abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109826066

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
  maandag 2 april 2012 @ 21:56:21 #2
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109826159
Turken maken zich belachelijk met zo'n gay boot.
pi_109827765
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Waarom dan?

Homo's en Turken/allochtonen zijn m.i. natuurlijke bondgenoten tegen de tirannieke meerderheid met zijn benauwende assimilatiepogingen. We moeten elkaars problemen erkennen en samenwerken.
  maandag 2 april 2012 @ 22:20:46 #5
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109828199
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:16 schreef Bilge het volgende:

[..]

Waarom dan?

Homo's en Turken/allochtonen zijn m.i. natuurlijke bondgenoten tegen de tirannieke meerderheid met zijn benauwende assimilatiepogingen. We moeten elkaars problemen erkennen en samenwerken.
:r
And remember, respect is everything!
pi_109830059
Ik snap niet waarom het een probleem hoort te zijn dat er een Turkse boot meevaart met de Gaypride. Waarom zouden Turken zich belachelijk maken? Er zijn blijkbaar genoeg Turken die animo hebben voor zo'n boot. Zo gek vind ik dat niet, want homoseksualiteit is deels genetisch bepaald (althans, dat wordt er vaak gesteld). Als ze dat leuk vinden dan is het toch geen enkel probleem, denk ik dan.

quote:
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hem :'). Hij is bang ;( :').

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
:W
Zel O+!!! Hoi! Hoe gaat het?
pi_109830243
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Een Ibnoot? :')
Hahahaa.

Ik kan zelf geen naam verzinnen. De boot zou ik roze kleuren, met een zwarte megasnor aan de voorzijde, en Bulent Ersoy/ Zeki Müren uit de speakers.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:50 schreef Julis het volgende:
De man die telkens stappen achteruit zet wanneer er een vraag wordt gesteld aan hem :'). Hij is bang ;(
De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.
pi_109830663
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hahahaa.

Ik kan zelf geen naam verzinnen. De boot zou ik roze kleuren, met een zwarte megasnor aan de voorzijde, en Bulent Ersoy/ Zeki Müren uit de speakers.

[..]

_O-. Toevallig luister ik nu Zeki Müren O+.

quote:
De eerste oude man en de jongeren zijn wel allemaal Turks, maar ik betwijfel of de andere oudere mannen Turks zijn.
Ik vond ze ook niet echt Turks ogen. :').
  maandag 2 april 2012 @ 23:02:04 #10
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109831456
quote:
Mooi van de man voor Ulu Cami ^O^ Zo moet het zijn :)
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109831764
Nu het toch over homoseksualiteit gaat. Melih Gökçek heeft het in ieder geval niet zo met het gay-gedoe.

quote:
Bayülgen sadece Melih Gökçek'e yaptığı övgülerle yetinmedi. Hayli şaşırtıcı bir soru da yöneltti. Paris ve Londra'nın en temel sorunlarından gay belediye başkanları yönetiminde aştığını vurgulayan Bayülgen "bizim ne zaman gay bir belediye başkanımız olacak sayın Gökçek?" diye sordu.

Gökçek, Bayülgen'in sorusu karşısında şaşkınlığını gizleyemezken böyle bir şeyi mümkün olmadığını söyledi:

"Tabii bizim kendimize göre bir yaşam tarzımız, örfümüz geleneklerimiz var. Oralar çok daha farklı bir noktada... İnşallah bizim Türkiye'de gay belediye başkanı olmayacak ve olmamalı.

http://gundem.milliyet.co(...)/1523190/default.htm
pi_109834459
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.

Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.

Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.

Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.

Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
pi_109834862
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
pi_109835208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 00:59 schreef Bilge het volgende:
Homofilie is (natuurlijk) aangeboren. Maar dat betekent niet dat je er niet tegen mag zijn. Pedofilie, necrofilie en animafilie zijn ook aangeboren en toch verwerpelijk.
Maak je ondersheid tussen 'verlangen' en 'uitvoeren'? En is er een reden waarom je 'homofiel' gebruikt in plaats van 'homoseksualiteit'?

Die vergelijking gaat wel mank hoor, en niet zo een beetje ook.

Lijken kunnen zich niet verweren, bij bestialiteit kun je geen 'nee' horen en bij pedofilie is de machtsverdeling niet in evenwicht. Kinderen zijn er geestelijk niet voor gereed en hebben de capaciteit niet om om een weloverwogen beslissing te maken.

Bij homoseksualiteit heb je wilsbekwame personen, is er gelijkwaardigheid en wederzijdse instemming.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:39:20 (Necrofielen -> lijken. :').) ]
pi_109835261
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef Julis het volgende:
Nu het toch over homoseksualiteit gaat. Melih Gökçek heeft het in ieder geval niet zo met het gay-gedoe.

[..]

Tja, Turkije. Je kunt daar volgens mij niet eens een discussie voeren over homoseksualiteit zonder boze Turken op je dak te hebben. Verder is Melih Gökçek wel puick. ^O^.
pi_109835324
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).

Laat ze.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:06:20 ]
pi_109835382
quote:
quote:
Ah leuk, de Mavi Marmara II vaart ook mee.
Da's stiekem ook een leuke. :').
pi_109835651
quote:
Persoonlijk ben ik tegen homofilie. Als mijn zoon/ dochter zou opbiechten dat hij/ zijbalk homo is, zou ik van binnen diep teleurgesteld raken. Ik zou het niet laten merken omdat dat alleen averechts werkt, maar toch.

Ik denk dat ik hierom tegen homoseksualiteit ben: het verkleint de kans op menselijke overleving. Gif, schorpioenen en ziekte zijn allemaal natuurlijke fenomenen, die wij positief of neutraal zouden kunnen zien, maar toch beschouwen wij ze als negatief en gevaarlijk. Omgekeerd associeren wij eten, drinken en medicijnen als goed/ positief. Dat komt doordat wij mensen van nature voorgeprogrammeerd zijn om de menselijke soort te laten voortbestaan. Als homofilie verspreid raakt sterven wij uit, en daarom wordt homofilie vrijwel over de hele wereld als iets verwerpelijks gezien.

Dit neemt niet weg dat ik voor gelijke homo-rechten ben. Op de korte termijn is homofilie onschadelijk, we kampen nu zelfs met overbevolking. En homo's kunnen er ook weinig aandoen dat ze met zulke gevoelens geboren zijn. Bovendien is het politiek oportuun om als lid van een subcultuur leden van andere subculturen te steunen tegen de dominante cultuur.

Ik heb deze lap tekst op mijn mobiel in de hobbelige bus geschreven, dus ik hoop dat het logisch klinkt.
Gelukkig kan dit argument binnenkort de prullenbak in.

Inderdaad deze muis heeft twee vaders. Misschien duurt het nog wel even, maar dan kunnen homo's uiteindelijk zelf kinderen krijgen, gaaf toch! ^O^
pi_109835684
quote:

tja beetje een onzin verhaal, face reality zou ik zeggen
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:41:21 #22
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109835707
Homo's motten oprotten. Ik heb geen Hetero Pride, dan ook geen Gay Pride
pi_109835725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!
pi_109835730
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.
Gaybana geceleri zou ook een leuke titel zijn.

over het verschil tussen necrofilie enzo en homofilie: ik zei ook niet dat het gelijk is. Met die vergelijking weerleg ik alleen het argument ' homofilie is natuurlijk, dus is het goed'. Lees mijn tekst nog eens rustig na, eigenlijk staat er niets schokkends in.
pi_109835735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gay pride is wel overdreven, tis een beetje een commercieel gebeuren geworden
Maar er zijn nou eenmaal gays, let it be
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:50:43 #26
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109835772
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:43 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Organiseer dan je eigen hetero pride als je er zo mee zit!
iz diskriminazi
pi_109835796
quote:
Same-sex sexual activity legal? Legal since 1858 (The Ottoman Empire allowed it)

Bron: Wikipedia EN.
quote:
Turkije (het Ottomaanse Rijk) was een van de eerste landen in de wereld die homoseksualiteit legaliseerde, in 1858. In Europa waren enkel Frankrijk, Nederland en België eerder met het legaliseren van homoseksualiteit.

Bron: Wikipedia NL.

quote:
1858'de homoseksüellik, Osmanlı İmparatorluğu'nda bir suç olmaktan çıkarıldı.

Bron: Wikipedia TR.
quote:
But a paper by Ishtiaq Hussain, published by Faith Matters (.pdf) on Saturday displays a very different picture. Ottoman sultans, or caliphs, in the 18th and 19th centuries launched secular schools and promoted the education of women. The period of reformation known as the Tanzimat saw customary and religious laws being replaced in favour of secular European ones. More surprisingly, homosexuality was decriminalised in 1858 (long before many western states took their cue, and over a century before the American Psychiatric Association declassified it as a mental illness in 1973). Contrary to the claims of hardline groups, religious authorities approved many of these measures.

Bron: The Guardian.
:o.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:56:28 ]
pi_109835812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Ataturk was een vooruitstrevend man
[..]

:o.
pi_109835827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:56 schreef Karzai het volgende:

Ataturk was een vooruitstrevend man
Atatürk is 23 jaar later geboren. 1881.
pi_109838087
quote:
Volgens mij hadden ze de linker vermoord ;(

Edit:
Ja ;(

Was Ahmet Yildiz the victim of Turkey's first gay honour killing?

quote:
Türkiye'de meydana gelen iddet olaylarndan biri de cinsel kimlii nedeniyle öldürülen 26 yandaki Ahmet Yldz olmutur. Bu literatürlere Türkiye de namus cinayetinden dolay öldürülen ilk gay erkek kurban olarak da geçmitir.[24][25] Olayn ardndan açklama yapan, Yldz'n kuzeni Ahmet Kaya, "Yldz'n anlurfa'daki son derece dindar ve varlkl bir Kürt ailesinin tek olu olduunu" söylemitir. Ahmet Yldz' öldüren baba Yahya Yldz henüz yakalanmamtr. Yldz'a geçmite danmanlk yapm Lambda'nn insan haklar avukat Frat Söyle, cinayetten üç ay önce Yldz'n, ailesinden ölüm tehditleri ald için bölge savclna bir ikayette bulunduunu ancak savcln soruturma balatmay ya da Yldz'a koruma salamay reddettiini söylemitir. Yldz'n öldürülmesi olay basndada geni yanklar bulmutur. ngiliz The Independent gazetesi ise namus cinayeti sorunun sadece Türkiye'ye özgü bir sorun olmadn belirtmitir.[26] Üsküdar Savcl'nca 8 Austos 2009 tarihinde balatlan dava, Yahya Yldz'n firari sank olarak yarglan ile sürmektedir. Olayla ilgili olarak Yldz', ailesinin terketmesinin ardndan beraber yaad Can, olayla ilgili olarak; Sevgilim adna mücadele etme konusunda çok sayda kuruluun desteini gördüm. Olayda yaralanan Ümmühan Hanmda davay açarak bize çok yardmc oldu. Kendisine teekkür ediyorum. Sevgilim Ahmet Yldzn katillerinin yaralanmam olmas hayret vericidir. Ailesinin ölüm tehditlerinde bulunduunu birlikte savcla giderek bildirmitik. Bir ecinsel ayrmcl yaadmz düünüyorum. Benim sevgilim, bayan olsayd durum böyle olmazd. Ancak bu da benim tercihim kimseyi ilgilendirmez. demitir. Dava delillerin toplanmas için ileri bir tarihe ertelenmitir.[27]

http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BCrkiye'de_LGBT_haklar%C4%B1

[ Bericht 21% gewijzigd door Eagle_99 op 03-04-2012 09:08:03 ]
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_109839358
Ik vraag me wel af hoe die woordvoorder van die Turkse Elegance beweging homofilie wil combineren met de Islam. Ze zegt letterlijk dat het aan een bepaalde interpretatie ligt van verzen uit de koran.
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:31:32 #33
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_109842573
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

De mensen die daar een aanstoot aan nemen maken zich belachelijk. Het is een boot op een parade (niet meer, niet minder) en je komt er echt letterlijk niet mee in aanraking (tenzij je de parade bezoekt).

Laat ze.
Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.
pi_109843416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Maar je kan nu al voorspellen dat er Turken zijn die er tegen gaan demonstreren.
Ja, en? De mogelijke demonstranten laten zich ook niet stoppen door het (negatieve) oordeel die de Nederlanders en de rest zullen vormen wanneer zij demonstreren.

'Wat zal de omgeving ervan vinden?' is geen goede raadgever.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 11:52:08 ]
pi_109848569
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:02 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze de linker vermoord ;(

Edit:
Ja ;(

[ afbeelding ]

Was Ahmet Yildiz the victim of Turkey's first gay honour killing?

[..]

Wat zonde van een leven :'(
pi_109860926
quote:
Zel O+!!! Hoi! Hoe gaat het?
Goed Julis!

Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2. :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:14:42 #38
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109861537
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Goed Julis!

Hoe gaat het met jou? Ik zie dat jij en zarGon wat hebben. Turken op Fok! koppel nummer 2. :P
He, jij. Lang niet gezien. Waar hing je uit?
pi_109861781
Ik hing/hang rond op een ander soort forum.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:24:16 #40
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109861925
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hing/hang rond op een ander soort forum.
Ja, die antrolopogische forum he.
pi_109862028
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Goed Julis!

Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te posten :@.

Volgens mij zijn dat er drie :P... Burakius en Bilmiyorem (Ik weet alleen niet zeker of het nog steeds zo is).
pi_109862138
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, die antrolopogische forum he.
:Y

Samen met Ayca. O+
pi_109862158
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Mooi dat het goed gaat. Met mij gaat ook goed. Leuk om je weer eens zien te posten :@.

Volgens mij zijn dat er drie :P... Burakius en Bilmiyorem (Ik weet alleen niet zeker of het nog steeds zo is).
Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:30:18 #44
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109862184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:Y

Samen met Ayca. O+
Classificeer je ook een beetje dan? Leuke forums?
pi_109862206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ja, Burakius and Bilmi was ik helemaal vergeten. Die komen hier ook nooit meer of wel soms?
Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesproken :P.
pi_109862239
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Classificeer je ook een beetje dan? Leuke forums?
Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus. :')
pi_109862264
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:30 schreef Julis het volgende:

[..]

Klopt! Ik zie ze hier ook nooit meer posten. Ik heb Bilmiyorem ook lang niet meer gesproken :P.
Hmm.. hayirlisi. :P
pi_109862292
Hai!
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:33:05 #49
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109862320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, amper. Dat is echt stom en meer voor de lol. Maar weinig mensen nemen dat serieus. :')
Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.
pi_109862778
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:33 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik heb er een keer gekeken, maar ik vind het nogal zonde van mijn tijd. Ik bedoel, uiteindelijk slaan al die rassen en subrassen eigenlijk helemaal nergens op. Wil nog wel een keer een DNA-testje doen, maar verder ook niet. Er zijn echt mensen die hun identiteit ontlenen aan zo'n uitslag of hun afkomst.
Het ligt eraan. Fysische antropology is inderdaad een zonde van je tijd maar biologische antropology is erg interessant. Ik bedoel, ik heb niet voor niets een DNA test laten doen, toch? Ik iig veel geleerd van het forum over hoe ik de uitslag van mijn test moet interpreten etc.

En mensen die hun identiteit ontlenen aan een DNA test zijn vaak mensen die al onzeker waren over hun identiteit. Ik zie ze regelmatig voorbij komen op het internet. Triest maar waar. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')