quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet weird om de echte mensen bij de stemmen te zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Zuivelkoe het volgende:
Scenes nagespeeld door de echte acteurs(bevat spoilers)
ja, left behind..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Wacht er is DLC? Die verder gaat op het verhaal? Zit die bij de remastered edition?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:09 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja, left behind..Is een prequel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zit er standaard bij ja.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er al ergensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef Sodapoppin het volgende:
Hey mensen, is het misschien een idee om een apart TLOU-Slowchat topic te maken waar het alleen over TLOU gaat?niet dat ik het erg vind dat het hier allemaal besproken wordt, maar lijkt mij wel tof.
Ja the last of us is ook pas een paar dagen oud he....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:15 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
hmm, kan het nergens in de feed terugvinden hoor
ja dat snap ik ook nog wel dat ie een paar dagen oud isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja the last of us is ook pas een paar dagen oud he....
Ik doelde op het topic dat tijdens de PS3 versie er was
Ik was sarcastisch over die paar dagen hequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nog wel dat ie een paar dagen oud isalleen omdat je zei 'is er al' ging ik er vanuit dat ie wel tussen de feed zou staan wat niet het geval is.
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Denk dat het signaal dan in de war raakt
Baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenicm dualview beamer op een doek van 2.90m is dit gigantisch
![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het is toch gelukt om 2 x de Gold headset te koppelenicm dualview beamer op een doek van 2.90m is dit gigantisch
![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
Enige wat aan te merken viel is imo repititieve gameplay...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:54 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, sommige stukken hebben me echt geraakt en dat is toch erg zeldzaam in een game.
TLOU is imo ook een game die je speelt in het winterhalfjaar... maar ja, wie ben ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Morri het volgende:
Ik ben nog lang niet klaar met TLoU, Maar ik speel dan elke dag ook maar een uurtje of 2. Langer hou ik niet vol met dit weer; ik krijg het toch al zo warm van dat spel.
Eerst maar even Uncharted 4quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:11 schreef Disker91 het volgende:
Grounded mode uitgespeeld (difficulty 6/10). Teleurstellend makkelijk helaas. Had op iets moeilijker gehoopt na survivor op de PS3. Desalniettemin ziet de game er geweldig uit, speelt vloeiend, en krijg nog steeds kippenvel. Zoveel kleine details die zoveel mensen onopgemerkt gaan, maar toch de moeite nemen om ze in het spel te stoppen, petje af.
Nu maar hopen om meer van deze developer, een nieuwe IP, en iets in dezelfde wereld van TLoU met andere personages.
succes met de drinking mini game achievement 'Social lubricant'quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
Vandaag Watch_Dogs platinummen en morgen TLoU beginnen
Goede keuze, ik heb de Sony W6 van vorig jaar en ben er behoorlijk tevreden mee.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:32 schreef Lastpost het volgende:
Vanmiddag even m'n nieuwe TV-tje aansluiten, zal ook wel een verbetering worden t.o.v mijn 6 jaar oude Samsung.![]()
(Sony 50W828B)
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:28 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
succes met de drinking mini game achievement 'Social lubricant'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |