SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Waarom dan?quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Turken maken zich belachelijk met zo'n gay boot.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom dan?
Homo's en Turken/allochtonen zijn m.i. natuurlijke bondgenoten tegen de tirannieke meerderheid met zijn benauwende assimilatiepogingen. We moeten elkaars problemen erkennen en samenwerken.
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hemquote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)staal_tussen_de.html
Zelquote:
Hahahaa.quote:
De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Julis het volgende:
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hem. Hij is bang
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hahahaa.
Ik kan zelf geen naam verzinnen. De boot zou ik roze kleuren, met een zwarte megasnor aan de voorzijde, en Bulent Ersoy/ Zeki Müren uit de speakers.
[..]
Ik vond ze ook niet echt Turks ogen.quote:De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.
Mooi van de man voor Ulu Camiquote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Bayülgen sadece Melih Gökçek'e yaptığı övgülerle yetinmedi. Hayli şaşırtıcı bir soru da yöneltti. Paris ve Londra'nın en temel sorunlarından gay belediye başkanları yönetiminde aştığını vurgulayan Bayülgen "bizim ne zaman gay bir belediye başkanımız olacak sayın Gökçek?" diye sordu.
Gökçek, Bayülgen'in sorusu karşısında şaşkınlığını gizleyemezken böyle bir şeyi mümkün olmadığını söyledi:
"Tabii bizim kendimize göre bir yaşam tarzımız, örfümüz geleneklerimiz var. Oralar çok daha farklı bir noktada... İnşallah bizim Türkiye'de gay belediye başkanı olmayacak ve olmamalı.
http://gundem.milliyet.co(...)/1523190/default.htm
Maak je ondersheid tussen 'verlangen' en 'uitvoeren'? En is er een reden waarom je 'homofiel' gebruikt in plaats van 'homoseksualiteit'?quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.
Tja, Turkije. Je kunt daar volgens mij niet eens een discussie voeren over homoseksualiteit zonder boze Turken op je dak te hebben. Verder is Melih Gökçek wel puick.quote:Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
Nu het toch over homoseksualiteit gaat. Melih Gökçek heeft het in ieder geval niet zo met het gay-gedoe.
[..]
De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).quote:Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Turken maken zich belachelijk met zo'n gay boot.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef AryaMehr het volgende:
Da's stiekem ook een leuke.quote:Ah leuk, de Mavi Marmara II vaart ook mee.
Gelukkig kan dit argument binnenkort de prullenbak in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.
Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.
Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.
Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.
Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
tja beetje een onzin verhaal, face reality zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.
Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.
Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.
Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Homo's motten oprotten. Ik heb geen Hetero Pride, dan ook geen Gay Pride
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
Gay pride is wel overdreven, tis een beetje een commercieel gebeuren gewordenquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Homo's motten oprotten. Ik heb geen Hetero Pride, dan ook geen Gay Pride
iz diskriminaziquote:Op dinsdag 3 april 2012 02:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!
quote:
quote:Turkije (het Ottomaanse Rijk) was een van de eerste landen in de wereld die homoseksualiteit legaliseerde, in 1858. In Europa waren enkel Frankrijk, Nederland en België eerder met het legaliseren van homoseksualiteit.
Bron: Wikipedia NL.
quote:
quote:But a paper by Ishtiaq Hussain, published by Faith Matters (.pdf) on Saturday displays a very different picture. Ottoman sultans, or caliphs, in the 18th and 19th centuries launched secular schools and promoted the education of women. The period of reformation known as the Tanzimat saw customary and religious laws being replaced in favour of secular European ones. More surprisingly, homosexuality was decriminalised in 1858 (long before many western states took their cue, and over a century before the American Psychiatric Association declassified it as a mental illness in 1973). Contrary to the claims of hardline groups, religious authorities approved many of these measures.
Bron: The Guardian.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ataturk was een vooruitstrevend man
[..].
Volgens mij hadden ze de linker vermoordquote:Op dinsdag 3 april 2012 03:10 schreef WammesWaggel het volgende:
GodErdogan himself could not sink this ship
![]()
[ afbeelding ]
quote:Türkiye'de meydana gelen iddet olaylarndan biri de cinsel kimlii nedeniyle öldürülen 26 yandaki Ahmet Yldz olmutur. Bu literatürlere Türkiye de namus cinayetinden dolay öldürülen ilk gay erkek kurban olarak da geçmitir.[24][25] Olayn ardndan açklama yapan, Yldz'n kuzeni Ahmet Kaya, "Yldz'n anlurfa'daki son derece dindar ve varlkl bir Kürt ailesinin tek olu olduunu" söylemitir. Ahmet Yldz' öldüren baba Yahya Yldz henüz yakalanmamtr. Yldz'a geçmite danmanlk yapm Lambda'nn insan haklar avukat Frat Söyle, cinayetten üç ay önce Yldz'n, ailesinden ölüm tehditleri ald için bölge savclna bir ikayette bulunduunu ancak savcln soruturma balatmay ya da Yldz'a koruma salamay reddettiini söylemitir. Yldz'n öldürülmesi olay basndada geni yanklar bulmutur. ngiliz The Independent gazetesi ise namus cinayeti sorunun sadece Türkiye'ye özgü bir sorun olmadn belirtmitir.[26] Üsküdar Savcl'nca 8 Austos 2009 tarihinde balatlan dava, Yahya Yldz'n firari sank olarak yarglan ile sürmektedir. Olayla ilgili olarak Yldz', ailesinin terketmesinin ardndan beraber yaad Can, olayla ilgili olarak; Sevgilim adna mücadele etme konusunda çok sayda kuruluun desteini gördüm. Olayda yaralanan Ümmühan Hanmda davay açarak bize çok yardmc oldu. Kendisine teekkür ediyorum. Sevgilim Ahmet Yldzn katillerinin yaralanmam olmas hayret vericidir. Ailesinin ölüm tehditlerinde bulunduunu birlikte savcla giderek bildirmitik. Bir ecinsel ayrmcl yaadmz düünüyorum. Benim sevgilim, bayan olsayd durum böyle olmazd. Ancak bu da benim tercihim kimseyi ilgilendirmez. demitir. Dava delillerin toplanmas için ileri bir tarihe ertelenmitir.[27]
http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye'de_LGBT_haklar%C4%B1
Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).
Laat ze.
Ja, en? De mogelijke demonstranten laten zich ook niet stoppen door het (negatieve) oordeel die de Nederlanders en de rest zullen vormen wanneer zij demonstreren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.
Wat zonde van een levenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:02 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze de linker vermoord
Edit:
Ja![]()
[ afbeelding ]
Was Ahmet Yildiz the victim of Turkey's first gay honour killing?
[..]
Goed Julis!quote:Zel!!! Hoi! Hoe gaat het?
He, jij. Lang niet gezien. Waar hing je uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed Julis!
Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2.
Ja, die antrolopogische forum he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hing/hang rond op een ander soort forum.
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te postenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goed Julis!
Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2.
Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te posten.
Volgens mij zijn dat er drie... Burakius en Bilmiyorem (Ik weet alleen niet zeker of het nog steeds zo is).
Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesprokenquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?
Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Classificeer je ook een beetje dan? Leuke forums?
Hmm.. hayirlisi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesproken.
Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus.
Het ligt eraan. Fysische antropology is inderdaad een zonde van je tijd maar biologische antropology is erg interessant. Ik bedoel, ik heb niet voor niets een DNA test laten doen, toch? Ik iig veel geleerd van het forum over hoe ik de uitslag van mijn test moet interpreten etc.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |