quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:14 schreef AryaMehr het volgende:
Foto's. Posten jullie eens foto's van jezelf of familie. Ik ben benieuwd.
Jij eerst, jij eerstquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:14 schreef AryaMehr het volgende:
Foto's. Posten jullie eens foto's van jezelf of familie. Ik ben benieuwd.
Al een keer ergens geplaatst, zoek maar. Wees jij dan ook ff een held en drop je foto eens hier.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je ook nog een foto van deze eeuw twitterheld?
Nee helaas pindakaas, zo werk ik niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al een keer ergens geplaatst, zoek maar. Wees jij dan ook ff een held en drop je foto eens hier.
Heb ik ooit al eens ergens geplaatst, moet je even zoeken. Foto van toen ik klein was en één van een aantal jaren geleden.quote:
Zit wel iets van groen in ja. Mijn tante heeft echt mooie groene ogen:quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:00 schreef Julis het volgende:
[..]. Heeft je moeder groene ogen of zie ik het verkeerd?
Oh wow. Ik vind dat mooi. Donker haar met lichte ogen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zit wel iets van groen in ja. Mijn tante heeft echt mooie groene ogen:
[ afbeelding ]
Bazen pur sang, dat aura alleen al.quote:
Mooi, klinkt net als muziek uit het zuiden van Iran.quote:
Hmm, interessant, het is meer Kaukasus-muziek..quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mooi, klinkt net als muziek uit het zuiden van Iran.
Heb niets op mijn laptop zitten, maar ik zal kijken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:14 schreef Blocko het volgende:
Mooie moeder.
Nu een vergelijking met een recente foto please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |