Jazeker!quote:Op woensdag 4 april 2012 14:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maar die moeder heeft vaak wel gelijk hoor.. En die bitch snauwt haar alleen maar af
Vanwege drugsbezit jaquote:Op woensdag 4 april 2012 14:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij downloaden de torrents altijd, dan kijken met snacks![]()
Oh dat dikke labiele meisje met die nog dikkere vriend die ze aldoor klappen geeftwat een faalhazerin is dat he? Ik begreep dat zij de gevangenis in moest
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Om er een semi-Turkse draai aan te geven: haar vader is Iraans
Goede vraagquote:Op woensdag 4 april 2012 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
In hoeverre zijn Turken verwikkeld met Iranezen dan?
Vett.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Iranier die Michael heet?quote:Op woensdag 4 april 2012 14:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die moeder is wel een bazin trouwens met die droge en realistische opmerkingen
Om er een semi-Turkse draai aan te geven: haar vader is Iraans
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef SpikedPsych het volgende:
Wat zegt Spongebob tegen Octo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik bid niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ey Triggershot of Bilge, ik heb vragen omtrent gebed, als iemand mij even zou kunnen aanspreken in DM, zou echt geweldig zijn
Beatrix en Ataturk wist iequote:
Ja hij doet zich voor als Amerikaanse-Libanees, maar luister maar naar die geoliede manier van spreken: dat is onmiskenbaar Iraans!quote:
Die gek heeft gewoon alles goed. Overigens,quote:
quote:''Daarnaast ben ik Duitsers tegengekomen die beschreven hoe, wanneer je zegt Duitser te zijn in Iran, mensen loskomen en hun steun betuigen aan de idealen van Hitler. Iraniers behoren tot het Arische ras en veel mensen zien zichzelf blijkbaar superieur om deze reden. Ook wij als NIET Duitsers hebben op de fiets meermalen ziegheil tekens en kreten gezien en gehoord.''
Nederlanders he. Die zouden nog het liefst fietsend de maan willen verkennen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Fietsen in zo'n land, willen die figuren dood? Vieze uitlaatgassen en gekke chauffeurs en dan zijn er nog de honden, mijn Iraanse maatje zou je voor gek verklaren
Grappig dat ze niet beseffen dat Ariërs zelf ook weer van andere volkeren afstammen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die gek heeft gewoon alles goed. Overigens,
[..]
Maar dat is helemaal niet rullevant zou Derksen zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grappig dat ze niet beseffen dat Ariërs zelf ook weer van andere volkeren afstammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |