Do tel hoeveel moslims onbesneden zijn en hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
95% van de moslims doet dat ook. Dat zijn geen extremisten. Die 5% komt schreeuwend en jankend op tv en simpele geesten als jij denken dan dat dat de islam/moslims vormt.
Ik wilde net reageren en toen kwam deze. Had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.
Maakt niet uit; bij allemaal is het kindermishandeling. En het wordt goedgekeurd, en dat mag niet vind ik.
Of je mishandelt je kinderen niet, of je staat andere vormen van kindermishandeling ook toe (niet mijn keuze). Niet omdat het toevallig gelovigen zijn een uitzondering maken.
Helaas komt dit niet alleen van onze islamitische medemens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:57 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Blijft eigenlijk ook wel in en in triest dat we in dit land de hele verdomde homo emancipatie discussie weer opnieuw moeten gaan voeren bij elke nieuwe invoer van antiek en achterlijke groeperingen en hun gedachtegoed.
In mijn jeugd was het gewoon klaar deze discussie , nooit gedacht het weer opnieuw te gaan mee maken.
Wat een verrijking toch deze muliticulti shit samenleving.
Wij prefereren een frisse hygienische snikkel in onze onderbroeken. Daar is toch niets mis mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.
Volgens mij geen dus heb je een hekel aan moslims. Geef het gewoon toequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Do tel hoeveel moslims onbesneden zijn en hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.
Dat doen atheistische ouders met Sinterklaas. Is ook niks mis mee, alleen jij projecteert JOUW idee van opvoeding op de hele wereld en zegt dat alleen jij het goed doet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:15 schreef Brum_brum het volgende:
hun kinderen niet vertellen dat allah ze kan gaan straffen als ze niet oppassen.
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Nederland is een seculier land, dus de Rechten van het Kind gaan boven die van religie.
Doen alsof onbesneden mannen vieze snikkels hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wij prefereren een frisse hygienische snikkel in onze onderbroeken. Daar is toch niets mis mee?
Dat zeg ik toch nergens !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij hebt geen hekel aan kindermishandelaars?
Nou jah...eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
Doen alsof onbesneden mannen vieze snikkels hebben.
Ik vind het heel wat over je zeggen dat je deze vraag belangrijker vindt dan hoe jij meewerkt aan de mishandeling van miljarden mensen wereldwijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij geen dus heb je een hekel aan moslims. Geef het gewoon toe
Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.
Ah, jij hebt ruime ervaring met aan onbesneden snikkels zuigen. Weten we dat ook weer.quote:
Ben jij pro kindermishandeling of heb je ook een hekel aan praktiserende gelovigen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet ook dat stel er komt een verbod op het besnijden van jonge kinderen de moslims het stiekem gaan doen.
Hoe werk ik nou weer mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat over je zeggen dat je deze vraag belangrijker vindt dan hoe jij meewerkt aan de mishandeling van miljarden mensen wereldwijd.
Geloof en educatie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen inhoudelijk argument.
Mishandeling toestaan omdat mensen het anders stiekem gaan doen slaat nergens op.
Het is de eerste stap. Verder met educatie oplossen. "Luister, prima als je in dat sprookjesboek gelooft, maar kinderen snijd je niet open".
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ironisch dat je moslims van haat beschuldigd terwijl je een Israëlische vlag als UI hebt.Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die laatste zin doet je zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid verliezen. Goed bezig.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Uhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren hebben gewoon evenveel rechten als Joden in Israël. Wat de bevolking ervan vind maakt niet zo veel uit, zoals je kunt zien is de meerderheid niet discriminerend. 'Arabs to be less intelligent, uncultured and violent' is gewoon zo, zie ook alle Arabische landen.
Ja, we hebben ze toch ook geleerd dat de Zon niet om de Aarde draait?quote:
Nja als er stapje voor stapje gelovigen word geleerd dat besnijdenis onder de 18 kindermishandeling is kan ik er alleen maar voor zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze toch ook geleerd dat de Zon niet om de Aarde draait?
Dat is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die laatste zin doet je zelfs je laatste beetje geloofwaardigheid verliezen. Goed bezig.
Ik heb uitgelegd dat de meeste moslims kindermishandelaars zijn en dat ik een hekel aan kindermishandelaars heb. Mocht jij geen hekel hebben aan de meeste moslims dan kun jij vriendjes worden met kindermishandelaars. Respect voor je tolerantie hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe werk ik nou weer mee?
Je komt met een heel betoog dat je geen hekel hebt aan moslims en vervolgens alles er na wijst op een haat tegen moslims
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |