Iets met redox enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Kutlaptopaccu gaat nog maar 2 uur meein het begin nog ruim 4-5
Daarom moet je ook een netbook kopen/gebruiken als je lang weg van een stopcontact wil zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Ben ik niet, ik ben er niet echt spaarzaam mee omgegaan zegmaarquote:Op maandag 28 juni 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een netbook kopen/gebruiken als je lang weg van een stopcontact wil zijn.
Ik ook niet, mijn laptop zit permanent met batterij aan het stopcontact. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoe lang hij meegaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik ben er niet echt spaarzaam mee omgegaan zegmaar![]()
![]()
Mja oke stel dat het nodig isquote:Op maandag 28 juni 2010 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn laptop zit permanent met batterij aan het stopcontact. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit hoe lang hij meegaat.
2 uur?! Ik zat laatst met A. even op Marktplaats met mijn laptop. Gaf hij ineens aan, na 10 minuten, dat we nog maar 10 minuten hadden. Toen bij de laatste minuut was de accu ineens weer vol zonder dat 'ie in het stopcontact zat.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
Nu bij 51% nog maar 51 min.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:58 schreef maartjeh het volgende:
[..]
2 uur?! Ik zat laatst met A. even op Marktplaats met mijn laptop. Gaf hij ineens aan, na 10 minuten, dat we nog maar 10 minuten hadden. Toen bij de laatste minuut was de accu ineens weer vol zonder dat 'ie in het stopcontact zat.
Die zijn gestoord, echt waar. We gingen vandaag naar een kinderboerderij/speeltuin. Gaan ze rennen en stoeien in de zon terwijl er 3 meter verder schaduw is. Helemaal bezweet en rood. Pff.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
Maartjeh, hoe doen je koters het bij deze hitte?
Laten drinken he, anders is het jouw schuldquote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die zijn gestoord, echt waar. We gingen vandaag naar een kinderboerderij/speeltuin. Gaan ze rennen en stoeien in de zon terwijl er 3 meter verder schaduw is. Helemaal bezweet en rood. Pff.
Wat een baasquote:I just realised that was the cherry on top of a larger cherry that's on top of the sundae that is my life... AWESOME!
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.quote:
Deed ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Laten drinken he, anders is het jouw schuld
Dat is onze Egyptische huisduif, dus ga nou niet haten.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.
Sadistquote:Op maandag 28 juni 2010 20:23 schreef Ayca het volgende:
Vogels![]()
Ik zat eens in de stad een broodje doner te eten, kwam er een vogel.. dus ik dacht laat ik heb ook wat geven.. op een gegeven moment kwamen er natuurlijk steeds meer van die beesten en wilde ze niet weggaanDus ik pakte zo'n pita broodje en deed er heeel veel sambal in, die beesten natuurlijk meteen eropaf en schreeuwen dat ze deden nadat ze de sambal hadden gegeten
![]()
![]()
![]()
Een eckte FOK!kerquote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok ik loog, ik had dat niet gedaan, ik keek toe
Jaquote:Op maandag 28 juni 2010 19:13 schreef Julis het volgende:
Toffe UI Ayça. Dat is zeker Sheldon. Je zei nog dat ik een aflevering moest kijken
, maar ik ging toen slapen. Nu heb ik er wel tijd voor! Oh, toch niet. Mijn zusje wil een film kijken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goede SC. Dit is echt totaal niet random.
Gelukkig heb je dat geleerd bij je opleidingquote:
Ik zit gewoon op de bank met de laptop, en de tv voor me, gaat primaquote:Op maandag 28 juni 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
Resultaat van klikken op smiley terwijl rechts in het scherm voetbal is
Tot morgen hequote:Op maandag 28 juni 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Ik ga met bilmi meedoen en kijken hoe lang ik weg kan blijvenvanaf 00.00 he!
GenusButeoquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt heel bruin nu trouwens. Wie wil me aanraken?
Ben je ook rood? Wat dan graagquote:Op maandag 28 juni 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben echt heel bruin nu trouwens. Wie wil me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |