quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar tis nog niet helemaal zeker..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff, niet.![]()
(oké, genoeg zielig gedaan
![]()
![]()
)
[..]
Dat is dan raar geregeld. Maar jij gaat toch wel gewoon door
? Waarom wil je van school gaan
?
Pffquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar tis nog niet helemaal zeker..
Morgen nog een herkansing.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Pff. Dit duurt wel lang. Waarom is dat niet helemaal zeker dan? Waarom doen ze zo moeilijk met het zeggen of je over bent?
Mag ik vragen waarom?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie ik voel me kut terwijl ik me goed hoor te voelen.
Veel succes (?)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Vrijdag eerste werkdag. Van 8 tot 18.00.
Helpen bij de Tour.
Jij hebt de baan! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Helpen bij de Tour.
Omdat we niet naar Turkije gaan. En als ik dan ook nog Turkse muziek luister, uuuff icim gidiyor Wil je me meenemen in je koffer?quote:
Aahw, dat gevoelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat we niet naar Turkije gaan. En als ik dan ook nog Turkse muziek luister, uuuff icim gidiyor Wil je me meenemen in je koffer?
Ja het is zo een bedrijf dat jongeren overal inzet. Het is zeg maar van alles. Ook vaak horeca en catering en soms zelfs RET.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel succes (?)Dit is een tijdelijk baantje toch?
Ik ben nog nooit met de auto naar Turkije geweest. Maar zal me vast wel bevallen, kan goed tegen lang reizen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Aahw, dat gevoel. Vind je reizen met de auto leuk
?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:
Helpen bij de Tour.
WAnneer ben ik oud genoeg om als jongere ingezet te worden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het is zo een bedrijf dat jongeren overal inzet. Het is zeg maar van alles. Ook vaak horeca en catering en soms zelfs RET.
Wij gaan elk jaar met de auto. Tien jaar achterelkaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit met de auto naar Turkije geweest. Maar zal me vast wel bevallen, kan goed tegen lang reizen.
Dan gaan we onderweg spelletjes spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij gaan elk jaar met de auto. Tien jaar achterelkaar! Maar je moet wel in de kofferbak. Daar is het heet
.
Haha, reizen met de auto kan gezellig zijn, maar ik heb liever het niet lange reizen.
Ook komen we die gezellige Balkanlanden tegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan gaan we onderweg spelletjes spelen![]()
DA HOEF NIE MEER KEN JE OOK AANVINKEquote:
keske... ikz it in dit stomme landquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ook komen we die gezellige Balkanlanden tegen! We krijgen boetes van de Bulgaarse politie die beweert dat we te snel hebben gereden terwijl dat niet zo is. Dan gaan we Bulgar kasar peyniri kopen onderweg
! Ook delen we Marlboro's uit aan de politie en we geven ze corba parasi
! Etc.
Dit heb ik ieder jaar.quote:
Link naar de website?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet je er ook werken Wik. Het is bij Blaak in de buurt.
ik dacht dat je tegen de stereotypering van Turken was, maar nu doe je er zelf aan meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:58 schreef IHVK het volgende:
Ik heb zo vaak boeken niet ingeleverd
Ze keken toch nooit.
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
ik dacht dat je tegen de stereotypering van Turken was, maar nu doe je er zelf aan mee
Ja ik snap echt niet waarom mensen zo doen? Serieus, doe normaal ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is best wel hatelijk.![]()
Borte, ga jij op vakantie?
Wat een bitchquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal naar die kasse en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Wel droog jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal aan die kassa staan en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Ja of gewoon normaal groeten en niet doen alsof we elkaar haten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een bitch
Ze kan ook doen alsof ze je blij is te zien
Wanneer is de Tour in Roffa btw?
Goed dat je dan van het bier kan afblijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Ja, nee. Ik heb nooit ruzie met haar gehad, ook nooit een meningsverschil ofzo. Het kwam echt uit het niets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel droog ja
Misschien was ze boos ergens over? Of gewoon arrogant..
Thanks, ga ik misschien nog wel checken dan, wanneer is het D-Day?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:
1 tot 4 juli dacht ik. @Rookert
Waarom pmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Moordenaar.quote:
Wat een kutwijven ken jij, zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.
De mensen hier zijn sowieso vaag Alim.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutwijven ken jij, zeg.Maar goed, ik ook. HA HA.
![]()
![]()
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Vage mensen.
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen! Of je vriendin was moe van het werken. Als ze het vaker flikt dan zou ik haar ook niet meer groeten, denk ik. Naja, wat is vaak
?
Ah, oké. Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.
Tsja, Limburg, hèquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De mensen hier zijn sowieso vaag Alim.
Whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst op stage, hadden ze een bord van Algida daar hangen.![]()
![]()
![]()
incl Turkse tekst (werken allemaal Nederlanders)
Vind ik ook. En niet omdat het in Turkije wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maakt niks.
@Bilmi
Algida klinkt sowieso veel beter.
http://en.wikipedia.org/wiki/Algidaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Laatst op stage, hadden ze een bord van Algida daar hangen.![]()
![]()
![]()
incl Turkse tekst (werken allemaal Nederlanders)
Nee, het is een kinderboerderij waar maar 1 werknemer wordt uitbetaald, kinderboerderij bestaat vooral door vrijwilligers, dacht ik. Waarschijnlijk hebben ze dat bord dan van een Turk ofzo gekregen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe, en niemand daar vroeg zich af wat erop stond
?
Waarom heeft Ola overal een andere naam?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Algida
Ola en in Turkije en wat andere landen Algida..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Algida
Maar het gebeurt mij ook wel eens hoor. Als ik een studiegenoot herken of tegenkom dan zeg ik wel even hoi, of knik ik. De meeste groeten wel terug, maar er zijn van die sneuaards die je dan straal voorbij lopen, maar in de klas wel gewoon tegen je praten of zoquote:
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar het gebeurt mij ook wel eens hoor. Als ik een studiegenoot herken of tegenkom dan zeg ik wel even hoi, of knik ik. De meeste groeten wel terug, maar er zijn van die sneuaards die je dan straal voorbij lopen, maar in de klas wel gewoon tegen je praten of zo.... Dan mag je van mij wel opdonderen
.
Misschien keek je boos.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Inderdaad. Zulke mensen kom ik ook wel tegen hoor. Maar het is toch wel extra dom als je ziet dat een oud collega extra aan jouw kassa komt staan en jou heel spontaan groet en jij dan heel vijandig gaat kijken en gaat doen alsof je die collega nog nooit hebt gezien.
Ik was vroeger gek op dat liedjequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien keek je boos.
Of had je dit shirt niet aan moeten trekken:
[ afbeelding ]
(ze ergerde zich misschien aan de spelfout)
Ik ooook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik was vroeger gek op dat liedje! Wat is er gebeurd met haar dan
?
Ik heb haar nieuwe liedjes niet beluisterd daarvanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ooook.
Gewoon, haar oude liedjes waren veel leuker
Dit lied bijvoorbeeld:
Zijn jullie bij elkaar ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:30 schreef Julis het volgende:
Ayça zegt: Emel, jij moet leren! Ga weg van FOK!.
Lol, dat lied hebben ik en twee klasgenoten nog bij een concert op school gecovered. De goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ooook.
Gewoon, haar oude liedjes waren veel leuker
Dit lied bijvoorbeeld:
Met nieuwe liedjes bedoel ik de liedjes die ze heeft gemaakt met Timbaland. Die zijn onderhand ook al heel oud dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb haar nieuwe liedjes niet beluisterd daarvan.
Jaaa. Ik vind haar ook wel een mooi meisje
!
Echt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lol, dat lied hebben ik en twee klasgenoten nog bij een concert op school gecovered. De goeie ouwe tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |