Hahaquote:Op maandag 28 juni 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
mijn gezicht is wat verbrand ja, ondanks Zwitsal factor 30.
Rook heeft niet zo'n goed geheugenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicud voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Shit, dan heb ik één van de 144109 posts gemistquote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Leiden, We waren in Hortus Botanicus voor de opleidingen. Weet je nie meer ?
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Goedzo voor correcte d-t spelling. Ik ben trots.
Nee, viespeuk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt heel bruin nu trouwens. Wie wil me aanraken?
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
Maar mijn batterij is op 2% en ik ga douchen. Dus tot later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn hero is leeg, en de oplader ligt nog bij mijn tante.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, de nieuwe hero-update al geinstalleerd? Spange update, sma.
Goede timing weer van mij.
Morgen maar een halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha jij post op Fok! dat je gaat douchen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zat diep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat vonden ze ervan?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb vanmiddag zitten kijken naar de wedstrijd van NL op de Turkse televisie. Was leuk haha.
![]()
![]()
Grapjas.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Ik denk steeds dat hij my com zegt.Ik voel me nerderig.
Cool story, Hansel.![]()
Niet mijn aardige woorden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Julis heeft me hier gehouden. Ik ga mijn avonturen van vandaag vertellen.Cool story, Hansel.![]()
Ik ging naar een opera. Jep, dat is wat ik doe in mijn vrije tijd. Onderweg ben ik gestalkt door een Bulgaar (deze is speciaal voor Wik, helaas gelooft Wik nooit iets van mijn verhalen). Deze Bulgaar was op de fiets en sprak zogenaamd (?) geen Nederlands en moest mij de weg naar het centrum vragen in het Turks. Ik negeerde hem (mag niet met vreemden praten van m'n ouders). Hij stopt me weer onderweg, dit keer wel z'n vraag beantwoord. Later stopt hij bij het stoplicht en wacht daar de hele tijd op me. Weer genegeerd. Later stopt ie bij zo'n steegje en begint in een raar taaltje tegen me te brabbelen. Ik doe alsof ik met m'n broer bel.
![]()
Verhaal 2: Ik loop in A'dam met vriendin, iemand vraagt "mag ik je pussy". Toen dacht ik wel eeh.....
Verhaal 3: Deze is wel een keiharde story enzo alles. Zo'n gast stopt bij ons terwijl we in A'dam zitten. Hij vraagt waarom ik niet lach en m'n vriendin wel. (Ja, ik kan niet lachen als vreemde mannen dom tegen me gaan praten, dan trek je ze toch juist aan, maar blijkbaar werkte het booskijken ook niet). Hij tikte de hele tijd op m'n schouder en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei maar Marokkaan, dacht dat ie bang zou worden.(Achter ons toeterden de hele tijd vreemde gasten in een auto, volgens mij waren het z'n vrienden). Hijzelf kwam uit Syrie en ik verzon dat ik een joodse ben.
Wil je meer weten? Klik hier.
Ik ben een pure Turk.![]()
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, heb een coolstory voor jou geplaatst hierboven.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ging naar een opera. Jep, dat is wat ik doe in mijn vrije tijd. Onderweg ben ik gestalkt door een Bulgaar (deze is speciaal voor Wik, helaas gelooft Wik nooit iets van mijn verhalen). Deze Bulgaar was op de fiets en sprak zogenaamd (?) geen Nederlands en moest mij de weg naar het centrum vragen in het Turks. Ik negeerde hem (mag niet met vreemden praten van m'n ouders). Hij stopt me weer onderweg, dit keer wel z'n vraag beantwoord. Later stopt hij bij het stoplicht en wacht daar de hele tijd op me. Weer genegeerd. Later stopt ie bij zo'n steegje en begint in een raar taaltje tegen me te brabbelen. Ik doe alsof ik met m'n broer bel.
![]()
Verhaal 2: Ik loop in A'dam met vriendin, iemand vraagt "mag ik je pussy". Toen dacht ik wel eeh.....
Verhaal 3: Deze is wel een keiharde story enzo alles. Zo'n gast stopt bij ons terwijl we in A'dam zitten. Hij vraagt waarom ik niet lach en m'n vriendin wel. (Ja, ik kan niet lachen als vreemde mannen dom tegen me gaan praten, dan trek je ze toch juist aan, maar blijkbaar werkte het booskijken ook niet). Hij tikte de hele tijd op m'n schouder en vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei maar Marokkaan, dacht dat ie bang zou worden.(Achter ons toeterden de hele tijd vreemde gasten in een auto, volgens mij waren het z'n vrienden). Hijzelf kwam uit Syrie en ik verzon dat ik een joodse ben.
Zoveel sjans heb je. Maar goed, je bent ook een mooi meisje.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Maar coolstory staat mooier. Ik zie het als 1 woord. En hoe vond je m'n coolstory's?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?
Playertje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
![]()
Cool story, Hansel.![]()
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
"Cool story", twéé woorden. Je zegt toch ook "stoer verhaal" en niet "stoerverhaal"?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Oja wij hebben elkaar al gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zoveel sjans heb je. Maar goed, je bent ook een mooi meisje.
![]()
Grap(t)(j)urk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.Cool story, Hansel.![]()
Nee, ik jou wel.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het is een fenomeen geworden, dus negeer deze post van Wik gewoon, Bil. Sowieso, hij is een flikker en die moet je niet serieus nemen.
Zeer boeiend. Graag regelmatige updates over hoe het met je leven gaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar coolstory staat mooier. Ik zie het als 1 woord. En hoe vond je m'n coolstory's?Cool story, Hansel.![]()
omg hahahah grapjurk OF grapturk OF ALLEBEI, echt goeie hahahahahahquote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
JA? Snapte je hem???? Snappiewappietsjappie????quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:38 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
omg hahahah grapjurk OF grapturk OF ALLEBEI, echt goeie hahahahahahCool story, Hansel.![]()
Zullen we samen naar een opera?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeer boeiend. Graag regelmatige updates over hoe het met je leven gaat.
Yeees.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Bij dat opera was er een neger. En serieus, zijn kont, ik wilde niet kijken, maar kon niet anders..Hij had zo'n kort strak broekje aan
Waar heb je het over?quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Eee?quote:
But just a vertical line with a dot underneath
Forum Opties Forumhop: Hop naar: