abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143069545
quote:
Gepubliceerd: 4 aug 2014 12:24 Laatste update: 4 aug 2014 15:22 Algemeen

De PvdA-Kamerleden Ahmed Marcouch en Khadija Arib zijn overspoeld met bedreigingen en verwensingen vanwege hun steun aan de Marokkaanse boot die zaterdag voor het eerst meevoer tijdens de Amsterdamse Canal Parade.

Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.

Aanzetten tot haat

"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.

Jabrane nam aanstoot aan de kleding waarin de Marokkaanse homo's en lesbiennes op de boot waren gekleed. Die droegen traditionele Marokkaanse kledij met daarop de Marokkaanse vlag en zouden de profeet hebben toegezongen.

Profeet vindt dat niet leuk

"Dat mag niet, laat de profeet en de vlag met rust", zegt Jabrane, die bij haar woorden blijft, maar daaraan toevoegt dat ze niets tegen homo's heeft. "Het gaat mij om de manier waarop dit is gegaan."

De Marokkaanse Jabrane zet zich in Amsterdam in voor de emancipatie van Marokkaanse vrouwen. Ze is betrokken bij jongerenprojecten en directeur van een stichting die in samenwerking met het ministerie van Buitenlandse Zaken remigratietrajecten opzet voor gedetineerde Marokkanen. Tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen stond ze op de lijst voor De Groenen.

Voorbeeldfunctie

PvdA-Kamerlid Arib, die zaterdag meevoer, zegt geschokt te zijn door alle reacties. "Sinds zaterdag krijg ik van alles naar mijn hoofd geslingerd. Ik moet naar de hel, krijg verzen uit de koran toegestuurd en in deze discussie werd ik als een stuk vuil behandeld. Als je actief bent binnen de Marokkaanse gemeenschap zoals deze mevrouw, dan heb je een voorbeeldfunctie. We moeten een grens trekken." Arib overweegt aangifte te doen.

http://www.nieuws.nl/alge(...)Marokkaanse-homoboot
Prima stap van Marcouch.

Wel opmerkelijk als dit de dame in kwestie is.......ze toont zich oh zo begripvol en modern.

http://amsterdam.degroenen.nl/kandidaten/k2.php

[ Bericht 3% gewijzigd door Specularium op 04-08-2014 22:39:57 (Bron) ]
pi_143069645
Modern is meteen homovriendelijk?
pi_143069676
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:38 schreef Peunage het volgende:
Modern is meteen homovriendelijk?
Je begrijpt best wat ik bedoel.
pi_143069781
Erg verrassend maar niet heus, de islam is nou eenmaal haat.
De moslims die het bagatelliseren/goed vinden zijn zo te zien al gearriveerd in dit topic.
pi_143069793
Oh, dus je mag wel homo zijn, maar dan mag je weer geen Marokkaanse kleding dragen of Mohammed toezingen? Weten we dat ook weer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_143070419
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
pi_143070629
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?

En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie en menselijke vooruitgang.

Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.

Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 23:05:41 ]
pi_143070654
quote:
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:

pi_143070672
Islam is vrede
pi_143070673
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faggots bah.... :r
pi_143070751
Islam is ook tolerantie en verdraagzaamheid. Zie de bijdragen van onze islamitische medemensen in dit topic. _O_
pi_143070864
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?

En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie menselijke vooruitgang.

Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.

Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.
Hij is terug, *O*.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:26:39 #14
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_143071717
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:32:05 #15
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_143071935
quote:
Je kan inderdaad beter met een kameel of een geit knuffelen.
Say what?
pi_143071938
Mooi zeg, zo'n aangifte voor de bühne. Je zal als homo maar door Amsterdam lopen en dan voortdurend uitgemaakt worden voor parlementariër van het afval.
-
pi_143072036
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef regiliopeace het volgende:
Mooi zeg, zo'n aangifte voor de bühne. Je zal als homo maar door Amsterdam lopen en dan voortdurend uitgemaakt worden voor parlementariër van het afval.
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
pi_143072090
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
quote:
Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.

Aanzetten tot haat

"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.
Hij legt zelf de link dus we mogen niets uitsluiten.
-
pi_143072216
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
pi_143073008
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
Moslims, daarentegen, mogen naar hartenlust homo's beledigen (of nog veel erger, zoals discrimineren, vervolgen en doden)..

In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
pi_143073221
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
Én je mag een mening hebben omtrent dat gegeven.
-
pi_143073717
In andere landen 'thuisfront' laten ze de regenboogvlag zien.

Hier moet het opeens nadrukkelijk Marokkaans/Turks zijn.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:23:44 #23
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_143074012
quote:
Profeet vindt dat niet leuk
:')
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Deze mensen waren gekleed in hun eigen traditionele kleding en zongen hun eigen profeet toe. Als iemand daardoor op de teentjes getrapt is heeft die persoon toch echt zelf een probleem.

Daarbij zijn de meeste figuren die hierdoor zo uit de panty schieten ook de figuren die op straat, uit het niets, homo's de meest walgelijke beledigingen naar het hoofd gooien. Die homo's toeschreeuwen dat zij ze de volgende keer wel eens even in elkaar zullen slaan, of dat gewoon meteen maar doen. Wel altijd in een groepje natuurlijk. En dat moet dan maar geaccepteerd worden?

Echt, alsof dit soort reil-fanatiekelingen het alleenrecht hebben om anderen te beledigen, maar ondertussen moet de rest van de wereld, ten koste van alles, hun tere zieltje beschermen tegen alles wat niet in hun ideale wereldje past. :r
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_143075103
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:00 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Faggots bah.... :r
Wat is jouw probleem met homo's?
pi_143075142
Had de Turkse boot dit jaar een naam? Zo ja, wat?

Iets met een naam zoeken twee jaar geleden...
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?

Weet iemand dat?
pi_143075151
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem met homo's?
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
pi_143075210
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.

Wat is nou het probleem; heb je er last van? Ik zie namelijk feestende mensen, net zoals ik feestende mensen zag tijdens de suikerfeest en toen niet dacht 'omg omg kijk ze moslim zijn bah bah'.

Verder, los van de gay pride heb je dus geen problemen met homo's?
pi_143075304
quote:
Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?

Ik hamer al langer bij immigratie erop: selecteer mensen aan de poort die de Nederlandse normen en waarden (willen) omarmen, voor zover het te toetsem valt. Dat zorgt voor een verhoogde kans op een fijne samenleving. Dat geldt dus ook voor EU-immigratie.
pi_143075344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.

Wat is nou het probleem; heb je er last van? Ik zie namelijk feestende mensen, net zoals ik feestende mensen zag tijdens de suikerfeest en toen niet dacht 'omg omg kijk ze moslim zijn bah bah'.

Verder, los van de gay pride heb je dus geen problemen met homo's?
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde.... Je haalt duidelijk een zaak naar boven die helemaal niet bestaat, ik zeg dit als mens en niet als moslim. In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.
pi_143075386
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?

Ik hamer al langer bij immigratie erop: selecteer mensen aan de poort die de Nederlandse normen en waarden (willen) omarmen, voor zover het te toetsem valt. Dat zorgt voor een verhoogde kans op een fijne samenleving. Dat geldt dus ook voor EU-immigratie.
Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.
pi_143075403
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde....
Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:11:01 #32
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143075443
Ik vind dat we religieuze mensen gewoon moeten behandelen voor hun slechte jeugd. Het is onethisch om deze mensen op sluiten met geweld. Iemand die een auto ongeluk heeft gehad als kind waardoor het lopen moeilijk gaat sluit je ook niet op omdat hij het zebrapad te traag oversteekt. Mensen met een hersenbeschadiging verdienen ook een medische behandeling ipv een politie bezoek.
pi_143075446
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.
Huh? Ook in die andere topics praat ik gewoon over politiek, nergens zul je mij zien pronken met m'n moslim achtergrond.
pi_143075494
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.
Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.

Bovendien, draai het eens om. Als persoon X een religie opricht (ik zeg overigens niet dat je religieus bent, want dat weet ik niet) waarin hij zegt dat heteroseksualiteit zondig en strafbaar is, dan volgen mensen hem toch ook niet op? Of wel?
pi_143075517
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.

Bovendien, draai het eens om. Als persoon X een religie opricht (ik overigens niet dat je religieus bent, want dat weet ik niet) waarin hij zegt dat heteroseksualiteit zondig en strafbaar is, dan volgen mensen hem toch ook niet op. Of wel?
In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.
pi_143075539
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:15 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.
Exact. Precies.
pi_143075550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..

quote:
In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?

Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
pi_143075578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..

[..]

Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....
pi_143075615
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?

Wat is nou het probleem voor jou bij liefde tussen mensen van dezelfde sekse?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:20:38 #40
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143075621
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
pi_143075663
Waar mensen zich allemaal wel niet druk om kunnen maken in dit land.
pi_143075666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.

Godsamme zeg.
pi_143075670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?

Wat is nou het probleem voor jou bij liefde tussen mensen van dezelfde sekse?
Ik vind het vies en verwerpelijk verder heb ik geen problemen met ze in Nederland.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:23:43 #44
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143075673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

http://www.allesovergay.n(...)suele-gevoelens.html
succes.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:26:57 #45
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143075735
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.

Godsamme zeg.
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
pi_143075785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
Het gaat hier toch om homo's. Toch niet om de rest ?
pi_143075857
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.

Wanneer het over armoede in Nederland gaat moet je inderdaad de hongersnood in Afrika erbij betrekken, als er een vliegtuigramp is meng je je in het onderwerp door te posten over de moorden door criminaliteit in Zuid-Amerika, wanneer het over Israël gaat lul je wat over de holocaust, bij Duitsland over de WK-finale van '74 en bij jou over de tijd dat je nog aan de tiet van je moeder zat te lurken. Of het gebrek daaraan.

Sjanker zeg.
pi_143075864
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
-
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:39:43 #49
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143076002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.

Wanneer het over armoede in Nederland gaat moet je inderdaad de hongersnood in Afrika erbij betrekken, als er een vliegtuigramp is meng je je in het onderwerp door te posten over de moorden door criminaliteit in Zuid-Amerika, wanneer het over Israël gaat lul je wat over de holocaust, bij Duitsland over de WK-finale van '74 en bij jou over de tijd dat je nog aan de tiet van je moeder zat te lurken. Of het gebrek daaraan.

Sjanker zeg.
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 01:43:14 #50
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143076072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.

[..]

Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
Iedereen die er even over nadenkt weet dat een liefdevolle alwetende god een warlord uitkiest die zijn leven vult met seks, moord en plunderen om zijn goede woord te verspreiden. Het verhaal van sinterklaas is geloofwaardiger dan die van de 3 grote geloven uit de zandbak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')