Hahaha, gekkerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video niet minstens een keer per dag te bekijken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Julis het volgende:
Vandaag gaat Spanje tegen Portugal spelen, nu we het toch over Portugal hebben.
[..]
Hahaha, gekkerd![]()
. Ik lig telkens in een deuk als ik dit luister
. Mijn humor, wat doe je?
Nee, hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met het origineel doet hij het zo slecht nog niet.
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinlemequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video minstens een keer per dag te bekijken.
Ja dat zag ik, maar dat ben ik snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Julis het volgende:
Hij heet Sinan. Bekijk het begin van het filmpje, links boven.
Uahahahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinleme![]()
![]()
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
Nee ik ben gehandicapt.
Ik bedoel: wat doet hij precies? Zingt hij een lied?
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
Doe maar zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yokturquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yoktur
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
lolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.
Grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |