Je bent serieus ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Omdat men met een hoofddoek boven de wet geplaatst wordt. Voor iedereen gelijke rechten/plichten, behalve voor de hoofddoekjes. Die zijn kennelijk 'meer gelijk' dan anderen. Natuurlijk staat het daarbij niet alleen symbool voor vrouwenonderdrukking, maar ook voor een dikke vette middelvinger naar NL.
En dan de zogenaamde reden van de hoofddoekjes: Zodat de man niet in de verleiding komt. Echt hoe halen die hoofddoekjes het in hun hoofd om te denken dat ze een verleiding zijn voor de man? Tot slot spreken hoofddoekjes ook altijd over HUN rechten en HUN geloof, etc. Totaal egoïstische en egocentrisch.
Bovendien is het bekend dat moslims allerlei aanslagen plegen etc, dus waarom je steun voor deze groepen uiten?
Kortom, één en al provocatie.
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zie hoofddoek, maar dan erger.
Ik ervaar jouw opmerkingen als kwetsend dus jij moet niet meer reageren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Voor hun is het misschien tof maar er zijn ook mensen dir zoiets als kwetsend kunnen ervaren en je moet gewoon rekening houden met elkaar
Je hoeft nu ook niet met een Russische of Oekraïense symbolen te lopen bij de nabestaanden van MH17quote:
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Nee jij hangt er een betekenis aan die niet voor de meerderheid geld. Het is je mening waar je last van hebt. Niet het hoofddoekje zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.
Hoe kan je last hebben van een homo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Niet !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.quote:
Je kan ook geen last hebben van het hoofddoekje zelf. Het is de mening die je er aan verbind waar je last van hebt. De mensen die last hebben van hoofddoekjes hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hier laten ze juist heel bewust de Turkse of Marokkaanse vlag zien om het taboe rondom homoseksualiteit binnen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap en de torenhoge homofobie aan de kaak te stellen. Wat is je punt?
[..]
Het is ook onnodig dat jij vanuit Marokko nog steeds op een Nederlands forum actief bent, met je ziekelijke "kijk mij moslim religieus extremist zijn"-houding. Wanneer houd je daar eens mee op?
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je schrijft wel vaker hilarische onzin op FOK! maar dit is toch wel het toppunt. Waarom zouden we jouw bizarre mening niet precies omdraaien?
Laat die homo's lekker. Laat ze lekker dansen op boten en feestvieren. Hun feestje. Oh nee, in Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken. (Je vergat de kop, trouwens).
Nee, je MOET openlijke belediging van homo's en politici die het voor mensenrechten opnemen leuk vinden, wat is dat voor kolder.
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
[..]
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Je moet geen woorden in m'n mond leggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.
Ja, ze zouden geen vlag mogen dragen, andere kleding moeten dragen en niet van hun vrijheid van meningsuiting moeten gebruik maken. Ze zijn Marokkanen en gebruiken dus daarom die vlag, ik zie het probleem niet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef expans het volgende:
[..]
Kijk naar de gay parade in Turkije, kijk naar de boot in Nederland en kijk dan naar de geleverde kritiek.
Zie ik toch anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Als er bijvoorbeeld ee homo luidruchtig zit te bellen in het openbaar, dan heb ik daar last van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:
Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
De terreur van Nederland; als je een mening hebt die niet strookt met "dat wat gewenst is" en dat publiekelijk (via het baggermedium Twitter of op Facebook ofzo) doet, dan moet je kop eraf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zie ik toch anders.
De stap van Marcouch geeft een signaal dat naar mijn mening meer welkom is dan het geroeptoeter van die Groene mevrouw..
Eindelijk een man met ballen die zijn standpunt als Marokkaan duidelijk maakt ten opzichte van haar in dit land achterhaalde mening.
Zou hopen dat er meer komen / zouden zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |