Je hoeft geen extremist te zijn om anderen niet te willen knuffelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?
ja zo kan je op FOK nu al 175 discussiedelen lezen over het Israël/Palestina-conflictquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar mensen zich allemaal wel niet druk om kunnen maken in dit land.
Het gaat mij niet om dat opkomen voor verdraagzaamheid en gelijke rechten. Het gaat mij om het policor idee. Je ziet het even wat te zwart-wit in je boosheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een lastige keuze, inderdaad.
Het is lastig kiezen tussen mensen die doelbewust haat en onverdraagzaamheid uitdragen en mensen die opkomen voor verdraagzaamheid en gelijke rechten. Dat laatste is inderdaad erger en zum kotzen.
Vooral op de werkplek.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik vind een hoofddoekje dragen provocerend gedrag.
Ik vind mensen die andere mensen eng vinden pas eng.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mensen die geloven in religieuze dogma's, die zijn pas naar en vooral eng.
En het keppeltje ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:10 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vooral op de werkplek.
Keuze genoeg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marcouch toont wel even goed zijn Marokkaanse ballen met zijn aangifte tegen dit soort debiel islamitisch roeptoeteren in dit land.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
Juist.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?
[..]
Deze mensen waren gekleed in hun eigen traditionele kleding en zongen hun eigen profeet toe. Als iemand daardoor op de teentjes getrapt is heeft die persoon toch echt zelf een probleem.
Daarbij zijn de meeste figuren die hierdoor zo uit de panty schieten ook de figuren die op straat, uit het niets, homo's de meest walgelijke beledigingen naar het hoofd gooien. Die homo's toeschreeuwen dat zij ze de volgende keer wel eens even in elkaar zullen slaan, of dat gewoon meteen maar doen. Wel altijd in een groepje natuurlijk. En dat moet dan maar geaccepteerd worden?
Echt, alsof dit soort reil-fanatiekelingen het alleenrecht hebben om anderen te beledigen, maar ondertussen moet de rest van de wereld, ten koste van alles, hun tere zieltje beschermen tegen alles wat niet in hun ideale wereldje past.
Pics.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:02 schreef Voorschrift het volgende:
Lekker boeiend wat een of andere domme kut vind, het was een gezellig en leuk feest en ik heb totaal niks van enige haat meegemaakt richting wat of wie dan ook.
Die vrouw kan de tyfus krijgen, geen aandacht aan besteden.
Ik heb kundig mezelf weten te verhullen in normale kleding.quote:
Mohammed had 19 trouwe vrouwtjes om te vullen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:05 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Mohammed had 19 trouwe vrouwtjes om te vullen.
Kon je dat maar zeggen van elke randdebiel, maar helaas, slechts beperkt tot Fok dit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.
Wat een vermakelijkheid.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....
Oke dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ilias kan niet meer reageren, heeft weinig zin dus.
Voor hun is het misschien tof maar er zijn ook mensen dir zoiets als kwetsend kunnen ervaren en je moet gewoon rekening houden met elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Homo's laten mensen niet in hun waarde omdat ze af en toe op hun eigen dag iets te tof doen op een boot?
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Decennialang niet gezien, dus kan ik ook niet weten of dat nu provocerend bij mij overkomt.
Is het niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?
Hoezo is die provocerend ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet.
Zo'n wandelende tent is dat wel.
Omdat men met een hoofddoek boven de wet geplaatst wordt. Voor iedereen gelijke rechten/plichten, behalve voor de hoofddoekjes. Die zijn kennelijk 'meer gelijk' dan anderen. Natuurlijk staat het daarbij niet alleen symbool voor vrouwenonderdrukking, maar ook voor een dikke vette middelvinger naar NL.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo is een hoofddoekje eigenlijk provocerend ?
Is het wel.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet.
Zo'n wandelende tent is dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |