Dat maakt niet uit, geeft alleen maar aan dat er genoeg werk nog aan de winkel is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar denk dat je hier in de minderheid bent
Arabieren zijn vrijwel altijd moslims.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Weer verwijs je naar moslims terwijl je net weer zegt dat het arabieren zijn en geen moslims.
Racist!!1!!!quote:
Zionisten zijn gestoorde racisten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Arabieren zijn vrijwel altijd moslims.
De volkeren die besneden zijn groeien als steenkool omdat ze nog niet in de fase zijn gekomen dat hun cultuur/realiteit is overgestapt naar een omgeving waarin het merendeel van de kinderen volwassen wordt. Over het algemeen komt dat door een gebrek aan hygiëne. Hygiëne qua bacteriën ipv welke lucht er van je lul komt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:34 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vandaar dat de volkeren die besneden zijn groeien als steenkool
Het is een trol. Het kan niet anders. Iemand kan zich serieus niet zo vaak tegenspreken als dat hij doetquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zionisten zijn gestoorde racisten.
Jij bewijst het.
Oké aluhoedje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zionisten zijn gestoorde racisten.
Jij bewijst het.
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is een trol. Het kan niet anders. Iemand kan zich serieus niet zo vaak tegenspreken als dat hij doet
De meeste kinderen bij die volkeren sterven op jonge leeftijd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:37 schreef Brum_brum het volgende:
De volkeren die besneden zijn groeien als steenkool omdat ze nog niet in de fase zijn gekomen dat hun cultuur/realiteit is overgestapt naar een omgeving waarin het merendeel van de kinderen volwassen wordt.
Inderdaad hygiene dus. Je zal je nog eens verbazen over de eeuwenoude wijsheid van religieuzen als joden, Moslims en bepaalde Christenen achter het handhaven van de besnijdenis voor de mannenquote:Over het algemeen komt dat door een gebrek aan hygiëne. Hygiëne qua bacteriën ipv welke lucht er van je lul komt.
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet in het per se moeten overheersen van mensen. Ik heb respect voor verschillende opvattingen.
Jij niet, alleen wat jij zelf (niet) gelooft, is goed. En dat wil je nog eens over anderen uitstorten.
Daarom ben je ook geen libertarier, maar een vuile conservatief. Met je antireligieuze bagger.
Maar het is niet erg hoor dat je moslims haat. Zijn vast ook moslims die ongelovige haatten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.
Ik zeg net dat ik het wel mishandeling vind.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als je jezelf een libertarier wil noemen terwijl je de gewelddadige onvrijheid van de allerzwakste in de samenleving geen mishandeling wil noemen moet je dat vooral doen.
De kans om als Pally dood te gaan is hoger dan als Nederlander. Ik had het ook over cultuur. In west Europa groeide de bevolking ook een tijdje snel omdat cultuur achter de werkelijkheid liep. Het midden oosten loopt gewoon 200 jaar op ons achter qua demografische ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De meeste kinderen bij die volkeren sterven op jonge leeftijd?
[..]
Inderdaad hygiene dus. Je zal je nog eens verbazen over de eeuwenoude wijsheid van religieuzen als joden, Moslims en bepaalde Christenen achter het handhaven van de besnijdenis voor de mannen
Die kabouter is ook nog es pro-Israel, hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vind je van de joden, die besnijden ook?
Nah begin echt te twijfelen hoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kabouter is ook nog es pro-Israel, hoe verzin je het.
"Lekker libertarisch".
Het erge is; het is geen trol.
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef Brum_brum het volgende:
De kans om als Pally dood te gaan is hoger dan als Nederlander. Ik had het ook over cultuur. In west Europa groeide de bevolking ook een tijdje snel omdat cultuur achter de werkelijkheid liep.
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullenquote:Het midden oosten loopt gewoon 200 jaar op ons achter qua demografische ontwikkelingen.
GAhahahaahquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?
Ik gaf aan dat de volkeren die besneden groeien als steenkool en het met die "impotentie" dus wel reuze meevalt. Egypte heeft in 20 jaar tijd 10 miljoen mensen erbij gekregen
[..]
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullen![]()
Wanneer ga jij eraan geloven eigenlijk?
Dat heb ik je al verteld. Hou je ook van joodse kindermishandelaars? En van gristelijke kindermishandelaars?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar het is niet erg hoor dat je moslims haat. Zijn vast ook moslims die ongelovige haatten.
Wat vind je van de joden, die besnijden ook?
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik het wel mishandeling vind.
Ik erken echter dat andere mensen ER ANDERS OVER DENKEN.
Jij kan dat niet verkroppen; iedereen moet denken als jij.
Dat is:
- niet libertarisch
- oerdom, want je verandert 6+ miljard mensen (gelovigen) of ~2 miljard kindermishandelaars (besnijders) niet. Nooit.
Nou we hadden het net over moslims. Nu vraag ik me af of je dezelfde haat richting joden hebt ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Dat heb ik je al verteld. Hou je ook van joodse kindermishandelaars? En van gristelijke kindermishandelaars?
[..]
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?
http://www.mensstudies.co(...)f96ae81fd48d2e8&pi=2quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Wat heeft dit met vermeende "verhoogde impotentie van besneden mannen" te maken?
Ik gaf aan dat de volkeren die besneden zijn juist groeien als steenkool en het met die "impotentie" dus wel reuze meevalt. Egypte heeft in 20 jaar tijd 10 miljoen mensen erbij gekregen
[..]
Niets met besnijdenis te maken. Naar men zegt was ik toen ik werd besneden en vooraf als prinsje verkleed met een staf zo trots als een (besneden) hond met zeven lullen![]()
Wanneer ga jij eraan geloven eigenlijk?
Succes met je pillen over een paar jaar. Vergeet je ouders niet te bedanken en sorry te zeggen tegen je zoon als je die tegen die tijd al hebt gekregen.quote:and were 4.53 times more likely to use an erectile dysfunction drug.
Wat wilde je doen, ze het met geweld ontzeggen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:48 schreef Brum_brum het volgende:
Wat is je liberalisme waard als je voor de lieve vrede toestaat dat andere mensen geweld tegen anderen gebruiken?
Ik heb daar antwoord op gegeven. Nu jij nog op mijn vragen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou we hadden het net over moslims. Nu vraag ik me af of je dezelfde haat richting joden hebt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |