Hahaquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
mijn gezicht is wat verbrand ja, ondanks Zwitsal factor 30.
Rook heeft niet zo'n goed geheugenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicud voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Shit, dan heb ik één van de 144109 posts gemistquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicus voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goedzo voor correcte d-t spelling. Ik ben trots.
Nee, viespeuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt heel bruin nu trouwens. Wie wil me aanraken?
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Maar mijn batterij is op 2% en ik ga douchen. Dus tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn hero is leeg, en de oplader ligt nog bij mijn tante.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, de nieuwe hero-update al geinstalleerd? Spange update, sma.
Goede timing weer van mij.
Morgen maar een halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zat diep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vonden ze ervan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb vanmiddag zitten kijken naar de wedstrijd van NL op de Turkse televisie. Was leuk haha.
![]()
![]()
Grapjas.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Ik denk steeds dat hij my com zegt.Ik voel me nerderig.
Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: