SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2012 14:22:51 ]
Je vader en moeder lijken wel een beetje Iraans. Mooie foto's.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Ayca het volgende:
Uploaden vanaf mobiel dan maarDit is wat ik nog op m'n mobiel had staan, foto's van opa's zijn weg op de een of andere manier
moet ik een andere keer maar weer scannen.
Moeder, vind dit zo'n leuke foto: [ afbeelding ]
Vader toen hij nog jong was, met sjnor en bos haar: [ afbeelding ]
Foto van kleine Ayca toen ze nog een afro had[ afbeelding ]
SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die comment er onderDat filmpje.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Die comment er onderIk sta versteld.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Die vrouw relateert voetlengte aan penislengte. Wtf.
Ja? Vind vooral m'n tantes Iraans lijken(zal die ook wel vinden als ik ze vind), vader vind ik wel best wel een turrekquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vader en moeder lijken wel een beetje Iraans. Mooie foto's.
Echt wel. Eentje heeft een afro, de ander eet boterham voor de tv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Iedereen is gegroeid. Er zijn geen minderjarigen meer in dit topic.
Bulgaren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Er was ook zo'n filmpje van een 50-jarige Bulgaarse vrouw die van haar Turkse man wilde scheiden omdat hij impotent was geworden.
Je hoorde haar echt zeggen 'We kunnen geen sex meer hebben, ik hoef hem niet meer. Turkse mannen zijn niks waard. Ik ga terug naar Bulgarije om een echte man te vinden'.
Hhahahquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Er was ook zo'n filmpje van een 50-jarige Bulgaarse vrouw die van haar Turkse man wilde scheiden omdat hij impotent was geworden.
Je hoorde haar echt zeggen 'We kunnen geen sex meer hebben, ik hoef hem niet meer. Turkse mannen zijn niks waard. Ik ga terug naar Bulgarije om een echte man te vinden'.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe zag ze eruit? Iets zegt me dat het niet geheel aan de man ligt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
Die tjappies bij de grensquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Julis het volgende:
Bulgaren... Komsu, geen corba parasi voor jullie.
En de andere heeft spleetogen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Echt wel. Eentje heeft een afro, de ander eet boterham voor de tv.
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zag ze eruit? Iets zegt me dat het niet geheel aan de man ligt..
Gewoon op tv ook ffsquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.
Ik probeer het filmpje te vinden maar volgens mij is het verwijderd. Het was in ieder geval bij een programma van Yalcin Cakir.
Hier is het. Azgin Deska.
Die comment er onderHahahahaha, die reactieSPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze was aan de tel, haar man was naar de show gestapt. Hij was haar echt aan het smeken om hem niet te verlaten.
Ik probeer het filmpje te vinden maar volgens mij is het verwijderd. Het was in ieder geval bij een programma van Yalcin Cakir.
Mag je broertje eigenlijk ook meedoen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:32 schreef Ayca het volgende:
Wat is deze, ik ga naar beneden zie m'n ouders aan de nargile, met wijntje/raki, muziek alles, dikke keyif en niemand die mij roept.![]()
Maar een paar hijsen genomen en weer naar boven gegaan, mijn pauze duurt al veel te langik ga maar weer leren
Dat programma is echt te rezil voor woorden. Niet normaal wat voor types daar komen. Heel die zender, Flash TV, is eigenlijk mensonterend te noemen, maar goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joden?quote:Op woensdag 4 april 2012 00:39 schreef Weissman het volgende:
Mijn troll alarm ging af.
Börte back in da building ?
Koerden > Mongolen.
Armenen = Cerkez
Grieken < Arabieren.
Die comment er onderGeen wonder dat ze vrijgezel is.SPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan nog in het duits ook, heldquote:Op woensdag 4 april 2012 00:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Joden zijn ubermenschen, dus laat ik die buiten beschouwing.
Wannabe Turquaz, je hossel-skillz worden nooit zo goed als die van hemquote:Op woensdag 4 april 2012 07:18 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk,bortecinem is wel knap.
Had ik niet verwacht .
Die comment er onderWhooooow als nou elke vrouw naar de schoenmaat zou vragenSPOILER: ~18+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 08:39 schreef Blocko het volgende:
[..]
Whooooow als nou elke vrouw naar de schoenmaat zou vragen
Door de manier waarop ze discussies voert had je het niet verwacht?quote:Op woensdag 4 april 2012 07:18 schreef xminator het volgende:
Eerlijk is eerlijk,bortecinem is wel knap.
Had ik niet verwacht .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |