Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, nee we hebben geen date. Ze gaat niet vreemd. Ze zei dat op MSN
.
Ja, en het scheen nog redelijk te klinken ook. Het meisje dat zong klonk echt precies hetzelfde als Nelly.quote:
Moet je een zwembril-bril kopen, zodat je ook langs het montuur gewoon scherp kan zien. (je had toch een bril?)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezien.
Ja maar dat is anders dan iemand recht in de ogen aankijken en diegene duidelijk herkennen maar toch doen alsof je 'm totaal niet kent.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik heb ook wel paar keer gehad dat ik mensen niet heb gezien (en dus daardoor ook niet gegroet). Niet dat ik ze haat ofzo, maar puur omdat ik ze niet heb gezien.
Cool.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en het scheen nog redelijk te klinken ook. Het meisje dat zong klonk echt precies hetzelfde als Nelly.
Heb ik nooit te pakken kunnen krijgen. Iemand zou het filmen, maar daar is nooit meer iets van gehoordquote:
Hahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moet je een zwembril-bril kopen, zodat je ook langs het montuur gewoon scherp kan zien. (je had toch een bril?)
Dat is waar. Ik had er laatst nog over met mijn tante. Ze zei: "waarom groette jij mij nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders dan iemand recht in de ogen aankijken en diegene duidelijk herkennen maar toch doen alsof je 'm totaal niet kent.
Stom.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb ik nooit te pakken kunnen krijgen. Iemand zou het filmen, maar daar is nooit meer iets van gehoord.
Haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. Of ik moet lenzen nemen.
[..]
Dat is waar. Ik had er laatst nog over met mijn tante. Ze zei: "waarom groette jij mij niet?" Ik: "Huh, ik zag je echt niet
!" Normaal gesproken groet ik haar dan wel
.
Eens. We hadden een paar jaar terug Portugese uitwisselingsstudenten op onze school en ze leken allemaal op Turken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef Julis het volgende:
Aha, Nelly Furtado heeft Portugeese achtergrond. Daarvan dat ze een beetje op een Turk lijkt. Portugezen lijken best veel op Turken, vind ik
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eens. We hadden een paar jaar terug Portugese uitwisselingsstudenten op onze school en ze leken allemaal op Turken.
Portugal, Spanje, Italie, Griekenland & Turkije. Die landen lijken veel op elkaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Fernando Meira (oude voetballer van Galatasaray) zei dat de mensen in Portugal qua karakter ook best veel op Turken leken
.
Ja, die Zuid-Amerikaanse landen ook wel, vind ik. Een groot deel komt dan weer van de landen die jij hebt opgenoemd, logisch dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Portugal, Spanje, Italie, Griekenland & Turkije. Die landen lijken veel op elkaar.
Het is ook grappig om te zien hoe bijvoorbeeld het Noorden van Italie ook echt veel lijkt op het Noorden van Turkije (qua natuur, mensen & eten) en het Zuiden juist weer op het Zuiden van Turkije.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, die zuid-Amerikaanse landen ook wel, vind ik. Een groot deel komt dan weer van die landen die jij hebt opgenoemd, logisch dus.
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Oke, vanaf nu kom ik niet meer online. Ik kan m'n laatste kans om over te gaan gewoon echt niet verspillen. Dat zou triest en zonde zijn.
Hey, dat is grappigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is ook grappig om te zien bij bijvoorbeeld Italie dat het Noorden ook echt veel lijkt op het Noorden van Turkije (qua natuur, mensen & eten) en het Zuiden juist weer op het Zuiden van Turkije.
quote:
Hahaha, gekkerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video niet minstens een keer per dag te bekijken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef Julis het volgende:
Vandaag gaat Spanje tegen Portugal spelen, nu we het toch over Portugal hebben.
[..]
Hahaha, gekkerd![]()
. Ik lig telkens in een deuk als ik dit luister
. Mijn humor, wat doe je?
Nee, hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met het origineel doet hij het zo slecht nog niet.
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinlemequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan het niet laten om deze video minstens een keer per dag te bekijken.
Ja dat zag ik, maar dat ben ik snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Julis het volgende:
Hij heet Sinan. Bekijk het begin van het filmpje, links boven.
Uahahahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat hoofd HAHAHAHA. Nee borte NEE dinleme![]()
![]()
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef IHVK het volgende:
Nee ik ben gehandicapt.
Ik bedoel: wat doet hij precies? Zingt hij een lied?
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
Ik vind dat dit filmpje in het OP moet komen. Dan kunnen we er elke dag naar luisteren .
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
Doe maar zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom kun je geen filmpjes bekijken?
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yokturquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En eindigen met Tanri Turku Korusun ve Yuceltsin.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En iedere ruzie kunnen we sussen met: turkun turkten baska dostu yoktur
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee. Er moeten wel een aantal regels in de OP komen. Een daarvan is: Ne mutlu turkum diyene zeggen voor je iets post in het topic.
lolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laten we het plaatsen in het Turks-Koerdisch conflict topic.
Grapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |