quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.
Dat in combinatie met een sigaar en een fles champagne halfnaakt in het zwembad, en je bent een baas:(SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
)^9483598245728573 Dat plaatje
.
Hij was wel een pooier, met hordes vrouwen voor hem in dienst. Allemaal voor zijn charmes gevallen.quote:
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef IHVK het volgende:
Zie je Wik, je bent gewoon jaloers.
Ga eens van je luie reet af en ga sporten. Nu!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij was wel een pooier, met hordes vrouwen voor hem in dienst. Allemaal voor zijn charmes gevallen.
Of je vraagt een vriend of hij mee wil gaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.
Dat in combinatie met een sigaar en een fles champagne halfnaakt in het zwembad, en je bent een baas:NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, dit plaatje is alleen geschikt voor bilmiyorem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
okulquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar jij bent toch vrijwillig gegaan naar de opera of niet
?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Die Koerd
? Of was hij een Marokkaan
? Pff, ik weet het niet meer
.
Herkenbaar. Daarom moet je eigenlijk een sportmaatje zoeken, zodat je elkaar kunt motiveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is altijd zo'n kwestie van even doorzetten. Als ik eenmaal bij de gym ben, of ermee bezig ben, vind ik het leuk. Maar mezelf ertoe zetten om echt iets te gaan doen... is gewoon moeilijk.
Yep, en ik heb ze ook besteldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julide heb jij je beoken al ingeleverd?
Nee, ik moet ze morgen inleveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Yep, en ik heb ze ook besteld. Jullie ook?
De gelukkigequote:
Pff, niet.quote:
Dat is dan raar geregeldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
Leerlingen die van school gaan, leveren alle boeken in. (ik weet nog niet of ik van school ga)
Alleen boeken met een etiket "jaar naam klas" erin geplakt worden geaccepteeerd. (haha 1 e te veel)
Vorig jaar niet gedaan, dan ophalen bij de administratie (VOOR de inleverdatum)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |