook niet veel met blond haar en blauwe ogen er tussen zitten, maar wel enkele. Dominerende is gewoon zwart haar en bruine ogen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar dan.
Volgens mij heb ik niemand in de familie die echt blond is. Bruin haar? Ja. Lichte ogen? Ook. Maar echt blond? Nope. Alleen kinderen.
Goeeeed! Hij is al bijna 3 jaar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAT DOE JE!![]()
Nee, grapje. Ja, volgens mij wel? Hoe gaat het met Deniz Arda? Heeft hij nog steeds blauwe ogen?
(Kijk, nu kun je wel meepraten haha)
Beterschap! En slaap lekker.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef Eagle_99 het volgende:
HoofdpijnIk ga maar slapen, slaapze iedereen alvast
Hij heeft een Kurdische shalwar omquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn over-grootvader met mijn over-groottante.
[ afbeelding ]
Waar ik vandaan kom in Zuid-Turkije/Adana is echt blond haar bij volwassenen zeldzaam. Je kunt regelmatig kinderen en/of pubers met licht haar spotten maar zodra ze volwassen worden krijgen ze bruin haar. En als je dan toch hele licht blonde Turken in Adana spot zijn het meestal recente migranten uit de Balkan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met blond haar en blauwe ogen er tussen zitten, maar wel enkele. Dominerende is gewoon zwart haar en bruine ogen.
Drie jaar! Damn, de tijd gaat echt snel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeeeed! Hij is al bijna 3 jaar!Hij heeft meer groen/bruine ogen gekregen.. Helaas
hahah
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Julis het volgende:
Iraanse kenmerken: de meubels op de foto.
Koerdische kenmerken: zijn gelikte kapsel.
D'oh.
Ik weet niet of ze nog steeds zo blond zijn; heb inderdaad foto's van ze gezien toen ze nog jong waren. Ze leken er meer zo uit te zien:quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in Zuid-Turkije/Adana is echt blond haar bij volwassenen zeldzaam. Je kunt regelmatig kinderen en/of pubers met licht haar spotten maar zodra ze volwassen worden krijgen ze bruin haar. En als je dan toch hele licht blonde Turken in Adana spot zijn het meestal recente migranten uit de Balkan.
Deze Turkse acteur komt uit dezelfde stad als ik maar zijn vader is een Balkan Turk.
[ afbeelding ]
quote:
Schattig. Ja, haar haar gaat nog wel verkleuren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lief.
Hier is een nichtje van mij.
[ afbeelding ]
Maar ik weet zeker dat ze binnen een paar jaar bruin haar heeft.
[..]
Awhh!! Hij is zo groot geworden, damn!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 14:22:51 ]
Je vader en moeder lijken wel een beetje Iraans. Mooie foto's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
Uploaden vanaf mobiel dan maarDit is wat ik nog op m'n mobiel had staan, foto's van opa's zijn weg op de een of andere manier
moet ik een andere keer maar weer scannen.
Moeder, vind dit zo'n leuke foto: [ afbeelding ]
Vader toen hij nog jong was, met sjnor en bos haar: [ afbeelding ]
Foto van kleine Ayca toen ze nog een afro had[ afbeelding ]
SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die comment er onderDat filmpje.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Die comment er onderIk sta versteld.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die vrouw relateert voetlengte aan penislengte. Wtf.
Ja? Vind vooral m'n tantes Iraans lijken(zal die ook wel vinden als ik ze vind), vader vind ik wel best wel een turrekquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vader en moeder lijken wel een beetje Iraans. Mooie foto's.
Echt wel. Eentje heeft een afro, de ander eet boterham voor de tv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Iedereen is gegroeid. Er zijn geen minderjarigen meer in dit topic.
Bulgaren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Er was ook zo'n filmpje van een 50-jarige Bulgaarse vrouw die van haar Turkse man wilde scheiden omdat hij impotent was geworden.
Je hoorde haar echt zeggen 'We kunnen geen sex meer hebben, ik hoef hem niet meer. Turkse mannen zijn niks waard. Ik ga terug naar Bulgarije om een echte man te vinden'.
Hhahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Er was ook zo'n filmpje van een 50-jarige Bulgaarse vrouw die van haar Turkse man wilde scheiden omdat hij impotent was geworden.
Je hoorde haar echt zeggen 'We kunnen geen sex meer hebben, ik hoef hem niet meer. Turkse mannen zijn niks waard. Ik ga terug naar Bulgarije om een echte man te vinden'.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe zag ze eruit? Iets zegt me dat het niet geheel aan de man ligt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Die tjappies bij de grensquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Julis het volgende:
Bulgaren... Komsu, geen corba parasi voor jullie.
En de andere heeft spleetogen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt wel. Eentje heeft een afro, de ander eet boterham voor de tv.
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit? Iets zegt me dat het niet geheel aan de man ligt..
Gewoon op tv ook ffsquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.
Ik probeer het filmpje te vinden maar volgens mij is het verwijderd. Het was in ieder geval bij een programma van Yalcin Cakir.
Hier is het. Azgin Deska.
Die comment er onderHahahahaha, die reactieSPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.
Ik probeer het filmpje te vinden maar volgens mij is het verwijderd. Het was in ieder geval bij een programma van Yalcin Cakir.
Mag je broertje eigenlijk ook meedoen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze, ik ga naar beneden zie m'n ouders aan de nargile, met wijntje/raki, muziek alles, dikke keyif en niemand die mij roept.![]()
Maar een paar hijsen genomen en weer naar boven gegaan, mijn pauze duurt al veel te langik ga maar weer leren
Dat programma is echt te rezil voor woorden. Niet normaal wat voor types daar komen. Heel die zender, Flash TV, is eigenlijk mensonterend te noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joden?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn troll alarm ging af.
Börte back in da building ?
Koerden > Mongolen.
Armenen = Cerkez
Grieken < Arabieren.
Die comment er onderGeen wonder dat ze vrijgezel is.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan nog in het duits ook, heldquote:Op woensdag 4 april 2012 00:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden zijn ubermenschen, dus laat ik die buiten beschouwing.
Wannabe Turquaz, je hossel-skillz worden nooit zo goed als die van hemquote:Op woensdag 4 april 2012 07:18 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk,bortecinem is wel knap.
Had ik niet verwacht .
Die comment er onderWhooooow als nou elke vrouw naar de schoenmaat zou vragenSPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 08:39 schreef Blocko het volgende:
[..]
Whooooow als nou elke vrouw naar de schoenmaat zou vragen
Door de manier waarop ze discussies voert had je het niet verwacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:18 schreef xminator het volgende:
Had ik niet verwacht .
Is geen hossel-move, just my humble opinion.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wannabe Turquaz, je hossel-skillz worden nooit zo goed als die van hem
Kom je er nu pas achterquote:Op woensdag 4 april 2012 07:18 schreef xminator het volgende:
Had ik niet verwacht .
quote:
Een Koerd die denkt dat Kivanç Koerdisch is: http://www.stormfront.org/forum/t801521/quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in Zuid-Turkije/Adana is echt blond haar bij volwassenen zeldzaam. Je kunt regelmatig kinderen en/of pubers met licht haar spotten maar zodra ze volwassen worden krijgen ze bruin haar. En als je dan toch hele licht blonde Turken in Adana spot zijn het meestal recente migranten uit de Balkan.
Deze Turkse acteur komt uit dezelfde stad als ik maar zijn vader is een Balkan Turk.
[ afbeelding ]
Je faalt op regelmatige basis.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Is geen hossel-move, just my humble opinion.
He cant help it. Ik ben gewoon hoschelear.quote:
Like a bauwsquote:Op woensdag 4 april 2012 12:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
He cant help it. Ik ben gewoon hoschelear.
Mensen op stormfront serieus nemenquote:Op woensdag 4 april 2012 12:29 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een Koerd die denkt dat Kivanç Koerdisch is: http://www.stormfront.org/forum/t801521/
juu weettog met mijn swagg en me bb bold 1998 pingping BFC21381 Add me en R&R back!quote:
Jaleeeeeeeeeeeeequote:
uhhquote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat is Farah uit Teen Mom ook een domme doos he! Aldoor maar zeuren dat ze geen geld heeft en dan neppe tieten kopenEcht he.. En ze is inmiddels verhuisd naar miami ofzo en heeft dr dochter bij dr moeder achter gelaten.. BelachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Die moeder is wel een bazin trouwens met die droge en realistische opmerkingenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Echt he.. En ze is inmiddels verhuisd naar miami ofzo en heeft dr dochter bij dr moeder achter gelaten.. Belachelijk
Maar die moeder heeft vaak wel gelijk hoor.. En die bitch snauwt haar alleen maar afquote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die moeder is wel een bazin trouwens met die droge en realistische opmerkingen
Om er een semi-Turkse draai aan te geven: haar vader is Iraans
Wij downloaden de torrents altijd, dan kijken met snacksquote:
Jazeker!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar die moeder heeft vaak wel gelijk hoor.. En die bitch snauwt haar alleen maar af
Vanwege drugsbezit jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij downloaden de torrents altijd, dan kijken met snacks![]()
Oh dat dikke labiele meisje met die nog dikkere vriend die ze aldoor klappen geeftwat een faalhazerin is dat he? Ik begreep dat zij de gevangenis in moest
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede vraagquote:Op woensdag 4 april 2012 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
In hoeverre zijn Turken verwikkeld met Iranezen dan?
Vett.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Iranier die Michael heet?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die moeder is wel een bazin trouwens met die droge en realistische opmerkingen
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat zegt Spongebob tegen Octo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik bid niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ey Triggershot of Bilge, ik heb vragen omtrent gebed, als iemand mij even zou kunnen aanspreken in DM, zou echt geweldig zijn
Beatrix en Ataturk wist iequote:
Ja hij doet zich voor als Amerikaanse-Libanees, maar luister maar naar die geoliede manier van spreken: dat is onmiskenbaar Iraans!quote:
Die gek heeft gewoon alles goed. Overigens,quote:
quote:''Daarnaast ben ik Duitsers tegengekomen die beschreven hoe, wanneer je zegt Duitser te zijn in Iran, mensen loskomen en hun steun betuigen aan de idealen van Hitler. Iraniers behoren tot het Arische ras en veel mensen zien zichzelf blijkbaar superieur om deze reden. Ook wij als NIET Duitsers hebben op de fiets meermalen ziegheil tekens en kreten gezien en gehoord.''
Nederlanders he. Die zouden nog het liefst fietsend de maan willen verkennen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Fietsen in zo'n land, willen die figuren dood? Vieze uitlaatgassen en gekke chauffeurs en dan zijn er nog de honden, mijn Iraanse maatje zou je voor gek verklaren
Grappig dat ze niet beseffen dat Ariërs zelf ook weer van andere volkeren afstammen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die gek heeft gewoon alles goed. Overigens,
[..]
Maar dat is helemaal niet rullevant zou Derksen zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grappig dat ze niet beseffen dat Ariërs zelf ook weer van andere volkeren afstammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |