Jij hebt al eens een foto gezien van m'n moeder toch?quote:
Nice. Ik zal eens kijken of ik ook wat foto's kan scannen straks.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
^Oh ja, klopt.
Mijn oma.
[ afbeelding ]
De ogen van je omaquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
^Oh ja, klopt.
Mijn oma.
[ afbeelding ]
Qashqais.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik foto van mijn Qashqai opa kan vinden.
Ja, een mooie heldere kleur zo te zien op de foto. Licht bruin of?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze heeft echt aparte ogen. Vooral de kleur!
Qashqai's zijn toch Turken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ga proberen of ik foto van mijn Qashqai opa kan vinden.
Wat een koerdenstijl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn over-grootvader met mijn over-groottante.
[ afbeelding ]
Ah oke, lijkt een beetje op de Koerden met die grote broeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Waar ik vandaan kom is dit typische klederdracht.
Dat wordt altijd geclaimed over Turken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo worden ze wel gezien, maar schijnen erg gemixt te zijn.
Dat heet een salvar. En waar ik vandaan kom (Adana) wordt het door iedereen gedragen. Of je nou een Turk, Koerd of Arabier bent.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ah oke, lijkt een beetje op de Koerden met die grote broeken.
Las dit, vandaar:quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wordt altijd geclaimed over Turken.
Niet dat ik wil beweren dat Qashqais puur zijn ofzo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Qashqai_peoplequote:Historically, the Turkic languages are believed to have arrived in Iran from Central Asia from the 11th or 12th centuries onwards. According to the Encyclopædia Iranica: "Like most present-day tribal confederacies in Persia, the Il-e Qa¨qāʾi is a conglomeration of clans of different ethnic origins, Lori, Kurdish, Arab and Turkic. But most of the Qa¨qāʾi are of Turkic origin, and almost all of them speak a Western Ghuz Turkic dialect which they call Turki. [1]
Komt jouw moeder's familie ook uit Zuid-Iran?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef AryaMehr het volgende:
De familie van mijn moeder zijn overigens allemaal erg lang en lichtkleurig. Heb zelfs familieleden met blond haar en blauwe ogen. De familie van mijn moeder zijn daarentegen donkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |