Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.quote:
Hoe bedoel je dat? Betere presentatie of inhoud?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.
Allebei.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Betere presentatie of inhoud?
Jah joh, die overdreven dramatische nieuwsitems zijn een prachtig voorbeeld van kwaliteitsnieuws.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik dacht al. Die commentator is echt heel anders dan in Nederland. Beter. Maar sowieso is Turkse televisie beter eigenlijk. Vergelijk alleen het nieuws al eens.. dan is Nederlands nieuws echt bagger.
Neeee dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jah joh, die overdreven dramatische nieuwsitems zijn een prachtig voorbeeld van kwaliteitsnieuws.
nee. gewoon nee .quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Ik heb spierpijn. Als ik zo door blijf sporten word ik die gast van Ab King Pro.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef IHVK het volgende:
Nederlandse TV > Turkse TV
In het algemeen. Maar er zijn en paar hele goede Turkse zenders waarvan een Nederlandse equivalent niet bestaat.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Ik heb spierpijn. Als ik zo door blijf sporten word ik die gast van Ab King Pro.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit dus!
Kanal D, Star tv, Show tv etc.![]()
TRT, CNN Türk, NTV etc.
[..]
Daar vallen meisjes toch op
?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis heeft me hier gehouden. Ik ga mijn avonturen van vandaag vertellen.
Wtfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging naar een opera. Jep, dat is wat ik doe in mijn vrije tijd. Onderweg ben ik gestalkt door een Bulgaar (deze is speciaal voor Wik, helaas gelooft Wik nooit iets van mijn verhalen). Deze Bulgaar was op de fiets en sprak zogenaamd (?) geen Nederlands en moest mij de weg naar het centrum vragen in het Turks. Ik negeerde hem (mag niet met vreemden praten van m'n ouders). Hij stopt me weer onderweg, dit keer wel z'n vraag beantwoord. Later stopt hij bij het stoplicht en wacht daar de hele tijd op me. Weer genegeerd. Later stopt ie bij zo'n steegje en begint in een raar taaltje tegen me te brabbelen. Ik doe alsof ik met m'n broer bel.
![]()
Verhaal 2: Ik loop in A'dam met vriendin, iemand vraagt "mag ik je pussy". Toen dacht ik wel eeh.....
Verhaal 3: Deze is wel een keiharde story enzo alles. Zo'n gast stopt bij ons terwijl we in A'dam zitten. Hij vraagt waarom ik niet lach en m'n vriendin wel. (Ja, ik kan niet lachen als vreemde mannen dom tegen me gaan praten, dan trek je ze toch juist aan, maar blijkbaar werkte het booskijken ook niet). Hij tikte de hele tijd op m'n schouder en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei maar Marokkaan, dacht dat ie bang zou worden.(Achter ons toeterden de hele tijd vreemde gasten in een auto, volgens mij waren het z'n vrienden). Hijzelf kwam uit Syrie en ik verzon dat ik een joodse ben.
Wil je meer weten? Klik hier.
Meisjes die een breezerverslaving hebben waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit dus!
Kanal D, Star tv, Show tv etc.![]()
TRT, CNN Türk, NTV etc.
[..]
Daar vallen meisjes toch op
?
Zozo, IHVK wordt de nieuwe Answa:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
Nee, Sinas moet schattig blijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:34 schreef IHVK het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Wtf. Iewl-gozers. Ik heb zulke dingen dan nooit meegemaakt
, gelukkig. Dat laatste verhaal
![]()
!
Was de opera wel leuk dan?
Haha gelukkig. Mannen waar overal de spieren te duidelijk te zien zijn:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Hèhè wel enigzins voorspelbare reacties
Maar ik wil gewoon wat bredere schouders en klein beetje dikkere armen. That's it. Opgepompte mensen
Tip: anabolen geven je ietsiepietsie bredere schouders.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef IHVK het volgende:
Hèhè wel enigzins voorspelbare reacties
Maar ik wil gewoon wat bredere schouders en klein beetje dikkere armen. That's it. Opgepompte mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op, dit plaatje is alleen geschikt voor bilmiyorem.Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die laatste gebeurtenis vond ik om eerlijk te zijn nog grappig ook. Het gesprek in z'n totaal was gewoon:. Hij hield afstand (nja, tikte de hele tijd op m'n schouder), dan kunnen gesprekken met vreemden nog mooi worden.
Die opera duurde 3 uur, dat wist ik niet. Ik ben gevlucht hhihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |