Precies, dat lijkt me wel de methode. Anno 2014 in gezond kindervlees gaan snijden lijkt me toch echt niet meer goed te praten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja als er stapje voor stapje gelovigen word geleerd dat besnijdenis onder de 18 kindermishandeling is kan ik er alleen maar voor zijn
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
Ah, jij hebt ruime ervaring met aan onbesneden snikkels zuigen. Weten we dat ook weer.
Ja kom op manquote:
Dat was om te voorkomen dat ze gingen rukken. Lees je eens in.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.
Deze discussie ga je niet winnen. Heb hem hier al vaak voorbij zie komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven. Het is vrij logisch dat een besneden snikkel een stuk schoner is dan een niet besneden. De Amerikanen worden niet voor niets ook vaak besneden, men is daar ook het een en ander gaan inzien lang geleden.
De grote fout die je maar blijft maken is:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb uitgelegd dat de meeste moslims kindermishandelaars zijn en dat ik een hekel aan kindermishandelaars heb. Mocht jij geen hekel hebben aan de meeste moslims dan kun jij vriendjes worden met kindermishandelaars. Respect voor je tolerantie hoor.
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kom op man
Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Dit kan je toch niet serieus nemen?
Benieuwd wie die zware taak op zich zal nemenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies, dat lijkt me wel de methode. Anno 2014 in gezond kindervlees gaan snijden lijkt me toch echt niet meer goed te praten.
Onzin, men weet dondersgoed dat dit stukje hygiene de mannen alleen maar dient.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Brum_brum het volgende:
Dat was om te voorkomen dat ze gingen rukken. Lees je eens in.
Je hebt het over moslims ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.
Met dit soort racisme denk je wel weg te komen he? Als je de knoppen onder je vingers had, had je zelf die bommen op een ijsfabriek (quote:
Er valt niets te winnen. Het is gewoon hygienischer. Veel mannen zijn sowieso laks met hygiene en de andere helft van de wereld heeft door armoede en slechte voorzieningen niet makkelijk de beschikking om dagelijks alles goed te wassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze discussie ga je niet winnen. Heb hem hier al vaak voorbij zie komen
Andere opvattingen zijn fout. Dat weten we doordat baby's of gaan janken na een besnijdenis of heel stil worden omdat ze in lichamelijke shock zijn. Zeggen dat het geen mishandeling is, is hetzelfde als zeggen dat zwaartekracht niet bestaat omdat andere mensen daar ANDERE opvattingen over kunnen hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De grote fout die je maar blijft maken is:
- JIJ ziet besnijdenis als kindermishandeling (ik ook)
- Jij erkent niet dat andere mensen daar ANDERE opvattingen over kunnen hebben (ik wel)
Jij projecteert jouw eigen geloof op die mensen.
En dan denk jij slimmer te zijn dan zij? Werkelijk?
Het is geen racisme. Ik constateer alleen wat. Het komt dan ook niet omdat het Arabieren zijn maar door de opvoeding, omgeving enz.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met dit soort racisme denk je wel weg te komen he? Als je de knoppen onder je vingers had, had je zelf die bommen op een ijsfabriek () gegooid.
Jij bent echt de weg kwijt ...quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:28 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel. Arabieren slaan elkaar de hersenen in vanwege een andere opvatting van de islam en het zijn voor het overgrote deel mensen met extremistische gedachten.
Je weet dat je kans op impotentie groter is dan die van mij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Onzin, men weet dondersgoed dat dit stukje hygiene de mannen alleen maar dient.
Tuurlijk jongen, welterusten.quote:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Het is geen racisme. ik brabbel aan wat. Het komt dan ook niet omdat het Arabieren zijn maar door de opvoeding, omgeving enz.
Het enige wat is bewezen is dat jij dom of laf bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, welterusten.
Je bewijst mijn punt maar weer.
Want? Soennieten slaan sjiieten (en andersom) de hersenen in in nogal wat Arabische landen. En als dat niet gebeurt komt het omdat er bijna geen sjiieten zijn in het land.quote:
Ja maar denk dat je hier in de minderheid bentquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:31 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er valt niets te winnen. Het is gewoon hygienischer. Veel mannen zijn sowieso laks met hygiene en de andere helft van de wereld heeft door armoede en slechte voorzieningen niet makkelijk de beschikking om dagelijks alles goed te wassen.
Er is een reden dat de joden en Moslims dit eeuwen geleden al inzagen, ook bepaalde Christenen overigens. En die moderne mannetjes denken dan effe de waarheid in pacht te hebben
Vandaar dat de volkeren die besneden zijn groeien als steenkoolquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:32 schreef Brum_brum het volgende:
Je weet dat je kans op impotentie groter is dan die van mij?
Weer verwijs je naar moslims terwijl je net weer zegt dat het arabieren zijn en geen moslims.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Want? Soennieten slaan sjiieten (en andersom) de hersenen in in nogal wat Arabische landen. En als dat niet gebeurt komt het omdat er bijna geen sjiieten zijn in het land.
Nee, ik geloof niet in het per se moeten overheersen van mensen. Ik heb respect voor verschillende opvattingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het enige wat is bewezen is dat jij dom of laf bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |