Vergeet het vondelpark nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:44 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is ditquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet het vondelpark niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soms hangt er een groen filter overheen inderdaad, maar dat is voor mij dan een kwestie van hdmi kabel er uit halen en er weer in doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
Ik heb eigenlijk sinds het begin al dat mn PS4 soms niet goed opstart en daarmee de hele TV verneukt. Het apparaat zelf werkt wel gewoon, maar het beeld is de ene keer helemaal blauw, de andere keer roze, en de keer daarna weer groen, oranje of weet ik veel welke kleur. Als ik de TV daarna over schakel naar een ander kanaal, heeft elk kanaal daar last van, tot ik de PS4 én de tv uitzet. De PS4 is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel, en ik heb alle kabels al meerdere keren eruit gehaald en opnieuw goed erin geprikt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nagenoeg probleemloos aan deze kant. Heel af en toe start mijn PS4 op zonder geluid, even rebooten en alles is weer normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
Ik heb eigenlijk sinds het begin al dat mn PS4 soms niet goed opstart en daarmee de hele TV verneukt. Het apparaat zelf werkt wel gewoon, maar het beeld is de ene keer helemaal blauw, de andere keer roze, en de keer daarna weer groen, oranje of weet ik veel welke kleur. Als ik de TV daarna over schakel naar een ander kanaal, heeft elk kanaal daar last van, tot ik de PS4 én de tv uitzet. De PS4 is aangesloten met de meegeleverde HDMI kabel, en ik heb alle kabels al meerdere keren eruit gehaald en opnieuw goed erin geprikt. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb dit twee keer gehad, maar als ik dan naar een ander EXT kanaal schakelde op de TV en dan weer terug dan was het gewoon goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:22 schreef koei het volgende:
heb ik ook, bij t opstarten maakt ie vage geluiden en is mn beeld groenquote:
150eur voor een kabel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Monster kabels
Meest nutteloze geldverspilling ooit
heb hier al meerdere kabels gehad.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Roces18 het volgende:
Dat ligt volgens mij aan de meegeleverde hdmi-kabel. Je hoeft geen Monster HDMI gold plated 200x voor 500 euro te halen, maar voor een tientje kan je een andere proberen. (onder meer veel philips televisies hebben er last van)
die van duracell bij de action zijn wel baas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb al jaren zo'n HDMI kabel van de Action. 3 Euro.
Nooit ergens last van gehad.
Moah.. vond het met Ps3 zo dom dat er geen hdmi kabel bij zat, alsof je een half product koopt -_-quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef koei het volgende:
Gelukkig, ligt het iig niet aan mijn PS4 of de combinatie met mijn tvMaar wel slecht dan van Sony dat ze dit niet even fixen als zoveel mensen er last van hebben. Lever dan geen hdmi-kabel mee...
Ik zal het eens voorstellen aan mijn vriend! Voor een nieuwe 3D tv was hij nog niet te porren, maar misschien dat hij voor de techwood idd wel overstag gaat!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen je problemen ook wel gewoon door je TV komen Koei, heb je ooit wel eens een TECHWOOD IF 22883 geprobeerd? Bazen TV is dat!
De meegeleverde HDMI kabel werkt hier en bij al mijn vrienden gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:28 schreef koei het volgende:
Gelukkig, ligt het iig niet aan mijn PS4 of de combinatie met mijn tvMaar wel slecht dan van Sony dat ze dit niet even fixen als zoveel mensen er last van hebben. Lever dan geen hdmi-kabel mee...
Daar zaten gewoon nog tulp/scart kabels bij toch? Dat vond ik juist handig, die kabels lagen bij mij los, waardoor ik de PS3 makkelijk mee kon nemen zonder dat ik alle kabels los hoefde te trekken! Plus dat ik in eerste instantie ook nog geen hdmi op mn tv had volgens mij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:29 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moah.. vond het met Ps3 zo dom dat er geen hdmi kabel bij zat, alsof je een half product koopt -_-
godskolerequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kunnen je problemen ook wel gewoon door je TV komen Koei, heb je ooit wel eens een TECHWOOD IF 22883 geprobeerd? Bazen TV is dat!
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef Roces18 het volgende:
Dat ligt volgens mij aan de meegeleverde hdmi-kabel. Je hoeft geen Monster HDMI gold plated 200x voor 500 euro te halen, maar voor een tientje kan je een andere proberen. (onder meer veel philips televisies hebben er last van)
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:35 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
2 euro zijn ze bij de Action. Laatst 5 stuks gehaald en ze werken als ieder ander HDMI kabel
Die monsters zijn leuk als je door een bak water heen moet met je kabelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Digitaal is digitaal hè, daar treedt niet echt kwaliteitsverschil op. Enige waar je voor betaalt is dat de kabels minder snel slijten. Maar als je voor 2 euro een nieuwe hebt maakt dat ook geen zak uit
niet dat bigben veel beter isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:42 schreef Roces18 het volgende:
Maar mijn ps4 wil ik niet met action producten in contact laten komen
welk spel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vergeet het vondelpark niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.quote:
Voor de leuk? Voor de leuk?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen spel, Naughty Dog heeft bepaalde landmarken in de stijl van The Last of Us gephotoshopt. Gewoon voor de leuk.
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Ik kan hier zo hard op klaarkomen he!
maar het is wel waarheid.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
+1, voor dat eerste, dat laatste gaat te ver.
Eensch.quote:
Kek, deel 1 was leuk en deel 2 gewoon dikke bagger.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
Tsk noobs echte gamers wachten op dit:
[ afbeelding ]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Wanneer denken jullie dat PS Now naar Europa komt? Ik wil namelijk heel graag Metal Gear Solid 4 eens een keer spelen
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Over een jaartje gok ik, heb gelezen dat er bij Gamescom weer wat info naar buiten komt omtrent PSNow.
er gaat een gerucht dat het om bedragen van respectievelijk $4.99 en $5.99 gaat om een game te huren. Niet bekend of de bedragen een placeholder zijn of daadwerkelijk kloppen, maar ga maar vanuit dat het zo ongeveer 5 euro gaat kosten per game. Dan huur je gewoon een hele game tot je 'm uitgespeeld hebt ofzo, denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat zijn nou de prijzen eigenlijk, is het reel?
Dit hier. Een veldje waar ik een uur lang op had lopen knoeien. Keek eens op Youtube, en de oplossing was gewoon heel lomp heel hard rennen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat een setting ja?! Even zoeken.
Gister zat ik op het begin al vast. Heel moeilijk doen met schuilen, baksteentjes gooien. Kwam er maar niet doorheen, 10 keer dood gegaan. Dus ik dacht, ach, ren er langs. Klaar, gehaald. Verder gaan
_!
je huurt voor 30 dagen, 14 dagen of 7 dagen. Hoe langer je wilt huren des te meer geld betaal je. Maar voor us betaal je 5 tot 20 dollar per game.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:14 schreef Roces18 het volgende:
Maar wat als je hem nooit uitspeeltIk denk eerder 5 euro per maand ofzo? Lijkt me best realistisch, als ze dit ook voor nieuwe games doen. Scheelt weer schijfjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor crapquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Beter schiet dit spel op
[ afbeelding ]
Spreekt mij nooit aan eigenlijk. Nooit gedaan, en deze versie ook niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Van mij hoeft er nog maar 1 game uit te komen eigenlijk:
[ afbeelding ]
Ga je dan staan zoals je UIquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan he, mij spreekt het al aan sinds 't origineel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Spreekt mij nooit aan eigenlijk. Nooit gedaan, en deze versie ook niet.
Wat is het verschil tussen Fifa 1999 en Fifa 2014?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Roces18 het volgende:
Inderdaad, wat is het verschil tussen deze versie en de rest? En 2D 1 vs 1 is wel erg begin 2000
Deze manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
FIFA 1999 is beter dan 2014.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat is het verschil tussen Fifa 1999 en Fifa 2014?
quote:
Boks ouwe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:43 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Deze manben ik het toch een keer met je eens
JEWEETZ||!!EINZquote:
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]Toen was het gewoon nog leuk nu is het allemaal gewoon kut
toen was er nog geen blatter. Mooie tijden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
JEWEETZ||!!EINZ
[..]
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.
al vond ik 3D toch wel minder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kingdom HeartsDat zijn echt onovertroffen parels, stuk voor stuk.
Ik heb geen 3DSquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
al vond ik 3D toch wel minder.
Ik ben nu wel bezig met BBS, ik kon niet wachten . :$
je moet dan eerst KH2 spelen en daarna pas bbs. Dan snap je meer van BBS!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb geen 3DS
En ook geen PSP
Dus voor mij is het wachten op 2,5
MKquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef Jimbo het volgende:
Ik ben er uit;'
Bateman en ik zijn het echt NERGENS over eensik heb eindelijk mn tegenpol gevonden
MK
Tekken
je houd van fightersquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
MK
Tekken
SF
GG
Zie je het patroon al?
Injustice is inderdaad een prima spel, heb alleen niet zo heel veel met DC karakters.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je houd van fighters
Maar je vond injustice zeker ook vet?
wat een zaadbak was dat.
Injustice was maar heel even leuk, ik wilde gaan trophyhoeren maar het zag er niet uit dat me dat ging lukkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Injustice is inderdaad een prima spel, heb alleen niet zo heel veel met DC karakters.
trophyhoer zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Injustice was maar heel even leuk, ik wilde gaan trophyhoeren maar het zag er niet uit dat me dat ging lukken
trophy'squote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
trophyhoer zijn___!!!!
T.A.R.D.I.S !____
Nou ik vind ze super goed maar ze komen toch echt op plek 3 bij me: Tales en Final Fantasy staan bij mij hoger als serie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef TARDIS. het volgende:
Kingdom HeartsDat zijn echt onovertroffen parels, stuk voor stuk.
wowquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef wdn het volgende:
Tsk noobs echte gamers wachten op dit:
[ afbeelding ]
wow ik dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
trophyhoer zijn___!!!!
T.A.R.D.I.S !____
sorry schatje. daten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wow ik dacht dat we vrienden waren![]()
quote:
Oh ja! Walktroughsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Morri het volgende:
[..]
Dit hier. Een veldje waar ik een uur lang op had lopen knoeien. Keek eens op Youtube, en de oplossing was gewoon heel lomp heel hard rennen.
Iets betere graphics, 60 fps ipv 30 dus het loopt veel soepeler en de DLC zit erbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:00 schreef Roces18 het volgende:
Heb je ook wat aan Remastered? Ik zag al voorbij komen in mijn timeline dat het nergens op sloeg?
Ik deed gisteren W_D opstarten omdat ik die eerst even volledig uit wil spelen, en wat ziet dat er ineens haperig uit zeg als je 60fps gewend bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef Cikx het volgende:
[..]
Iets betere graphics, 60 fps ipv 30 dus het loopt veel soepeler en de DLC zit erbij.
Ik hoop echt dat 60 de nieuwe standaard wordt, wil niets anders meer nu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deed gisteren W_D opstarten omdat ik die eerst even volledig uit wil spelen, en wat ziet dat er ineens haperig uit zeg als je 60fps gewend bent.
Ik ook niet, echt fantastisch.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 60 de nieuwe standaard wordt, wil niets anders meer nu.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
is die ps4 hdmi kabel wel goed genoeg voor 60 frames p.s. ? Moet je toch high-end 1080p hebben?
Of je nou een HDMI kabel van 2 euro hebt of van 150, geen verschil.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
is die ps4 hdmi kabel wel goed genoeg voor 60 frames p.s. ? Moet je toch high-end 1080p hebben?
Hé?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:13 schreef Roces18 het volgende:
Wat is deze? Hou toch op man als je het zelf ook niet weet, droeftoeterquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:16 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Een hdmi kabel heeft niks te maken met je framerate, alleen de resolutie.
Maakt allemaal geen kut uit voor het signaal.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:27 schreef Roces18 het volgende:
maar je hebt toch low-end hdmi (ook 1.0) en high-end hdmi (wellicht 2.0?)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:25 schreef OnePlusOne het volgende:
Iemand een idee hoe ik mijn PS4 kan verkopen met PS+ zonder dat ik mijn account erop laat? Ik heb zojuist mijn hoofdaccount (account waar ik plus heb aangeschaft) eraf gegooid en nu kan ik op mijn andere account niet meer online spelen. Kan het kloppen dat als mijn account er niet meer opstaat PS+ niet meer beschikbaar is? Ik zie namelijk vaker mensen hun PS3/VITA/PS4 verkopen met nog zoveel maanden PS+. Lijkt mij toch niet dat zij hun account meeleveren?
Wat snap je er niet aan? Mijn vraag is of ik mijn PS4 kan verkopen samen met mijn 7 maanden PS+ zonder mijn account erop te laten.quote:
oh? dus je kan met een scart kabel ook 1080p op je beeldscherm toveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat is deze? Hou toch op man als je het zelf ook niet weet, droeftoeter. Echt heh.
Een HDMI kabel heeft niets met de resolutie te maken....
Nee dat kan niet. Je PSplus is gekoppeld aan je account en dat heeft met je PS4 zelf niets te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:31 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Mijn vraag is of ik mijn PS4 kan verkopen samen met mijn 7 maanden PS+ zonder mijn account erop te laten.
Scart = HDMI volgens jou?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
oh? dus je kan met een scart kabel ook 1080p op je beeldscherm toveren?
Scart is HDMI?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Nee, maar dit vergelijk slaat nergens opquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:32 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, er zijn bijzonder domme mensen die toch de behoefte hebben onnozele dingen te roepen... Persoonlijk word ik altijd een beetje stil als ik niet precies weet hoe het zitquote:
Hier wel even een kanttekening, je hebt wel verschillende soorten kabels. Hier even een kleine chart. Een kabel van een paar jaar geleden kan je niet gebruiken voor UHD, dit komt omdat de kabel niet snel genoeg al deze informatie kan vervoeren. Zie het als usb 1.0 vs 2.0quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, maar dit vergelijk slaat nergens op. Een HDMI kabel kan dienen voor je HD maar ook je Ultra HD TV. Je UHD TV heeft een andere resolutie. Je resolutie hangt af van je apparatuur, niet van je HDMI kabel.
Geen idee waarom je een SCART kabel erbij haalt om je gelijk te bewijzen.
Dat zeg ik niet. Jackson beweerd dat een HDMI kabel niks te maken heeft met resolutie. Wat gewoon niet waar is. De kwaliteit van de kabel heeft ook niks te maken met de kwaliteit van het beeld. Je hebt namelijk een digitale kabel nodig om een hoge resolutie te halen (dvi, vga of hdmi). Anders kunnen we net zogoed scart gebruiken als het niet om de resolutie zou gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Scart = HDMI volgens jou?
De kwaliteit van een HDMI kabel heeft echt niks te maken met de kwaliteit van het beeld, alleen de levensduur van de kabel misschien.
Klopt helemaal... Goede kanttekening.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hier wel even een kanttekening, je hebt wel verschillende soorten kabels. Hier even een kleine chart. Een kabel van een paar jaar geleden kan je niet gebruiken voor UHD, dit komt omdat de kabel niet snel genoeg al deze informatie kan vervoeren. Zie het als usb 1.0 vs 2.0
[ afbeelding ]
Dat heeft met de apparatuur te maken die je eraan hangt inderdaad... Niet met de HDMI kabel. Dat je met HDMI bepaalde resoluties kan "transporteren" is juist.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:41 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Jackson beweerd dat een HDMI kabel niks te maken heeft met resolutie.
Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofnietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft met de apparatuur te maken die je eraan hangt inderdaad... Niet met de HDMI kabel. Dat je met HDMI bepaalde resoluties kan "transporteren" is juist.
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, nou dan heb ik toch gelijk ofniet
JA vieze pener!! natuurlijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:47 schreef jackson het volgende:
[..]
De HDMI kabel is toch ondersteunend? Die bepaalt toch niet...
Fuck it. Je hebt gelijk ook.
Pener? Enfin, je snapt me nietquote:
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.quote:
Het ging over piemels en ik sloeg op tilt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
En toen ging het per ongeluk over TLOU / Fifa / HMDI / games / PSN / PS+ / Framerates / ervaringen / conclusies.
Ooh, wacht, daarvoor is dit topique ook
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ik snap jou prima, en ik noem jou een vieze penis! Maargoed, is iedereen al weer klaar met TLoU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil het graag leuk vinden maar het is mij te doelloosquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:14 schreef Sodapoppin het volgende:
volgende week dinsdag minecraft op ps4![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]He daar ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
He daar ben ik ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:22 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]Ben nu bij dat generator stuk daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klamme handjes.
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben nu bij dat generator stuk daar.klamme handjes.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
Volgende week komen zequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:36 schreef jackson het volgende:
De nieuwe PS+ games waren nog niet zeker toch voor deze maand?
Heb niet alles gelezen hier van de afgelopen dagen
Zie op de officiële site nog geen titels.
Hopelijk in de juiste resolutie zichtbaarquote:
Niet echt trek om dat ding aan te zetten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja klopt. die had ik eerst tot 4 keer toe over het hoofd gezien!
SPOILER: lijst met PS3 PS+ gamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Online MP-games als BF4 en Fifa kan je op je buik schrijven want die blijven het hele jaar verkopen (en daarna gratis hakt in de verkoop van opvolgers). Verder is er momenteel nog niet zo veel aanbod. Tomb Raider, Killzone, NFS, verder nog early AAA games?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Jackson is de enige die werkt hier, dus die heeft de discussie gemistquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daar komt de PS+ discussie weer...
Ja, Fez is wel de moeite even te checken? Wat is er tof aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Sodapoppin het volgende:
Outlast en Dead nation waren echt top PS+ spellen hooren Trine 2 vind ik ook geweldig. De rest is redelijk flut en waardeloos, daar ben ik het mee eens. Op Fez na (die komt volgende week. Maar had ik al gekocht
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef LinQ het volgende:
Indies zijn voor hipsters!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ALLESquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, Fez is wel de moeite even te checken? Wat is er tof aan?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Sodapoppin het volgende:
Outlast en Dead nation waren echt top PS+ spellen hooren Trine 2 vind ik ook geweldig. De rest is redelijk flut en waardeloos, daar ben ik het mee eens. Op Fez na (die komt volgende week. Maar had ik al gekocht
)
![]()
Neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....![]()
Veel snipers hebben allemaal full damage bij BF4, maar het lijkt wel of sommige snipers toch meer schade aanrichten/vaker met 1 schot dood.![]()
Ik kan dat echt niet top-down navigeren met de linker pook en richten met de rechter. Wordt leuk straks met Hotline Miami 2quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Pixeljunk Shooter is geweldig. Waarschijnlijk de beste PS+ game voor de PS4 tot nog toe...
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Misschien dat je met de een wat vaker headshots maakt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Che_ het volgende:
Veel snipers hebben allemaal full damage bij BF4, maar het lijkt wel of sommige snipers toch meer schade aanrichten/vaker met 1 schot dood.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hotline Miami op PS3 gespeeld, maar vond ik geen reet aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:03 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet top-down navigeren met de linker pook en richten met de rechter. Wordt leuk straks met Hotline Miami 2
Maar ik heb geen moeite met die navigatie met die twee pookjes. Vind dat wel lekker werken eigenlijk.![]()
tlou kon je ook niet upgraden voor een tientje, haters bij playstation. Kondigen ze eerst een upgrade plan aan om remastered games goedkoper aan te schaffen als je het origineel hebt, geldt het niet voor een game uit een eigen studioquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hotline Miami heb ik nog op mijn PS3 staan maar ik kwam verdomme niet eens door de eerste kamer heen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vond alles kloppen aan dat spel, heb nog weken de soundtrack geluisterd. Sfeertje alles, ging weer terug naar m'n eerste keer GTAII (maar dan sneller en vetter)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hotline Miami op PS3 gespeeld, maar vond ik geen reet aan.
Maar ik heb geen moeite met die navigatie met die twee pookjes. Vind dat wel lekker werken eigenlijk.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
indies
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
I know, maar Flower is wel gewoon gratis te downloaden voor mensen die de PS3 versie hebben, dus ik heb hoop.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef n8n het volgende:
[..]
tlou kon je ook niet upgraden voor een tientje, haters bij playstation. Kondigen ze eerst een upgrade plan aan om remastered games goedkoper aan te schaffen als je het origineel hebt, geldt het niet voor een game uit een eigen studio![]()
![]()
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.quote:
Om daarna te klagen dat die games uitgemolken worden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Unisoft?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn niet de eenheidsworst zoals de meeste games van grote uitgevers met dikke budgetten. Dus de indiehaters hebben liever BattleField 501, FIFA 9001 en Ubisoft met hun template.
Om daarna te klagen dat die games uitgemolken worden“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
PS4 is onderweg terug naar mijn huis gestuurd
Hopelijk is probleem nu eindelijk opgelost.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
onderweg waar naar toe?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:34 schreef Solique het volgende:
PS4 is onderweg terug naar mijn huis gestuurd
Hopelijk is probleem nu eindelijk opgelost.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Playstation onderweg op vakantie met Xbox en toen dacht ie oh noes ik heb geen camera bij me, toen stuurde Xbox m naar huis“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:39 schreef n8n het volgende:
Playstation onderweg op vakantie met Xbox en toen dacht ie oh noes ik heb geen camera bij me ik ga maar weer naar huis
XBOX overigens ook, die raakte in paniek zonder internet.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 16:40:08 ]![]()
Die heb ik net met mijn PS3 verkochtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk is dat gerucht over PS4 Journey waar en kunnen we die binnenkort gratis downloaden als we de PS3 versie al hebben....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Is NFS:Rivals een beetje de moeite waard?Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Die is toch al voorbij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tot vorige week zondagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:45 schreef Abrikozentaart het volgende:
tot hoe lang loopt de Destiny Beta eigenlijk?Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen9 september kunnen we weer
Laten we lekker linQ gaan doen!![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:47 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
dat verklaart waarom ik gisteren niet kon spelen![]()
![]()
![]()
nog een uur werken
WIL NAAR HUIIIISOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
vast niet, anders las je nu al 20 post waarin mensen de game de hemel in prijzenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:41 schreef maniack28 het volgende:
Is NFS:Rivals een beetje de moeite waard?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
zal 5 eur schelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:53 schreef Richie2000 het volgende:
Wil hem ook wel kopen,maar ben bang dat er volgende week een betere sale is.
gewoon doen, dan kan je voor 5 eur een paar weken eerder spelenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)eed:+rivals_PS4.html
of koop hem op disk, vind je em kut verkoop je em weerOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik ben ook niet overtuigdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast niet, anders las je nu al 20 post waarin mensen de game de hemel in prijzen
Ik twijfel of ik Fifa 14 nog koop, voor twee maanden nog steeds prijzig
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
hehehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal 5 eur schelen.
gewoon doen, dan kan je voor 5 eur een paar weken eerder spelen![]()
zou ff 2 maandjes wachtenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook niet overtuigd
Ik twijfel of ik Fifa 14 nog koop, voor twee maanden nog steeds prijzig
Gewoon gelijk goed aanpakken emt fifia 15, die 2 maanden kan je ook nog wel wachten, of leen em van iemand. iedereen heeft adt spel toch al en speelt em bijna nietm eer (en als dat geen optie is, hij staat zat op marktplaats)Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb WC nog op de 360quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou ff 2 maandjes wachten
Gewoon gelijk goed aanpakken emt fifia 15, die 2 maanden kan je ook nog wel wachten, of leen em van iemand. iedereen heeft adt spel toch al en speelt em bijna nietm eer (en als dat geen optie is, hij staat zat op marktplaats)Worst buy ever!
De vraag is dan, wat ga ik wel spelenWatch Dogs ga ik iig verkopen, wat een brakke game. Die facial animations
(of het gebrek eraan
).
Infamous is trouwens wel super awesome!Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Iemand Mercenary Kings al gespeeld btw? Ziet er supertof uitCause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Ja, maar ben na een uurtje volledig afgehaakt, vond er weinig aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:02 schreef maniack28 het volgende:
Iemand Mercenary Kings al gespeeld btw? Ziet er supertof uit![]()
Ik weet niet of het jou wat uitmaakt, maar de goedkoopste is € 39.99 op die website terwijl die op de playstation store als zomerdeal staat voor €34.99 (digitaal). Ik had 'm toentertijd voor de volle mep uit de store gekocht en ik vind het echt een tof spel. Voor 34.99 zou ik 'm zo opnieuw kopen als ik 'm al niet had.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:54 schreef Jimbo het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)eed:+rivals_PS4.html
of koop hem op disk, vind je em kut verkoop je em weer![]()
Toen was ik 5quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
JEWEETZ||!!EINZ
[..]
Fifa 94 negert! dat waren nog eens tijden. Die heb ik echt helemaal het apenzuur gespeeld.speelde meer de 98 versie op de PS One(niet zoals de Xbox One(3)
)
![]()
voor mij was t nietquote:
Maar als t je ding is dan is ie uiteraard die 35eur wel waard
met bergkamp op de voorkantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toen was ik 5speelde meer de 98 versie op de PS One(niet zoals de Xbox One(3)
)
WAT EEN BAZENSPEL WAS DAT !
en dan op de Q (pc) drukken om iemand helemaal kapot te trappen
en direct in het goal koppen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Richie2000 het volgende:
met fifa 94 kon je gewoon voor de keeper staan, om de uittrap te blokken
of wasd at 92 ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rondje op de playstation en dan dat mannetje lekker mank lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met bergkamp op de voorkant
WAT EEN BAZENSPEL WAS DAT !
en dan op de Q (pc) drukken om iemand helemaal kapot te trappen
![]()
![]()
![]()
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en direct in het goal koppen.
of wasd at 92 ?![]()
![]()
je krijgt ook muziekjes van andere dingen die je moet doen in je progression lijst. Gewoon door blijven spelen en dan krijg je de trophy vanzelf welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:47 schreef TARDIS. het volgende:
Hey wtf die muziek trophy in watch-dogs.![]()
platinum![]()
![]()
Daar begrijp ik echt niks van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:01 schreef maniack28 het volgende:
De vraag is dan, wat ga ik wel spelenWatch Dogs ga ik iig verkopen, wat een brakke game. Die facial animations
(of het gebrek eraan
).
Infamous is trouwens wel super awesome!
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Second Son hoop ik want 1/2 zijn erg goedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar begrijp ik echt niks van.
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.![]()
![]()
Second Son ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Second Son hoop ik want 1/2 zijn erg goedLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
toen was ik -3quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:22 schreef Richie2000 het volgende:
met fifa 94 kon je gewoon voor de keeper staan, om de uittrap te blokkenmn eerste was 2003! Edgar davids voorop dacht ik
leef de leven![]()
Jezus. Die clickers zijn ook fucking creepyDat geluid zeg, net uit World War Z met die tanden op elkaar.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
WD is geen topper maar wel vermakelijk, InFamous is een van de allersaaiste games die ik ooit heb gespeeld.![]()
![]()
Ik heb de game al paar keer uitgespeld maar voor die clickers ben ik nog altijd bangquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef Roces18 het volgende:
Jezus. Die clickers zijn ook fucking creepyDat geluid zeg, net uit World War Z met die tanden op elkaar.
![]()
![]()
Tof wat mensen maken met die Photo Mode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Cikx op 01-08-2014 20:00:31 ]![]()
TLOU is echt en bazenspel, heb hem nu bijna uit. Zou het verhaal echter niet nog eens spelen (echt geen zin om sommige delen weer opnieuw te doen) en verkopen is ook zo zonde. MP is ook mowahh
Moo![]()
Dit soort games zou ik dus nooit verkopen. Dat zijn zulke mooie parelsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
TLOU is echt en bazenspel, heb hem nu bijna uit. Zou het verhaal echter niet nog eens spelen (echt geen zin om sommige delen weer opnieuw te doen) en verkopen is ook zo zonde. MP is ook mowahh
![]()
![]()
![]()
omg. ik besef me nu dat ik oud benquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
toen was ik -3mn eerste was 2003! Edgar davids voorop dacht ik
![]()
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Jesus wat gaat dit topic snel de laatste tijd. Bijna TLoU uitgespeeld op grounded. Zie toch wel vaak dat de AI nog oliedom is![]()
![]()
Singleplayer missie TLOU is dus 39 GB
toch blij dat ik hier dan 90 mbit download heb
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Het viel me ook op trouwens dat tijdens TLOU mijn PS4 bijna opsteeg qua koeling. Vergt toch ook erg veel rekenkracht voor de PS4 @ 60 fps
Jezus The Last of Us, wat een game, credits rollen nu over m'n scherm
Geweldig verhaal, geweldige graphicsKippenvel
![]()
Jij speelt aardig doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:20 schreef Verbodsbord het volgende:
Jezus The Last of Us, wat een game, credits rollen nu over m'n scherm
Geweldig verhaal, geweldige graphicsKippenvel
Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaanquote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe benauwd kreeg jij het bijquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vakantie he, hele dag niks te doen, en heb niet heel erg onderzoekend/ontdekkend gespeeld, omdat ik gewoon echt wilde weten hoe het verhaal verder zou gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Sodapoppin het volgende:
duurt nog ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winter is coming
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe benauwd kreeg jij het bijJa dat was helemaal kut haha, ben toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trok dat echt niet destijds op de PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:41 schreef Baghdaddy het volgende:
TLOU spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Had trouwens nog wel op iets van een cutscene na de credits gehoopt ofzo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:38 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]Daar zit je op 2/3, moet zelf nog maar 1/4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moo![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:46 schreef Cikx het volgende:
[..]Sowieso, heb eigenlijk het hele spel redelijk op 'het puntje van m'n stoel' gezeten, Hoewel ik het af en toe het leveldesign wel redelijk duidelijk/voorspelbaar vond als er weer wat ging gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gewoon die hele sfeer, en de graphics, Wow(vooral cutscenes, zelden zulke realistische ogen als die van Ellie gezien in een game)
![]()
Godverdomme wat speelt die xim lekker
Einde bericht, ik ga weer verder spelen
kan je streamen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme wat speelt die xim lekker
Einde bericht, ik ga weer verder spelen![]()
![]()
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sowieso, heb eigenlijk het hele spel redelijk op 'het puntje van m'n stoel' gezeten, Hoewel ik het af en toe het leveldesign wel redelijk duidelijk/voorspelbaar vond als er weer wat ging gebeuren.
Maar gewoon die hele sfeer, en de graphics, Wow(vooral cutscenes, zelden zulke realistische ogen als die van Ellie gezien in een game)
![]()
zal morgen ff kijken.quote:
maar zelfs met xim speel ik nog kut, dus verwacht er maar niet te veel van alvast![]()
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.![]()
heb jij zelf je ondertitel daar neer gezet of is dit echt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.''Verwijderd door Admin''
![]()
Nee dat is legitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
heb jij zelf je ondertitel daar neer gezet of is dit echt?''Verwijderd door Admin''
Daar stond ooit Oberstormbahnführer (Ja ik weet het
)
![]()
Vond het einde ook echt raak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Had op tegen de tijd dat de credits over het scherm rolden toch wel een licht brok in m'n keel om het zo even te zeggen, en dat heb ik eigenlijk alleen nog maar gehad bij de Mass Effect games.Jammer dat veel mensen zeurden dat ze een keuze wilden.
![]()
hehequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee dat is legitDaar stond ooit Oberstormbahnführer (Ja ik weet het
)
![]()
![]()
![]()
Ach kom op, daar was geen keus te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond het einde ook echt raak.Jammer dat veel mensen zeurden dat ze een keuze wilden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ach kom op, daar was geen keus te maken.Precies. Ben ook wel benieuwd naar de DLC, die heb ik nog niet gespeeld, dus eerst nog genieten van mijn playthrough en toch nog iets om me op te verheugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Sodapoppin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht er is DLC? Die verder gaat op het verhaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies. Ben ook wel benieuwd naar de DLC, die heb ik nog niet gespeeld, dus eerst nog genieten van mijn playthrough en toch nog iets om me op te verheugen.? Zit die bij de remastered edition?
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vet weird om de echte mensen bij de stemmen te zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Zuivelkoe het volgende:
Scenes nagespeeld door de echte acteurs(bevat spoilers)
![]()
![]()
ja, left behind..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wacht er is DLC? Die verder gaat op het verhaal? Zit die bij de remastered edition?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja, left behind..Is een prequel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zit er standaard bij ja.
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Hey mensen, is het misschien een idee om een apart TLOU-Slowchat topic te maken waar het alleen over TLOU gaat?niet dat ik het erg vind dat het hier allemaal besproken wordt, maar lijkt mij wel tof.
[ Bericht 49% gewijzigd door Sodapoppin op 01-08-2014 23:20:38 ]![]()
Is er al ergensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef Sodapoppin het volgende:
Hey mensen, is het misschien een idee om een apart TLOU-Slowchat topic te maken waar het alleen over TLOU gaat?niet dat ik het erg vind dat het hier allemaal besproken wordt, maar lijkt mij wel tof.
![]()
![]()
Ja the last of us is ook pas een paar dagen oud he....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
hmm, kan het nergens in de feed terugvinden hoor
Ik doelde op het topic dat tijdens de PS3 versie er was![]()
ja dat snap ik ook nog wel dat ie een paar dagen oud isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja the last of us is ook pas een paar dagen oud he....
Ik doelde op het topic dat tijdens de PS3 versie er wasalleen omdat je zei 'is er al' ging ik er vanuit dat ie wel tussen de feed zou staan wat niet het geval is.
![]()
Ik was sarcastisch over die paar dagen hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nog wel dat ie een paar dagen oud isalleen omdat je zei 'is er al' ging ik er vanuit dat ie wel tussen de feed zou staan wat niet het geval is.
PS3 topics is al in geen maanden in gepost
GAM / The Last of Us![]()
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk dat het signaal dan in de war raakticm dualview beamer op een doek van 2.90m is dit gigantisch
![]()
![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenicm dualview beamer op een doek van 2.90m is dit gigantisch
![]()
En wat ga je nu doen?
![]()
Grounded mode uitgespeeld (difficulty 6/10). Teleurstellend makkelijk helaas. Had op iets moeilijker gehoopt na survivor op de PS3. Desalniettemin ziet de game er geweldig uit, speelt vloeiend, en krijg nog steeds kippenvel. Zoveel kleine details die zoveel mensen onopgemerkt gaan, maar toch de moeite nemen om ze in het spel te stoppen, petje af.
Nu maar hopen om meer van deze developer, een nieuwe IP, en iets in dezelfde wereld van TLoU met andere personages.
[ Bericht 0% gewijzigd door Disker91 op 02-08-2014 02:57:08 ]![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenicm dualview beamer op een doek van 2.90m is dit gigantisch
![]()
edit: tevens pics van setup
[ Bericht 2% gewijzigd door Friday12 op 02-08-2014 01:27:20 ]![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enige wat aan te merken viel is imo repititieve gameplay...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.![]()
Ik ben nog lang niet klaar met TLoU, Maar ik speel dan elke dag ook maar een uurtje of 2. Langer hou ik niet vol met dit weer; ik krijg het toch al zo warm van dat spel.![]()
TLOU is imo ook een game die je speelt in het winterhalfjaar... maar ja, wie ben ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Morri het volgende:
Ik ben nog lang niet klaar met TLoU, Maar ik speel dan elke dag ook maar een uurtje of 2. Langer hou ik niet vol met dit weer; ik krijg het toch al zo warm van dat spel.![]()
De sfeer op de bank is toch anders als je met +30 graden en zon zit te gamen tegenover donker, koud en winderig. Daarom speel ik dit soort games (voor PS4 iig Outcast) alleen in het winterhalfjaar. De zomer is de tijd van happy platformers
Eerst maar even Uncharted 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:11 schreef Disker91 het volgende:
Grounded mode uitgespeeld (difficulty 6/10). Teleurstellend makkelijk helaas. Had op iets moeilijker gehoopt na survivor op de PS3. Desalniettemin ziet de game er geweldig uit, speelt vloeiend, en krijg nog steeds kippenvel. Zoveel kleine details die zoveel mensen onopgemerkt gaan, maar toch de moeite nemen om ze in het spel te stoppen, petje af.
Nu maar hopen om meer van deze developer, een nieuwe IP, en iets in dezelfde wereld van TLoU met andere personages.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
succes met de drinking mini game achievement 'Social lubricant'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Vandaag Watch_Dogs platinummen en morgen TLoU beginnen![]()
![]()
Vanmiddag even m'n nieuwe TV-tje aansluiten, zal ook wel een verbetering worden t.o.v mijn 6 jaar oude Samsung.![]()
(Sony 50W828B)![]()
Inderdaad wat een kunt trophy is "social lubicrant".
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Goede keuze, ik heb de Sony W6 van vorig jaar en ben er behoorlijk tevreden mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:32 schreef Lastpost het volgende:
Vanmiddag even m'n nieuwe TV-tje aansluiten, zal ook wel een verbetering worden t.o.v mijn 6 jaar oude Samsung.![]()
(Sony 50W828B)Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
succes met de drinking mini game achievement 'Social lubricant'De reden waarom ik dat spel niet meer opstart
![]()
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: