mix tussen iraanse en koerdische persoo..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ben ik een echte Ariër?
Ik dacht dat je zei: 'de Scythen, pre-Turken'. Wat dus niet klopt. Dat de Scythen zich gemengd hebben met de Turkse volkeren is inderdaad vrijwel zeker, maar is dan ook gewoon logisch. Maar elke claim dat de Scythen oorspronkelijk een Turkse volk zijn is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
Maar dat zeg ik toch helemaal niet? Ik wilde alleen maar aantonen dat de volkeren in Centraal-Azië al deels vermengd waren voordat de Turken er arriveerden en dat daarmee Centraal-Azië dus niet puur Europid was.
Nou je aura is op en tevens top Turks, prachtig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein.
En ze zeggen steeds dat ik niet op een Turk maar een Iraniër lijk.
Wat zijn de Iraanse kernmerken en de Koerdische kenmerken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
mix tussen iraanse en koerdische persoo..
Oh, wow. Misschien moet je meer mensen gaan classificeren in dat forum.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef xminator het volgende:
[..]
mix tussen iraanse en koerdische persoo..
quote:Meine Mutter ist tatsächlich Kurdin aus Amed. Mein Vater zur Hälfte iranisch und zur anderen Hälfte indisch. Ich bin zu 100% arisch!!!
http://forum.thiazi.net/showthread.php?t=203199
Ik zei de pre-Turkse heersers van Centraal-Azië, de Scythen. Daarmee bedoelde ik dus het volk dat over Centraal-Azië heerste voor de Turken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei: 'de Scythen, pre-Turken'. Wat dus niet klopt. Dat de Scythen zich gemengd hebben met de Turkse volkeren is inderdaad vrijwel zeker, maar is dan ook gewoon logisch. Maar elke claim dat de Scythen oorspronkelijk een Turkse volk zijn is pertinent onwaar.
Ik denk nog steeds dat het een trol is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, wow. Misschien moet je meer mensen gaan classificeren in dat forum.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd begrepen dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zei de pre-Turkse heersers van Centraal-Azië, de Scythen. Daarmee bedoelde ik dus het volk dat over Centraal-Azië heerste voor de Turken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
Is er dit jaar izin?Geen idee. We beslissen dat elk jaar een paar dagen voor de vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En jij?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Julis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ben ik een echte Ariër?
Wij bepalen dat altijd ver van te voren maar dit jaar geen izin. En als we gaan ga ik maar twee weken ofzo. Zes weken met je ouders echt irritant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Geen idee. We beslissen dat elk jaar een paar dagen voor de vakantie. En jij?
Ah, jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij bepalen dat altijd ver van te voren maar dit jaar geen izin. En als we gaan ga ik maar twee weken ofzo. Zes weken met je ouders op een lip is echt irritant.En ik ben al 22. Het wordt wel eens tijd om een keer alleen op vakantie te gaan.
Wow jij hebt echt een mooie moeder en tante!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Classificeer:
Turken op FOK! #663 Moviemeet
Turken op FOK! #663 Moviemeet
![]()
Ja, ben net 22 geworden (of ja, 1.5 maand terugquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, ja. Dat kan ik begrijpen. De tijd gaat echt heel snel
, 22 al. En als je gaat, ga je dan naar Adana?
Dankje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wow jij hebt echt een mooie moeder en tante!
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..quote:Op zondag 11 maart 2012 17:22 schreef Julis het volgende:
Iemand die hier op lijkt?
[..]
De foto is wel van vorig jaar, maar ze is toch niet veel veranderd.
Mooie moeder. Waar blijven jou foto's dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Julis het volgende:
En nu mijn moeder!
[..]
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..
Ah, gecmis dogum gunun kutlu olsun!19 jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ben net 22 geworden (of ja, 1.5 maand terug). Hoe oud ben jij eigenlijk?
Zo'n geheim ben ik niet hoor. Zie Twitter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooie moeder. Waar blijven jou foto's dan?
Je lijkt op je moeder. En ik zie niks Jugo aan haar. Bildigimiz Turk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Julis het volgende:
En nu mijn moeder!
[..]
Ze dachten wel eens in de voormalige Joegoslavische landen dat ze één van hen was..
Thank you Julis!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, gecmis dogum gunun kutlu olsun!19 jaar.
Welke twitter?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Zo'n geheim ben ik niet hoor. Zie Twitter.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt op je moeder. En ik zie niks Jugo aan haar. Bildigimiz Turk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |