Prima stap van Marcouch.quote:Gepubliceerd: 4 aug 2014 12:24 Laatste update: 4 aug 2014 15:22 Algemeen
De PvdA-Kamerleden Ahmed Marcouch en Khadija Arib zijn overspoeld met bedreigingen en verwensingen vanwege hun steun aan de Marokkaanse boot die zaterdag voor het eerst meevoer tijdens de Amsterdamse Canal Parade.
Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.
Aanzetten tot haat
"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.
Jabrane nam aanstoot aan de kleding waarin de Marokkaanse homo's en lesbiennes op de boot waren gekleed. Die droegen traditionele Marokkaanse kledij met daarop de Marokkaanse vlag en zouden de profeet hebben toegezongen.
Profeet vindt dat niet leuk
"Dat mag niet, laat de profeet en de vlag met rust", zegt Jabrane, die bij haar woorden blijft, maar daaraan toevoegt dat ze niets tegen homo's heeft. "Het gaat mij om de manier waarop dit is gegaan."
De Marokkaanse Jabrane zet zich in Amsterdam in voor de emancipatie van Marokkaanse vrouwen. Ze is betrokken bij jongerenprojecten en directeur van een stichting die in samenwerking met het ministerie van Buitenlandse Zaken remigratietrajecten opzet voor gedetineerde Marokkanen. Tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen stond ze op de lijst voor De Groenen.
Voorbeeldfunctie
PvdA-Kamerlid Arib, die zaterdag meevoer, zegt geschokt te zijn door alle reacties. "Sinds zaterdag krijg ik van alles naar mijn hoofd geslingerd. Ik moet naar de hel, krijg verzen uit de koran toegestuurd en in deze discussie werd ik als een stuk vuil behandeld. Als je actief bent binnen de Marokkaanse gemeenschap zoals deze mevrouw, dan heb je een voorbeeldfunctie. We moeten een grens trekken." Arib overweegt aangifte te doen.
http://www.nieuws.nl/alge(...)Marokkaanse-homoboot
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Het lijkt alsof je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat je geïntegreerd bent, gadverdamme!
Faggots bah....quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Correct, kies er maar een paar uit om jouw cursus te voltooien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is terug,quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoelang blijf je nog volhouden dat je geen religieus extremist bent?
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie menselijke vooruitgang.
Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.
Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.
Je kan inderdaad beter met een kameel of een geit knuffelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef regiliopeace het volgende:
Mooi zeg, zo'n aangifte voor de bühne. Je zal als homo maar door Amsterdam lopen en dan voortdurend uitgemaakt worden voor parlementariër van het afval.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ahmed Marcouch is geen homo, maar komt slechts op voor de rechten van hen. Of hij en Mark Rutte moeten een geheimpje delen waar wij geen weet van hebben.
Hij legt zelf de link dus we mogen niets uitsluiten.quote:Marcouch heeft aangifte gedaan tegen een Marokkaanse welzijnswerker uit Amsterdam wegens belediging en het aanzetten tot haat. In een discussie op Facebook bestempelde welzijnswerker Mouna Jabrane de Kamerleden als 'parlementariërs van het afval'. De opmerking bewijst volgens Marcouch dat homohaat nog diepgeworteld zit in de Nederlandse samenleving.
Aanzetten tot haat
"Dit is wat homo's in bepaalde buurten continu meemaken. Door aangifte te doen wil ik een grens trekken, dit is belediging en aanzetten tot haat", aldus Marcouch.
Moslims, daarentegen, mogen naar hartenlust homo's beledigen (of nog veel erger, zoals discrimineren, vervolgen en doden)..quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
Én je mag een mening hebben omtrent dat gegeven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
quote:Profeet vindt dat niet leuk
Deze mensen waren gekleed in hun eigen traditionele kleding en zongen hun eigen profeet toe. Als iemand daardoor op de teentjes getrapt is heeft die persoon toch echt zelf een probleem.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Jullie missen denk ik haar punt die vrouw vindt het helemaal niet erg dat je homo bent of lesbi maar dat betekent niet dat je dan ook gelijk mensen mag beledigen omdat je een homo bent je weet dat mensen dat niet fijn vinden een beetje provocerend gedrag vindt ik
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhhquote:
Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde.... Je haalt duidelijk een zaak naar boven die helemaal niet bestaat, ik zeg dit als mens en niet als moslim. In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dus? De manier hoe jij in dit topic post is 'Kijk mij moslim zijn'... Bah, weet je.
Wat is nou het probleem; heb je er last van? Ik zie namelijk feestende mensen, net zoals ik feestende mensen zag tijdens de suikerfeest en toen niet dacht 'omg omg kijk ze moslim zijn bah bah'.
Verder, los van de gay pride heb je dus geen problemen met homo's?
Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:05 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die mensen doen je toch niets kwaad? Je kan die mensen toch ook gewoon met rust laten?
Ik hamer al langer bij immigratie erop: selecteer mensen aan de poort die de Nederlandse normen en waarden (willen) omarmen, voor zover het te toetsem valt. Dat zorgt voor een verhoogde kans op een fijne samenleving. Dat geldt dus ook voor EU-immigratie.
Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert en ik doe ook niet stoer met mijn moslim zijnde....
Huh? Ook in die andere topics praat ik gewoon over politiek, nergens zul je mij zien pronken met m'n moslim achtergrond.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doe je wel heel erg in die andere topics, vandaar dat dat verband hier ook wordt gelegd.
Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik laat homo's ook met rust, sommige zijn best chill en aardig. Neemt niet weg ik dat het verwerpelijk vind. En wat bedoel je precies met dat poort verhaal? Ik ben hier geboren en getogen net zoals jou.
In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je zegt net dat je tegenwoordig homo's moet knuffelen voordat ze geintegreerd zijn. Je beseft toch zelf ook wel dat dat onzin is? Als je homo's gewoon met rust laat, hen hun gang laat gaan, dan is iedereen tevreden.
Bovendien, draai het eens om. Als persoon X een religie opricht (ik overigens niet dat je religieus bent, want dat weet ik niet) waarin hij zegt dat heteroseksualiteit zondig en strafbaar is, dan volgen mensen hem toch ook niet op. Of wel?
Exact. Precies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In een democratie zoals Nederland mag je best heteroseksualiteit zondig en slecht vinden, dat mag allemaal onder de vrijheid van mening, maar je wel andersdenkenden met rust laten en niet aanvallen omdat ze een andere mening hebben.
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:06 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wtf ik heb hier nergens mezelf als moslim geprofileert
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?quote:In Nederland mag je volgens de wet Homo zijn en daar houdt ik me aan, persoonlijk vind ik het verwerpelijk maar in Nederland kan je homo zijn en daar moet je je gewoon bij neerleggen.
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..
[..]
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?
Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Anus penetratie enzo vind ik vies. Gaat nog verder dan dat....
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier niet nee, maar helaas hebben brutalen de halve wereld en vallen jouw posts dermate op..
[..]
Waarom vind jij het verwerpelijk? Wat is je probleem ermee?
Let wel: jij gebruikt sterke taal als 'verwerpelijk'. Het is mogelijk om met nettere bewoording aan te geven dat je er niets van moet hebben
Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
Ik vind het vies en verwerpelijk verder heb ik geen problemen met ze in Nederland.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zij er een invulling aan geven is aan hen, jij hoeft je toch helemaal geen zorgen maken over hoe ze elkaar consumeren? Wat maakt dát jou nou uit?
Wat is nou het probleem voor jou bij liefde tussen mensen van dezelfde sekse?
http://www.allesovergay.n(...)suele-gevoelens.htmlquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, chapeau ook echt. Typisch weer, van alles erbij betrekken zodat een delicaat onderwerp niet besproken kan worden. Je bent een held hoor, echt, dat je besnijdenis zo durft aan te snijden; daarmee jaag je een persoon totaal niet in het harnas en zorg je er echt helemaal voor dat een zinnige discussie over een bepaald onderwerp mogelijk wordt.
Godsamme zeg.
Het gaat hier toch om homo's. Toch niet om de rest ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:26 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ohh sorry dat ik kindermishandeling belangrijker vind dan de delicate gevoelens van iemand. Stel je voor dat je een kindermishandelaar tegen je in het harnas jaagt. Of dat je op botte wijze tegen een 18 jarige vertelt dat sinterklaas niet echt is.
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat zou profeet eigenlijk vinden van al die volgelingen die continu voor profeet bepalen wat hij wel en niet leuk mag vinden?
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goed zo. Je begrijpt inderdaad dat enige relevantie wel nuttig is tijdens een discussie en dat pas je hier uitstekend toe.
Wanneer het over armoede in Nederland gaat moet je inderdaad de hongersnood in Afrika erbij betrekken, als er een vliegtuigramp is meng je je in het onderwerp door te posten over de moorden door criminaliteit in Zuid-Amerika, wanneer het over Israël gaat lul je wat over de holocaust, bij Duitsland over de WK-finale van '74 en bij jou over de tijd dat je nog aan de tiet van je moeder zat te lurken. Of het gebrek daaraan.
Sjanker zeg.
Iedereen die er even over nadenkt weet dat een liefdevolle alwetende god een warlord uitkiest die zijn leven vult met seks, moord en plunderen om zijn goede woord te verspreiden. Het verhaal van sinterklaas is geloofwaardiger dan die van de 3 grote geloven uit de zandbak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.
[..]
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
Ja, goed zo. Je discussiepartner op deze manier kleineren en het nog persoonlijk maken ook nog. Zo moet het inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?
Wat ben jij een naar persoon !quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Stoere mod. Kreeg je zeker bij een pak melk? Je probeert een logische redenering te krijgen uit een geesteszieke persoon. Ik bewijs in mijn post dat hij gek is. De kans dat je een goede reden uit een gek krijgt is nihil. Hoe is mijn post niet relevant?
Hij zegt alleen maar dat het weinig zin heeft om zo in de tegenaanval te gaan over besnijdenis als het gaat over dat hij moeite heeft met hommosensuelen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:39 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Als de laatste editie van die geschriften 14 eeuwen oud is betwijfel ik ten zeerste of daar in staat:quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee. En de laatste editie is 14 eeuwen oud.
[..]
Daar hebben ze islamitische geschriften voor uitgevonden.
Haal die dr maar weg.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Volgens de heilige koran moeten homo's toch ondersteboven van een toren af worden gegooid? Of is dat in de laatste editie geschrapt?
Ik vind een hoofddoekje dragen provocerend gedrag.quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:39 schreef klawie het volgende:
Ik wou al zeggen, is pH -11 weer terug?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie en menselijke vooruitgang.
Wanneer log je eindelijk eens voorgoed uit van dit Nederlandse forum; een forum uit het land dat je (godzijdank) bent ontvlucht en waarvan je de waarden zo vervloekt. Log uit, ga weg.
Zo, dat was m'n eerste NWS-post sinds heel lange tijd. Maar dit moest even gezegd worden.
Ik durf gerust te stellen dat 50% op de boten hetero is.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon 1 grote oversekste manifestatie die onnodig is. "Kijk mij gay zijn" ..... Bahhh
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik durf gerust te stellen dat 50% op de boten hetero is.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.
Weet alleen niet wat erger om te kotsen is. mocro'tjes die vanuit geloofsovertuiging anderen haten, of dat.
Mag dat dan wel van de profeet, maf vet couscouswief?quote:De Amsterdamse Mouna Jabrane (43) onderging een liposuctie in Casablanca om me jong, energiek en vrouwelijk te blijven voelen. Ik wil dat alles er netjes uitziet, ook mijn buik.
Correct. Is ook om te kotsen. Ondanks dat op 1 na het helden zijn in AMS en omstreken.quote:
Is hij echt 'gevlucht'?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En wat kan het jou schelen trouwens? Je woont in het fijne, moderne, vooruitstrevende, menswaardige land Marokko; baken van beschaving, boegbeeld van fatsoenlijk omgaan met minderheden, toonbeeld van tolerantie en menselijke vooruitgang.
Geitenquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:32 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter met een kameel of een geit knuffelen.
In het Engels noemen ze dat de 'yuck-factor'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je zussen lusten er anders wel pap van.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
En hier laten ze juist heel bewust de Turkse of Marokkaanse vlag zien om het taboe rondom homoseksualiteit binnen de Turkse en Marokkaanse gemeenschap en de torenhoge homofobie aan de kaak te stellen. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:14 schreef expans het volgende:
In andere landen 'thuisfront' laten ze de regenboogvlag zien.
Hier moet het opeens nadrukkelijk Marokkaans/Turks zijn.
Het is ook onnodig dat jij vanuit Marokko nog steeds op een Nederlands forum actief bent, met je ziekelijke "kijk mij moslim religieus extremist zijn"-houding. Wanneer houd je daar eens mee op?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 00:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moslims, daarentegen, mogen naar hartenlust homo's beledigen (of nog veel erger, zoals discrimineren, vervolgen en doden)..
In Nederland mag iemand homo én moslim zijn. Deal with it.
Homo's laten mensen niet in hun waarde omdat ze af en toe op hun eigen dag iets te tof doen op een boot?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaan
Je hebt volledig gelijk hoor. Het is te waarderen dat zarGon probeert om het gesprek aan te gaan met die geflipte mafkees, maar het is inderdaad zinloos. De_Ilias heeft zich meer dan eens gemanifesteerd als een religieus extremist. Dat verander je niet meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 01:20 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Jij verwacht logica van iemand die het snijden in de genitaliën van kleine kinderen en baby's goedkeurt en mocht hij kinderen krijgen hoogstwaarschijnlijk toepast, maar vrijwillige langdurige lustrijke anale seks tussen twee zweterige gespierde kerels verwerpelijk vindt.
Geen idee. Feit is dat hij hier (gelukkig) niet meer woont. Wat dat betreft valt zijn gedrag - vertrekken uit Nederland - nog te prijzen ook. Ik ken nog wel een paar honderd extremisten van wie ik graag zou zien dat ze het voorbeeld van De_Ilias volgen. Het volk dat in Den Haag met ISIS-vlaggen liep te zwaaien, bijvoorbeeld.quote:
Je schrijft wel vaker hilarische onzin op FOK! maar dit is toch wel het toppunt. Waarom zouden we jouw bizarre mening niet precies omdraaien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, is pH -11 weer terug?
Je MOET openlijke homoprovocatie leuk vinden, wat is dat voor kolder.
Laat die vrouw lekker. Haar mening. Oh nee, in Nederland mag je niet boven het maaiveld uitsteken.
En aangifte doen ook echt.
Een lastige keuze, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Red_85 het volgende:
En uit overdadige politieke correctheid op de boot gaat staan.
Weet alleen niet wat erger om te kotsen is. mocro'tjes die vanuit geloofsovertuiging anderen haten, of dat.
Precies. Het is algemeen bekend dat moslims - een keuze, overigens - geen leven hebben in landen waar homo's het voor het zeggen hebben. Als het aan die vuile flikkers ligt, worden alle moslims gevangen gezet, vervolgd of zelfs vermoord. Ze zijn zo onverdraagzaam, die homo's. Ze beschouwen het aanhangen van de islam als een perverse, ziekelijke afwijking. En ze zullen geen kans onbenut laten om hun walging kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 09:22 schreef klawie het volgende:
[..]
Moslims mogen niemand beledigen maar je moet iemand in zijn waarden laten en dat hebben beide partijen niet gedaan
Zo denken rechtse mensen nu ook over het knuffelen van allochtonen om te voorkomen dat je voor racist uitgemaakt gaat worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:54 schreef De_Ilias het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |