ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestokenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan met dat nekje heen en weer en dan dat geluid. Brrrrrr.
In dat gebouw waar alles scheef is? Daar ben ik net langsheenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestoken
ja precies hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In dat gebouw waar alles scheef is? Daar ben ik net langsheennu zie ik ze weer en wil ik niet meer
Mja, ik mis de shivs op grounded. Ik spaar ze voor de deuren, dus al die clickers met het handje doen. En een zooi restarts op bepaalde punten waar je niet vrolijk meer van wordtquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestoken
Terraria/starbound vond je ook niks?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Pheno het volgende:
Zoals eerder gezegd: technisch zit het knap in elkaar, maar doelloos rondzwerfen is niet mijn ding. Leuk voor mensen die zeeën van tijd hebben, maar die heb ik niet dus ik wil een spel ook uit kunnen spelen. Journey bv was zo sterk omdat het kort maar krachtig was
Sorry, nooit geprobeerd. Ik heb geen zeeen van tijd om alles te proberen. Naast FOK! heb ik ook nog gewoon een baan, een huishouden en een vrouw zeg maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Terraria/starbound vond je ook niks?
ja dat had ik dus bij dat stukje met die clicker in dat scheve gebouw, 10x geprobeerd ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik mis de shivs op grounded. Ik spaar ze voor de deuren, dus al die clickers met het handje doen. En een zooi restarts op bepaalde punten waar je niet vrolijk meer van wordt
Uhm, ja ik ook.... maar je hoeft van mij echt niet alles te spelen hoor. Ik was gewoon benieuwd of je die titels gespeeld had, aangezien die qua sandbox-stijl redelijk overeen gaan komen. Maar blijkbaar niet dus... een simpele 'nee' was voldoende geweestquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, nooit geprobeerd. Ik heb geen zeeen van tijd om alles te proberen. Naast FOK! heb ik ook nog gewoon een baan, een huishouden en een vrouw zeg maar
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastigquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat had ik dus bij dat stukje met die clicker in dat scheve gebouw, 10x geprobeerd ofzo![]()
speel wel op hard maar alsnog
ja klopt, maar ze zijn wel hardnekkig haha, gewoon steen tegen de muur gooien en vanachter pakken is mijn tactiekquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastig.
Nee, ik heb niets met sandbox. Ik vind bv Elder Scrolls ook te groot waardoor ik uiteindelijk niet meer aan spelen toe kom. Fallout New Vegas ligt ook nog in de kast, maar na Fallout 3 heb ik zoiets als: duurt te lang voor me. Wat dat betreft doet CoD het beter, dat speel je uit in een avondje of tweequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Uhm, ja ik ook.... maar je hoeft van mij echt niet alles te spelen hoor. Ik was gewoon benieuwd of je die titels gespeeld had, aangezien die qua sandbox-stijl redelijk overeen gaan komen. Maar blijkbaar niet dus... een simpele 'nee' was voldoende geweest
Maar wél TLOU of fucking grounded spelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met sandbox. Ik vind bv Elder Scrolls ook te groot waardoor ik uiteindelijk niet meer aan spelen toe kom. Fallout New Vegas ligt ook nog in de kast, maar na Fallout 3 heb ik zoiets als: duurt te lang voor me. Wat dat betreft doet CoD het beter, dat speel je uit in een avondje of twee
Tuurlijk. Sommige games zijn die moeite en tijd waardquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar wél TLOU of fucking grounded spelen
Had wat beelden gezien inderdaad (weet even niet of jij de game al had gespeeld i.v.m een preview). Maar ik vindt de beelden tot nu toe niet echt spanned en/of eng. Tevens die beelden van PewDiePie gekeken (ja zocht op The Evil Within en kwam daarop uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Kan ook niet wachten op The Evil WIthin bv. Dat is pas echte horror
Speel je op grounded mode? Dan is het nog spannender, één verkeerde beweging en je hebt de hele horde achter je aan. En zonder shive's kan je ze niet stealth killen. Dus je moet er wel omheen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Studiotje het volgende:
TLoU, ergens een kamer met een aantal clickers oid? One big nope for me. Dat geluid alleen al
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastig.
Slaan met een baksteenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?
Zolang er geen andere clicker te dicht in de buurt is werkt het primaquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Stealth te killen"Bij mij komen ze gezellig langs als ik er één ram met een baksteen.
Meestal is dat niet het geval.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zolang er geen andere clicker te dicht in de buurt is werkt het prima
Maak je borst maar natquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:30 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben nu precies op de helft van alle chapters van tlou. Hopelijk wordt het nog beter dan het al is.
Denk dat het signaal dan in de war raaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Nope, die is er niet. Bakstenen zijn je vriend. O pijl en boog, dat is redelijk stealth, maar niet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?
Thnx!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.unblock-us.com
Kun je voor 5 dollar per maand elke Netflix catalogus zien.
Naast Amerika heb je nog veel meer landen waarbij het aanbod verschilt. In Mexico bv staan nieuwe films er eerder op dan in de USA.
Volgens het WWW kan dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Alan Wakequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
STAHP![]()
Mijn hart kan deze dingen niet aan. Ik scheet al in mijn broek bij Alan Wake (Xbox).
Helaas nooit 'mogen' spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Alan Wakemijn favoriete 360 game! Hoe goed ik TLOU ook vind, Alan Wake zal me altijd beter bij blijven
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljartenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:30 schreef Bolters het volgende:
Net even Pure Pool gespeeld weer - gewoon even snel een potje - en wat een heerlijke game. Ziet er top uit en speelt heerlijk relaxendVerrassend veel te doen ook!
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljarten
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etcquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen is
Jammer. Ik verwachtte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etc
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer. Ik verwachte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Nope, kan niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?
alles kan, als je maar wilt!quote:
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!quote:
Xim?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
en mn xim komt zo aan
Na mn werk ff alles en iedereen kapot schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |