Zelfverdediging is niet gewelddadig. Reageren met gepast geweld op geweld tegen iemand anders ook niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat wilde je doen, ze het met geweld ontzeggen?
Gijzelen? Bestelen?
Ik zie het liefste educatie als middel. En als tussenoplossing kan je artsen verbieden in een gezond lichaam te snijden.
Ja, dan gaat het "ondergronds", helaas. Maar een politiestaat die ook de ondergrond gaat controleren gaat niet werken.
Uhh logische reactiequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Zelfverdediging is niet gewelddadig. Reageren met gepast geweld op geweld tegen iemand anders ook niet.
Ik ben natuurlijk niet voor kindermishandeling. Maar ben er ook niet voor om op jouw manier de dingen te veranderen. Zo kom je nergens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:54 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb daar antwoord op gegeven. Nu jij nog op mijn vragen.
Dus jij bent tegen zo'n beetje alle praktiserende gelovigen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk niet voor kindermishandeling. Maar ben er ook niet voor om op jouw manier de dingen te veranderen. Zo kom je nergens.
Nja misschien zie ik gelovige meer als alleen maar kindermishandelaars ? Ik zie een gelovige , jij ziet alleen een kindermishandelaar die geestesziek is ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus jij bent tegen zo'n beetje alle praktiserende gelovigen?
Dankje. We hebben het over het non agressie principe. Zolang je niet agressief tegen mij bent dan mag ik ook geen geweld tegen jou gebruiken. Wat El Matador echter vergeet is dat je ook nog zoiets hebt als wees geen klootzak. Als een omaatje op straat beroofd word mag je de dief wel een knal geven. Zo ook met mensen die kinderen mishandelen.quote:
Wij besnedenen zijn ook op latere leeftijd nog zo heet als leeuwen en juist wij staan er bekend om nog een heel nieuw gezin tegen aan te knallen op latere leeftijdquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Brum_brum het volgende:
Succes met je pillen over een paar jaar.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja misschien zie ik gelovige meer als alleen maar kindermishandelaars ? Ik zie een gelovige , jij ziet alleen een kindermishandelaar die geestesziek is ...
Nadat dit met je is gebeurd focus jij je dus op de goede kanten van die persoon? Hij heeft tenslotte ook de buurman een keertje geholpen met verbouwen enzo.quote:Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest.
De vergelijking alleen al.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:02 schreef Brum_brum het volgende:
Als een omaatje op straat beroofd word mag je de dief wel een knal geven. Zo ook met mensen die kinderen mishandelen.
Natuurlijk focus ik me op het goede in de persoon ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:04 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Nadat dit met je is gebeurd focus jij je dus op de goede kanten van die persoon? Hij heeft tenslotte ook de buurman een keertje geholpen met verbouwen enzo.
Dus als jij een foto van Adolf voorbij ziet komen dan denk je aan hoe goed hij met Blondi overweg ging?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Natuurlijk focus ik me op het goede in de persoon ?
Iemand is meer dan alleen het geloof..
Voor jou heb ik geen godwin, maar met diequote:
Nee ..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Dus als jij een foto van Adolf voorbij ziet komen dan denk je aan hoe goed hij met Blondi overweg ging?
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:17 schreef El_Matador het volgende:
Een onnodige "medische" ingreep in een kinderlichaam vergelijken met het beroven van een oud omaatje.
Als je echt de weg kwijt bent.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.
Als mijn hele eerder genoemde riedeltje echt bij jou zou gebeuren dan ging je niet naar de politie?quote:
Ik praat kindermishandeling niet goed, maar kinderen merken er op zich weinig van. Ja, ze huilen even, maar een voorhuid is net als een oorlel.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dus kindermishandeling en permanente verminking is minder erg in jouw optiek dan het ontvreemden van wat spullen. Bijzonder hoe je de ander durft te beschuldigen van de weg kwijt zijn.
Als ik beroofd zou worden als een oud omatje ?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als mijn hele eerder genoemde riedeltje echt bij jou zou gebeuren dan ging je niet naar de politie?
Nee het vastbinden enzovoorts.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als ik beroofd zou worden als een oud omatje ?
GAhahaha nee. Ik zou gewoon worden opgevoed met het idee dat het zo hoort..quote:
Ik heb al eerder met wetenschappelijk bewijs laten zien dat dit verhaal onzin is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik praat kindermishandeling niet goed, maar kinderen merken er op zich weinig van. Ja, ze huilen even, maar een voorhuid is net als een oorlel.
het is niet dat besneden kindjes een doktertrauma hebben ofzo. Ook is er geen enkele causale relatie tussen besneden zijn en agressiever of juist minder agressief.
Volgens mij ben jij gewoon simpel. Je kan niet verder terugdenken dan 1 post.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
GAhahaha nee. Ik zou gewoon worden opgevoed met het idee dat het zo hoort..
Wat praat je nou weer voor onzin ?
...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon simpel. Je kan niet verder terugdenken dan 1 post.
Er is niet zoiets als "de wetenschap". Zeker bij medische wetenschap niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:32 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb al eerder met wetenschappelijk bewijs laten zien dat dit verhaal onzin is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |