Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
ik dacht dat je tegen de stereotypering van Turken was, maar nu doe je er zelf aan mee
Ja ik snap echt niet waarom mensen zo doen? Serieus, doe normaal ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat is best wel hatelijk.![]()
Borte, ga jij op vakantie?
Wat een bitchquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal naar die kasse en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Wel droog jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb trouwens een ''cool story bro'' verhaaltje.
Ik zag net in de supermarkt een oud collega aan de kassa zitten. Dus ik ga speciaal aan die kassa staan en groet haar heel spontaan: Hallo!![]()
En zij vet droog: 'Hoi'. Echt alsof ze mij totaal niet kende.
Sommige mensen.
Ja of gewoon normaal groeten en niet doen alsof we elkaar haten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een bitch
Ze kan ook doen alsof ze je blij is te zien
Wanneer is de Tour in Roffa btw?
Goed dat je dan van het bier kan afblijvenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Ja, nee. Ik heb nooit ruzie met haar gehad, ook nooit een meningsverschil ofzo. Het kwam echt uit het niets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel droog ja
Misschien was ze boos ergens over? Of gewoon arrogant..
Thanks, ga ik misschien nog wel checken dan, wanneer is het D-Day?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef IHVK het volgende:
1 tot 4 juli dacht ik. @Rookert
Waarom pmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen deed het en mijn school was 80% hockey/kakker.
Daarom gingen ze vanaf toen wij in de zesde waren toch maar het lijstje af.
#coolstory
Wik: je krijgt zo PM.
Moordenaar.quote:
Wat een kutwijven ken jij, zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, ik had een tijd terug ook zoiets meegemaakt. Ik en een ex-vriendin () spreken elkaar al ongeveer een jaar niet meer. We hebben geen echte ruzie of zo, maar vriendinnen zijn we zeker niet meer. Anyways, op msn deed ze nog altijd heel normaal maar als ze mij irl zag (we wonen maar paar huizen van elkaar af) groete ze mij niet eens.
En die collega en die vriendin gaan veel met elkaar om. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Vage mensen.
Ja, dat sowieso.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het gewoon rare mensen zijn.
De mensen hier zijn sowieso vaag Alim.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat een kutwijven ken jij, zeg.Maar goed, ik ook. HA HA.
![]()
![]()
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
Vage mensen.
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen! Of je vriendin was moe van het werken. Als ze het vaker flikt dan zou ik haar ook niet meer groeten, denk ik. Naja, wat is vaak
?
Ah, oké. Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is geen vriendin. Als het een vriendin zou zijn dan zou het helemaal vaag zijn. Het was gewoon een oude collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |