Aan besnijdenis kun je doodgaan of je piemeltje helemaal verliezen.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als "de wetenschap". Zeker bij medische wetenschap niet.
Jij zal vast betogen dat mensen een levenslang trauma overhouden aan besnijdenis. Dat lijkt me onzin.
Aan een beroving kan je wel een groot trauma overhouden trouwens.
Dat is een ongeluk, geen intentie.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Aan besnijdenis kun je doodgaan of je piemeltje helemaal verliezen.
Ik kies ervoor om op fok te posten. Kleine kinderen niet voor de dood. Een in de basis gewelddadige intentie waarin je bewust het risico neemt je zoon een meisje te maken of te laten sterven is mishandeling.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een ongeluk, geen intentie.
FYI: beroofde omaatjes kunnen ook een hartaanval krijgen en doodgaan.
Weet je, terwijl jij een post op FOK! post, kun je doodgaan.
Ik geloof dat het de zargay boot was, maar ik weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef zarGon het volgende:
Had de Turkse boot dit jaar een naam? Zo ja, wat?
Iets met een naam zoeken twee jaar geleden...
[..]
Allemaal even lachen jongens.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 00:53 schreef zetalore het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de zargay boot was, maar ik weet het niet zeker.
En meisjesquote:Op woensdag 6 augustus 2014 01:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen jongens.
zetawhore is de enige die lacht.quote:
Jongens en meisjes is toch meervoud?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
zetawhore is de enige die lacht.
Zeer goed stuk idd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
Goed opiniestuk gisteren in de VK over deze kwestie:
Het laat zich slecht kopiėren door de opmaak, maar de link moet voldoende zijn.
http://www.volkskrant.nl/(...)eksuele-liefde.dhtml
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
Erg verrassend maar niet heus, de islam is nou eenmaal haat.
De moslims die het bagatelliseren/goed vinden zijn zo te zien al gearriveerd in dit topic.
Er is een verschil tussen denken en doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.
Wat Israel zoal uitspookt met de Palestijnen komt me over als een verlengde van die werken. Materialisatie van wat er over niet-joden wordt geschreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen denken en doen.
Palestijnen zijn allemaal homo? Of ga je nu off-topic omdat je het liever over de hele Gazarambam wil hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Wat Israel zoal uitspookt met de Palestijnen komt me over als een verlengde van die werken. Materialisatie van wat er over niet-joden wordt geschreven.
Israėl verbied discriminatie, heeft ongeregistreerd samenwonen, adoptie en de meerderheid van de bevolking is voor het homohuwelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef Samuray13 het volgende:
[..]
Dan ken je het jodendom nog niet. Wat er allemaal in hun Torah of Talmud te vinden is over de gojim.
wat is er provocerend aan het toezingen van Mohammad, het dragen van traditionele kleding of de vlag van een land van herkomst?quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |