Je bent serieus ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:55 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Omdat men met een hoofddoek boven de wet geplaatst wordt. Voor iedereen gelijke rechten/plichten, behalve voor de hoofddoekjes. Die zijn kennelijk 'meer gelijk' dan anderen. Natuurlijk staat het daarbij niet alleen symbool voor vrouwenonderdrukking, maar ook voor een dikke vette middelvinger naar NL.
En dan de zogenaamde reden van de hoofddoekjes: Zodat de man niet in de verleiding komt. Echt hoe halen die hoofddoekjes het in hun hoofd om te denken dat ze een verleiding zijn voor de man? Tot slot spreken hoofddoekjes ook altijd over HUN rechten en HUN geloof, etc. Totaal egoïstische en egocentrisch.
Bovendien is het bekend dat moslims allerlei aanslagen plegen etc, dus waarom je steun voor deze groepen uiten?
Kortom, één en al provocatie.
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Zie hoofddoek, maar dan erger.
Ik ervaar jouw opmerkingen als kwetsend dus jij moet niet meer reageren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Voor hun is het misschien tof maar er zijn ook mensen dir zoiets als kwetsend kunnen ervaren en je moet gewoon rekening houden met elkaar
Je hoeft nu ook niet met een Russische of Oekraïense symbolen te lopen bij de nabestaanden van MH17quote:
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Nee jij hangt er een betekenis aan die niet voor de meerderheid geld. Het is je mening waar je last van hebt. Niet het hoofddoekje zelf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Kennis/bewustzijn van de Islamitische betekenis.
Hoe kan je last hebben van een homo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan jij er nou last van hebben dat iemand een hoofddoek op heeft?
Niet !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.quote:
Je kan ook geen last hebben van het hoofddoekje zelf. Het is de mening die je er aan verbind waar je last van hebt. De mensen die last hebben van hoofddoekjes hequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook geen last van een hoofddoek trouwens. Ik merk wel dat zodra er mensen zijn die zich eronder verschuilen, ik het hoofddoek als een symbool ga zien. Gelukkig ben ik in staat het onderscheid te maken daarin.
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En hier laten ze juist heel bewust de Turkse of Marokkaanse vlag zien om het taboe rondom homoseksualiteit binnen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap en de torenhoge homofobie aan de kaak te stellen. Wat is je punt?
[..]
Het is ook onnodig dat jij vanuit Marokko nog steeds op een Nederlands forum actief bent, met je ziekelijke "kijk mij moslim religieus extremist zijn"-houding. Wanneer houd je daar eens mee op?
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je schrijft wel vaker hilarische onzin op FOK! maar dit is toch wel het toppunt. Waarom zouden we jouw bizarre mening niet precies omdraaien?
Laat die homo's lekker. Laat ze lekker dansen op boten en feestvieren. Hun feestje. Oh nee, in Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken. (Je vergat de kop, trouwens).
Nee, je MOET openlijke belediging van homo's en politici die het voor mensenrechten opnemen leuk vinden, wat is dat voor kolder.
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
[..]
Dat de geleverde kritiek terecht is. Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Je moet geen woorden in m'n mond leggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:21 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Klopt want homo's zijn vies en horen op de brandstapel, niet waar? Dus zeker niet op een boot met een vlag van een land.
Ja, ze zouden geen vlag mogen dragen, andere kleding moeten dragen en niet van hun vrijheid van meningsuiting moeten gebruik maken. Ze zijn Marokkanen en gebruiken dus daarom die vlag, ik zie het probleem niet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:38 schreef expans het volgende:
[..]
Kijk naar de gay parade in Turkije, kijk naar de boot in Nederland en kijk dan naar de geleverde kritiek.
Zie ik toch anders.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:12 schreef expans het volgende:
Een vlag staat voor iets anders, het in zo'n omgeving gebruiken getuigt disrespect.
Als er bijvoorbeeld ee homo luidruchtig zit te bellen in het openbaar, dan heb ik daar last van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hoe kan je last hebben van een homo?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:
Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 14:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Luister, ik ben het met je eens dat homo's gewoon lekker hun feestje moeten houden en dat ze met welke vlag dan ook moeten kunnen zwaaien. Andere mensen denken daar ander over, een standpunt dat JIJ maar niet kan verkroppen (ik wel, ze gaan hun gang maar).
Deze vrouw vindt die Marokkaanse vlag en kleding "beledigend". Nou fucking en, LAAT haar lekker.
En sinds wanneer is "openlijke belediging" verboden? Laat haar gewoon een mening geven, daar aangifte tegen doen (Wilderssyndroom) is pure triestheid.
De terreur van Nederland; als je een mening hebt die niet strookt met "dat wat gewenst is" en dat publiekelijk (via het baggermedium Twitter of op Facebook ofzo) doet, dan moet je kop eraf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:53 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Zie ik toch anders.
De stap van Marcouch geeft een signaal dat naar mijn mening meer welkom is dan het geroeptoeter van die Groene mevrouw..
Eindelijk een man met ballen die zijn standpunt als Marokkaan duidelijk maakt ten opzichte van haar in dit land achterhaalde mening.
Zou hopen dat er meer komen / zouden zijn.
Oké dan , anders ingeschat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De terreur van Nederland; als je een mening hebt die niet strookt met "dat wat gewenst is" en dat publiekelijk (via het baggermedium Twitter of op Facebook ofzo) doet, dan moet je kop eraf.
Nee, zelfs aangifte. Tegen een mening? Werkelijk?
Laat dat mens lekker praten, niemand heeft last van haar mening, zoals niemand last heeft van wat lullenzwaaiende homo's op een bootje.
Mensen zouden eens moeten beginnen met hun eigen levens op orde te krijgen, niet constant bezig zijn met wat anderen wel of niet leuk vinden.
Die Marcouch is een politicus, vergeet dat niet. Allemaal window dressing en zieltjes winnen. Weet jij hoe hij echt denkt?
Blijft eigenlijk ook wel in en in triest dat we in dit land de hele verdomde homo emancipatie discussie weer opnieuw moeten gaan voeren bij elke nieuwe invoer van antiek en achterlijke groeperingen en hun gedachtegoed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Marokkanen roepen op tot respect voor homo's
Marokkanen in Nederland moeten lesbiennes, homo's, biseksuelen en transgenders respectvol benaderen. Dat zegt het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN).
Initiatiefnemers en sympathisanten van de Marokkaanse boot op de Gay Pride in Amsterdam krijgen beledigingen en hatelijke opmerkingen van Marokkanen. "Dat vinden wij een kwalijke zaak", zegt het SMN.
Respectvolle omgang
Het SMN vindt dat mensen het niet eens hoeven te zijn met de leefwijze of de manier waarop homo's zich tijdens de Gay Pride zichtbaar maken, 'maar een respectvolle discussie en omgang met elkaar is van groot belang'.
De Marokkaanse boot was een primeur tijdens Canal Pride afgelopen weekeinde. Met hun deelname wilden ze hun zichtbaarheid vergroten en taboes doorbreken.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)t-respect-voor-homos
Wat jij wil sjenker. Dat is pas volwassen. Wat is er mis met je dat je een kindermishandelaar niet geestesziek durft te noemen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, goed zo. Je discussiepartner op deze manier kleineren en het nog persoonlijk maken ook nog. Zo moet het inderdaad.
Ik ben er kapot van.quote:
Nee, maar eikels schofferen zie ik niet als iets negatiefs.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar dat het weinig zin heeft om zo in de tegenaanval te gaan over besnijdenis als het gaat over dat hij moeite heeft met hommosensuelen.
Denk je nu echt dat hij gaat zeggen: 'Ja je hebt gelijk, ik ben hypocriet. Ik ga nu mijn eikel repareren en naar concerten van De Toppers' ?
Nu is die ineens weer een kindermishandelaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:33 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat jij wil sjenker. Dat is pas volwassen. Wat is er mis met je dat je een kindermishandelaar niet geestesziek durft te noemen?
[..]
Ik ben er kapot van.
[..]
Nee, maar eikels schofferen zie ik niet als iets negatiefs.
Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest. Ben ik nou echt de eerste die aan je verteld dat deze gang van zaken niet normaal is bij volwassenen en al helemaal niet bij baby's en kinderen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu is die ineens weer een kindermishandelaar
Wie zegt dat die kinderen heeft ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:42 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand zou jou eens moeten vastbinden, een stuk van je afsnijden, een paar weken lang in de wond moeten pissen en dan moeten vragen of het mishandeling is geweest. Ben ik nou echt de eerste die aan je verteld dat deze gang van zaken niet normaal is bij volwassenen en al helemaal niet bij baby's en kinderen?
Iemand die kindermishandelaars helpt is er zelf ook een.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat die kinderen heeft ?
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:49 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Iemand die kindermishandelaars helpt is er zelf ook een.
Besnijdenis kan je zeker wel als kindermishandeling zien.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?
Tenzij er niemand in zijn familie is geboren sinds hij volwassen is geworden wel ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat hij ergens heeft geholpen met het mishandelen van kinderen ?
Ja maar daar gaat het hem niet om. Het is eerst een geestelijke gek en nu in ineens een kindermishandelaar die misschien wel helemaal geen kinderen heeft dus ze ook nog niet heeft laten besnijdenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Besnijdenis kan je zeker wel als kindermishandeling zien.
Wacht daar gewoon mee tot kinderen volwassen zijn. Kunnen ze zelf bepalen of ze besneden willen worden of niet.
Ja, die bewoording over religieuzen snap ik ook niet zo. Laat die mensen lekker geloven in die sprookjes.quote:
Als jij tegen mij zegt dat ik een kindermishandelaar ben omdat ik wil gaan lopen hakken in baby's dan zeg ik dat ik dat helemaal niet wil en nooit ga doen met mij kinderen. Je weet dat ik gelijk heb, maar je kwam hier om booslims te verdedigen dus dan moet je dat ook blijven doen. Emoties zijn belangrijker dan ratio tenslotte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het hem niet om. Het is eerst een geestelijke gek en nu in ineens een kindermishandelaar die misschien wel helemaal geen kinderen heeft dus ze ook nog niet heeft laten besnijden
Ik snap jouw haat niet tegen moslims. Of booslims ?:Pquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als jij tegen mij zegt dat ik een kindermishandelaar ben omdat ik wil gaan lopen hakken in baby's dan zeg ik dat ik dat helemaal niet wil en nooit ga doen met mij kinderen. Je weet dat ik gelijk heb, maar je kwam hier om booslims te verdedigen dus dan moet je dat ook blijven doen. Emoties zijn belangrijker dan ratio tenslotte.
Zijn toch nog meer religies die besnijden ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die bewoording over religieuzen snap ik ook niet zo. Laat die mensen lekker geloven in die sprookjes.
Kindermishandeling moet je wel aanpakken vind ik. Het is van de gekke dat als je een oorlel bij je kind afsnijdt je de gevangenis ingaat en als je een voorhuid erafhakt, je door je matties geprezen wordt.
Dat soort achterlijkheid moet er wel uit. Maar verder; sprookjes voor de een, waarheid voor de ander.
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn toch nog meer religies die besnijden ?
Mee eens. Alleen beetje lastig te veranderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jodendom en islam inderdaad. En sommige gristenen.
Maakt niet uit; bij allemaal is het kindermishandeling. En het wordt goedgekeurd, en dat mag niet vind ik.
Of je mishandelt je kinderen niet, of je staat andere vormen van kindermishandeling ook toe (niet mijn keuze). Niet omdat het toevallig gelovigen zijn een uitzondering maken.
Ik heb geen hekel aan mensen die de islam lekker voor zichzelf houden en andere mensen niet aantasten in hun religieuze vrijheid. De realiteit is echter dat 99% van de moslims vierkant achter kindermishandeling staat en dat ze hun kinderen terroriseren met een alwetende boeman die ze eeuwig gaat martelen als ze niet luisteren. Mensen die een pedofiele warlord toejuichen en gebruiken als voorbeeld van hoe te leven vind ik ook onsmakelijk. Ik heb geen haat tegen Mo aangezien ze 1400 jaar geleden nog niet beter wisten, maar zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap jouw haat niet tegen moslims. Of booslims ?:P
Je hebt dus wel een hekel aan moslims. Je hebt een hekel aan de religie zelf en de volgers er van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan mensen die de islam lekker voor zichzelf houden en andere mensen niet aantasten in hun religieuze vrijheid. De realiteit is echter dat 99% van de moslims vierkant achter kindermishandeling staat en dat ze hun kinderen terroriseren met een alwetende boeman die ze eeuwig gaat martelen als ze niet luisteren. Mensen die een pedofiele warlord toejuichen en gebruiken als voorbeeld van hoe te leven vind ik ook onsmakelijk. Ik heb geen haat tegen Mo aangezien ze 1400 jaar geleden nog niet beter wisten, maar zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.
95% van de moslims doet dat ook. Dat zijn geen extremisten. Die 5% komt schreeuwend en jankend op tv en simpele geesten als jij denken dan dat dat de islam/moslims vormt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:09 schreef Brum_brum het volgende:
zijn aanhangers vandaag in landen zoals Nederland moeten beter weten.
Ironisch dat je moslims van haat beschuldigd terwijl je een Israëlische vlag als UI hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
Erg verrassend maar niet heus, de islam is nou eenmaal haat.
De moslims die het bagatelliseren/goed vinden zijn zo te zien al gearriveerd in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geen hekel aan kindermishandelaars?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt dus wel een hekel aan moslims. Je hebt een hekel aan de religie zelf en de volgers er van.
Lijkt me niet. Nederland is een seculier land, dus de Rechten van het Kind gaan boven die van religie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen beetje lastig te veranderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |