Het is toch een soort gamemode die meerdere dagen achter elkaar duurt en draait om het innemen van gebieden met een clan? Of heb ik weer gedroomd?quote:
okequote:
Ja, het is echt een mooi spelletje en absoluut relaxend. Binnenkort eens een potje tegen elkaar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik moet elke game hebben uit de store, zo ook Pure Pool.
En ik moet zeggen dat het best een leuk, mooi en relaxt spelletje is
Is het een biljart of een zwembad spelletje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik moet elke game hebben uit de store, zo ook Pure Pool.
En ik moet zeggen dat het best een leuk, mooi en relaxt spelletje is
Ja goed hoor. Kan vanaf 19:00 de rest van de week wel beschikbaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, het is echt een mooi spelletje en absoluut relaxend. Binnenkort eens een potje tegen elkaar?
Je zou zeggen een zwembad spelletje, maar het is biljartquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het een biljart of een zwembad spelletje?
Biljartquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zwembad, met puur blauw water.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is je PSN? Dan voeg ik je straks even toe. Vandaag gaat niet lukken gok ik, maar morgen spelen we zeker evenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Kan vanaf 19:00 de rest van de week wel beschikbaar
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:55 schreef Bolters het volgende:
Morgen de aankondiging van F1 2014. Kan niet wachten op die game!
Dan ben ik de perverse noord-afrikaanse rukker in de kleedkamers welquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vooral na een drukke werkdag. Ik ben badmeester..
oh, speelt ajax dit jaar mee in de F1 ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doen
Alleen heb je dit jaar dus wel die afschuwelijke piemelneuzen
Ik heb ook echt zo'n zin in deze game! Heb alle delen met ontzettend veel plezier gespeeld (ook al ben ik het met je eens dat ze erg vergelijkbaar waren). Gok dat ze op next-gen een heel ander niveau kunnen bereikenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doen
Alleen heb je dit jaar dus wel die afschuwelijke piemelneuzen
Klein viespeukjequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan ben ik de perverse noord-afrikaanse rukker in de kleedkamers wel
Pure pool; Swimmingpool sim
Hoort bij t zwembad hequote:
en omdat mensen de sims er in martelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
Dus daarom hebben ze de zwembaden uit de Sims 4 gehaald, het was groot genoeg voor een eigen game.
jaquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Vergeef mij, ik stel de vraag nog een keer
Is er een manier/truuk om bij Amazon.com de Amerikaanse PSN cardcodes toch te bestellen, ondanks dat je in Nederland zit?
Hopelijk wordt dit niet gezien als spam, maar ik bestel altijd bij Mmoga (.de) Is een stuk goedkoper, maar gebruik wel een spam-email!!!!quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Vergeef mij, ik stel de vraag nog een keer
Is er een manier/truuk om bij Amazon.com de Amerikaanse PSN cardcodes toch te bestellen, ondanks dat je in Nederland zit?
Ziet er netjes uit iddquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:57 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit niet gezien als spam, maar ik bestel altijd bij Mmoga (.de) Is een stuk goedkoper, maar gebruik wel een spam-email!!!!
http://www.reddit.com/r/t(...)end_play_the_sims_3/quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en omdat mensen de sims er in martelen![]()
Mensen zijn een crue volkje.
Niet dat ik weet nee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit idd
Rekenen ze transactiekosten?
Fezquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:24 schreef Shadeauw het volgende:
Trouwens, nieuwe PS+ games zijn weer twee oninteressante indies?
Road not Taken en Fez geloof ik?
TLoU speelden we al in 2013quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fez![]()
Niemand gaat nog TLoU spelen na volgende week woensdag.
Fez in 2012 alquote:
PS3 krijgt Crysis 3... Niet dat ik dat een super interessante game vind, maar het verschil vind ik wel erg groot.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Fez![]()
Niemand gaat nog TLoU spelen na volgende week woensdag.
Nee dan niet, want het is een zombie survival game.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:30 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
PS3 krijgt Crysis 3... Niet dat ik dat een super interessante game vind, maar het verschil vind ik wel erg groot.
En TLoU ben ik nog niet over uit. Ben overgestapt van 360 naar PS4, dus eigenlijk is het een mustbuy, maar ik ben er nog niet helemaal enthousiast over. Dat hele zombie survival genre heb ik eigenlijk wel een beetje gezien. Kan iemand mij overtuigen?
quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee dan niet, want het is een zombie survival game.
Tsja ik ga m niet aanraden als je klaar met het genre bent.quote:
Waar mogen wij uit kiezen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
heb zin om te playstationen vandaag. Wat zal ik gaan spelen?
Outlastquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:50 schreef Rijst het volgende:
heb zin om te playstationen vandaag. Wat zal ik gaan spelen?
haha neeeeeeeequote:Op donderdag 31 juli 2014 11:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Outlast
Het is nú nog licht buiten
Tip 1: Trials Fusionquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha neeeeeeee![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken wat er allemaal in de store is.
1 heb ik alquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tip 1: Trials Fusion
Tip 2: 1 of meerdere pinball tafels van Zen Pinball, heb je al vanaf 2 Euro ofzo
Probeer mijn highscores in een van beide games maar te halen
Ga Trials spelen dan, waar wacht je nog op?quote:
Oddworld, Awesomenauts of Resogunquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha neeeeeeee![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken wat er allemaal in de store is.
Dat zijn ook geweldige opties.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oddworld, Awesomenauts of Resogun
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
quote:Now onto new-gen. 2015 will see us release our first title on new-generation platforms. The game will launch earlier in the Formula One season and then go onto receive live digital updates. These updates will deliver 2015 content into the game as the season unfolds, ensuring you’ll be competing against the same drivers and teams you watch week in and week out!
We’re incredibly excited about new-gen F1 and we know you are too. We’re not yet ready to reveal everything about it yet, but we’ll have a lot more info to share once F1 2014 launches this October.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:32 schreef n8n het volgende:
[..]
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijken
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Falende game inderdaad, niet eens zin meer om uit te spelen.
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.
Rockstar heeft me ook teleurgesteld met GTA5, enige beetje leuke in die game was Trevor. Beter brengen ze snel Red Dead uit.
EA maakt ook alles kapot, ben benieuw of/hoe ze de nieuwe Mass Effect gaan verneuken
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Sixquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
Moet je wel vrienden hebben die tegelijk met jou kunnen gamen. Online co-op is een bust met vreemden, samenwerken zit er niet of nauwelijks in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Six
Wat ik meen te herinneren werkt het een beetje zoals chapter select op een dvdquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Je hoeft de collectibles niet in één playthrough te halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt benquote:EA komt met het EA Access programma naar Xbox One. EA heeft dit initiatief ook bij Sony gepresenteerd, maar Sony heeft dit idee afgewezen voor de PlayStation-platformen. De reden hiervoor is een gebrek aan waarde voor PlayStation gamers.
Sony heeft het idee dat gamers niet zaten te wachten op deze EA specifieke service: ''PlayStation Plus memberships are up more than 200 percent since the launch of PlayStation 4, which shows that gamers are looking for memberships that offer a multitude of services, across various devices, for one low price. We don’t think asking our fans to pay an additional $5 a month for this EA-specific program represents good value to the PlayStation gamer.''
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
We zien wel hoe ze The Division uitwerken , voorlopig kunnen we er nog weinig van zeggen..quote:
En EAquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
Voor een schijnprijsjequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.
True, heb ook interviews gezien en het lijkt me een capabel team, heb hier ook minder het gevoel dat alles volgens een stramiem gaat. Tegenwoordig worden heel veel beslissingen gemaakt op basis van psychologisch cognitief onderzoek. In applicaties, je auto en dus ook in games. In tools leuk want het maakt gebruik makkelijker, in games tot bepaalde hoogte kut want het maakt alles voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Altron het volgende:
[..]
We zien wel hoe ze The Division uitwerken , voorlopig kunnen we er nog weinig van zeggen..
Staat iig nog steeds hoog op m'n wannehave lijstje.
Het is niet verplicht om EA games te spelen. Het is een abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor een schijnprijsje
Bij de X ben je abo plus dit soort onzin kwijt als je ene beetje wil gamen
Idd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef n8n het volgende:
[..]
True, heb ook interviews gezien en het lijkt me een capabel team, heb hier ook minder het gevoel dat alles volgens een stramiem gaat. Tegenwoordig worden heel veel beslissingen gemaakt op basis van psychologisch cognitief onderzoek. In applicaties, je auto en dus ook in games. In tools leuk want het maakt gebruik makkelijker, in games tot bepaalde hoogte kut want het maakt alles voorspelbaar.
Bij Watch Dogs waren wel meteen de standaard ingrediënten bekend, zelfs de karakteranimaties kwamen rechtstreeks uit ACquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Heb er ook nog wel vertrouwen in.
Maar goed .. dat had ik in eerste instantie ook in Watchdogs toen ik hem had gepre-ordered een jaar ofzo voordat ie uitkwam :p
En die viel me flink tegen.
neequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef n8n het volgende:
Als ik met m'n US account BF4 Premium dlc koop, werkt deze dan ook op m'n NL account?
Ben daar zelf nog mee bezig, gisteren een uurtje TLoU gesnoept, maar denk dat ik hem terug in het hoesje doe, zodat ik W_D platinum kan gaan doen, verkopen en dan TLoU kan gaan platinummen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vond watch dogs wel vet, platinum en 100% progression. Enige waar ik me zwaar aan irriteerde was de muziek en dan met name de nummersvoor de rest leken de sidemissions eindeloos en begon ook zwaar te vervelen. Dan nog te bedenken dat je nog in totaal ca. 100 sidemissions te gaan hebt
maar heb uiteindelijk alles gehaald.
Achja dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Bij Watch Dogs waren wel meteen de standaard ingrediënten bekend, zelfs de karakteranimaties kwamen rechtstreeks uit AC
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat ik meen te herinneren werkt het een beetje zoals chapter select op een dvdKan dus naar believen heen en weer (tot je verste progressie uiteraard)
Ok thnx, dan pak ik hem later wel ff opquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je hoeft de collectibles niet in één playthrough te halen.Weet alleen niet of dit voord die gesprekken ook geldt, maar lijkt me wel.
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja dat is ook wel zo.
Maar de gameplay zag er imo toch nog wel tof uit ondanks dat het een AC in een ander jasje was/is.
Hij speelt opzicht nog wel lekker weg hoor , maar had er toch wel meer van verwacht.
Toch een aardige tegenvaller wat dat betreft.
Ik vond dat juist wel lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.
Volgens mij heb je dat in Grounded Mode niet meer, maar kan me vergissen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond dat juist wel lekker
Het enige wat ik eigenlijk altijd vervelend vind is buttons midden op een scherm, dat herinnert me er altijd aan dat ik een spel aan het spelen ben. TLoU heeft nu ook driehoekje als interactietoets, en dat stoort me
Ik kom al zo slecht door hard heenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat in Grounded Mode niet meer, maar kan me vergissen.
Zijn sowieso weinig vernieuwende spellen tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.
Heb ik ook, maar vooral door de controls. Soms schiet ik ipv listen mode, sla ik ipv reloaden etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom al zo slecht door hard heenkwestie van gewenning denk ik.
Photo mode ipv flashlightquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar vooral door de controls. Soms schiet ik ipv listen mode, sla ik ipv reloaden etc.
Ik zat er even mee te kloten, en nadat ik twee keer de verkeerde knop indrukte gelijk maar weer uitgeschakeld. Vooral omdat hij je gelijk terugplaatst in de rare schuine filter die je ingesteld had.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, die haalt je echt pas uit de ervaring.
Goed plan, ik ga hem ook uitschakelen. Ben toch niet van plan foto's te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat er even mee te kloten, en nadat ik twee keer de verkeerde knop indrukte gelijk maar weer uitgeschakeld. Vooral omdat hij je gelijk terugplaatst in de rare schuine filter die je ingesteld had.
Ben je niet om een hippe wallpaper verlegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga hem ook uitschakelen. Ben toch niet van plan foto's te maken.
oh dat is wel slim haha, ik ga er meestal wel vanuit dat ze wel genoeg hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik bel altijd naar de winkel als ik een specifiek spel wil kopen of ze toevallig nog wat exemplaren hebben liggen. En zo ja, of ze er een voor mij apart willen leggen tot later die dag. Zo ben ik nog nooit een spel misgelopen.
Mocht dat zo zijn laat ik het aan andere mensen over die daar meer talent voor hebben dan ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je niet om een hippe wallpaper verlegen?
Een wijs besluit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn laat ik het aan andere mensen over die daar meer talent voor hebben dan ik.
Toch mooi hoe EA 'waarde' kan creeëren. Ze releasen hun games 5 dagen later en laten je betalen als je eerder wilt spelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om EA games te spelen. Het is een abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.
Ook krijg je FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 en Battlefield 4 er voor niks bij (wordt nog uitgebreid).
Best interessante deal imo, voor 30 dollar per jaar.
Het zijn een soort van demo's, dus als jij bijvoorbeeld niet zeker bent of je Dragon Age Inquisition wel tof gaat vinden, kun je 5 dagen lang spelen en dan besluiten om hem te kopen of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toch mooi hoe EA 'waarde' kan creeëren. Ze releasen hun games 5 dagen later en laten je betalen als je eerder wilt spelen.
En verrek, mensen denken nog dat je games 5 dagen eerder kunt spelen ook.
Vroeger was het niet veel anders hoor, kijk bijvoorbeeld naar Doom, Quake en Wolfenstein. Pas na half-life met zijn scripted sequences werd het anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Zijn sowieso weinig vernieuwende spellen tegenwoordig.
Alles lijkt op elkaar en doet bijna hetzelfde met kut gameplay.
Het is ook niet voor niks dat weet ik hoeveel mensen teruggrijpen naar klassiekers uit de jaren '90 , begin jaren '00 op de pc met sites als GOG en humble bundle etc etc.
Spellen zoals TowerFall Ascension op de PS4 is daar ook weer een mooi voorbeeld van.
Graphics uit de jaren 90 , maar wel een super toffe 4 player gameplay. ( SP is overigens crap , maar dit gaat puur om de MP )
Gameplay , daar draait het om.
Beetje jammer dat teveel mensen tegenwoordig alleen maar naar de looks kijken waardoor je allemaal van die COD-100.000 in een dozijn spellen krijg die daarnaast ook nog eens super easy zijn.
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Cikx het volgende:
Zit ik net in een huis te sneaken, schrik ik me kapot door een of ander eng geluid. Blijkt het Ellie te zijn die wil leren te fluiten.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Cikx het volgende:
Zit ik net in een huis te sneaken, schrik ik me kapot door een of ander eng geluid. Blijkt het Ellie te zijn die wil leren te fluiten.
Daar ben je op de ps3 echt 2 dagen mee bezigquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Het origineel van The Last of Us niet gespeeld, ben nu de remastered aan het downloaden40 minuten om de singleplayer te downloaden
Daarom gebruik ik m'n ps3 eigenlijk bijna niet meer, ik heb door PSplus echt een ENORME backlog, maar het downloaden duurt zo fucking lang dat ik het meestal maar laat zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ben je op de ps3 echt 2 dagen mee bezig
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertjequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Rijst het volgende:
elke x wanneer ik mijn ps4 aanslinger is er weer een update
Voor elke zin is er een eerste keer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertje
Die van mij download ze in standby mode, HAquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Rijst het volgende:
elke x wanneer ik mijn ps4 aanslinger is er weer een update
Paar keer per week.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertje
vaag?quote:
Oh dan las ik het verkeerd. Nee de combi van EU game en US DLC werkt inderdaad niet. Maar US game met US premium aangeschaft via m'n andere account werkt prima op m'n Nederlandse account.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vaag?
DLC hoort niet te werken als je game EU is en je DLC USA...
raar
ja oké , dat wel Y:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerd. Nee de combi van EU game en US DLC werkt inderdaad niet. Maar US game met US premium aangeschaft via m'n andere account werkt prima op m'n Nederlandse account.
Zijn er echt mensen die dat doen!!!??quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
en abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.Ook krijg je FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 en Battlefield 4 er voor
Voorlopig niet, of helemaal niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Bolters het volgende:
FUCK, F1 2014 dus niet naar de PlayStation 4. Dé game waar ik zo naar uitkijk. Vind het ook een achterlijk besluit maar goed
F1 2015 pas. Maar die komt wel eerder dan oktober, dus hopelijk al redelijk in het begin van het F1 seizoenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voorlopig niet, of helemaal niet?
Dat laatste zou idd merkwaardig zijn.
Ja, 2015 verschijnt idd eerder en wordt steeds voorzien van updates. Maar echt bizar dat ze 2014 alleen op de vorige gen uitbrengen..voor mij iig een gigantische tegenvaller!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
F1 2015 pas. Maar die komt wel eerder dan oktober, dus hopelijk al redelijk in het begin van het F1 seizoen
Ik denk dat de meeste ontwikkeling in F1 2015 zit, en er alleen snel een 2014 versie uitgepoept is (snelle mod van 2013) omdat ze dit contractueel verplicht zijn i.v.m. de deals van F1. Eén jaar om een compleet nieuwe engine te maken voor de next-gen consoles is veel te weinig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, 2015 verschijnt idd eerder en wordt steeds voorzien van updates. Maar echt bizar dat ze 2014 alleen op de vorige gen uitbrengen..voor mij iig een gigantische tegenvaller!
Ben ik helemaal met je eens en het is ook absoluut een voordeel dat F1 2015 nu wss in het voorjaar uitkomt. Maar ik vind het toch opmerkelijk en had echt een next-gen versie verwacht: desnoods een game die niet eens heel bijzonder goed is, maar gewoon iets beter dan wat er nu gepresteerd zal worden op de PS3. Dat had makkelijk gekund en dan was (denk ik) iedereen tevreden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ontwikkeling in F1 2015 zit, en er alleen snel een 2014 versie uitgepoept is (snelle mod van 2013) omdat ze dit contractueel verplicht zijn i.v.m. de deals van F1. Eén jaar om een compleet nieuwe engine te maken voor de next-gen consoles is veel te weinig.
Dus nu even snel cashen en voldoen aan contractuele verplichtingen, volgend jaar met een next-gen racer komen. Voordeel is nu dat de games niet pas tegen het eind van het seizoen uit gaan komen.
Zal niet eens heel lang meer durenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef n8n het volgende:
De dag dat er een real time physics engine komt gaat zo blazing amazing zijn. Geen aparte engines meer, developers kiezen/specificeren-de-variabelen-van alle materialen, de omgeving en alles klopt volgens de natuurkundige wetten. Dan kan je 'gewoon' alles bouwen.
makkelijk 10 jaar gok ik wel, 2030 in een console vr-brilquote:
Bedoel je die PlayStation-discounts?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Richie2000 het volgende:
Paar EA games in de sale, 35 eu p.s.
Haha ja, was ook meer een grapje. Dat duurt inderdaad nog wel even. Maar leuk om al die ontwikkelingen te volgenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef n8n het volgende:
[..]
makkelijk 10 jaar gok ik wel, 2030 in een console vr-bril
Ja, die.. wilde misschien nfs en madden nog kopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Bedoel je die PlayStation-discounts?
Madden is op zich een hele vette game - jammer dat ik de regels niet goed genoeg snap.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:07 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, die.. wilde misschien nfs en madden nog kopen.
Het is te engquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is er met het bloed? Ik moet nog beginnen namelijk. Te veel, of lelijk?
homoquote:
Censuur was volgens mij alleen voor onthoofdingen (alleen multiplayer).quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:43 schreef Sodapoppin het volgende:
welk bloed in TLOUik had meer gore en 'splash' effecten verwacht wanneer je iemand zijn schedel inslaat/trapt
zijn dit de beruchte censuren ?
Nee, wel iets meer dan dat. In de ongecensureerde versie kun je ook ledematen eraf schieten enzo, en volgens mij ook iemand's buik open en dat er dan ingewanden uitkomen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Censuur was volgens mij alleen voor onthoofdingen (alleen multiplayer).
http://www.eurogamer.net/(...)-last-of-us-censored
dit was inderdaad het stuk waar ik op doeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 17:55 schreef RRuben het volgende:
Nee er lagen een paar dode enemies en hun lichaam was gewoon 'normaal' geen bloed etc. en onder hun lag een perfect rode cirkel.... En er zijn nog meer van zulke skeere dingen, je ziet iig dat het maar 42 euro is
Geen idee... maar heb wel 5 dollar tegoed gekregen zie ik. Dus misschien is dat voor PSnowquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier al gamers met PS NOW? Open bčta start in de USA vandaag. Weet niet of er een ip lock is, maar anders is het vast te gebruiken met een US account.
http://imgur.com/quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:16 schreef RRuben het volgende:
iemand enig idee hoe ik hier een foto kan uploaden vanaf mn pc? ik moet een url hebben ofzo maar dat heb ik niet?
yes thanks!quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
http://imgur.com/
Bovenaan Upload images. Beetje alles volgen en dan krijg je een linkje!
Misschien heb je de gore uitstaan in options? Als ik iemand met een wapen zijn hoofd inbeuk blijft er weinig van over.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:43 schreef Sodapoppin het volgende:
welk bloed in TLOUik had meer gore en 'splash' effecten verwacht wanneer je iemand zijn schedel inslaat/trapt
zijn dit de beruchte censuren ?
geen idee, maar wit wordt best snel vies enzo, ik zou gewoon die zwarte houdenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt deze nog in Nederland uit? Tot nu toe niets vernomen erover. Aangezien ik de zwarte variant al heb en nog 2 weken de tijd heb om het terug te sturen zit ik erover na te denken om de witte uitvoering te kopen. De witte PS4 heb ik over een kleine maand.
[ afbeelding ]
Is dat een setting ja?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien heb je de gore uitstaan in options? Als ik iemand met een wapen zijn hoofd inbeuk blijft er weinig van over.
ja dat heb ik ook wel soms, maar heb je soms lijken op de grond zien liggen? met dat cirkeltje eronder dat ze bloed noemen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Misschien heb je de gore uitstaan in options? Als ik iemand met een wapen zijn hoofd inbeuk blijft er weinig van over.
Valt wel mee toch, ik heb hier een witte bank staan (aangezien ik mijn studiowoning wit/grijs ingericht heb) en deze is nog zo goed als nieuw. Het is maar hoe je ermee omgaat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:22 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen idee, maar wit wordt best snel vies enzo, ik zou gewoon die zwarte houden
wow, dat is wel een beauty zeg. Alleen vind ik de witte ps4 niet mooi...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt deze nog in Nederland uit? Tot nu toe niets vernomen erover. Aangezien ik de zwarte variant al heb en nog 2 weken de tijd heb om het terug te sturen zit ik erover na te denken om de witte uitvoering te kopen. De witte PS4 heb ik over een kleine maand.
[ afbeelding ]
ja misschienquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik heb hier een witte bank staan (aangezien ik mijn studiowoning wit/grijs ingericht heb) en deze is nog zo goed als nieuw. Het is maar hoe je ermee omgaat.
Hmm nee heb ik niet erg op gelet/ me aan gestoord eigenlijk. Zal het nader inspecteren.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel soms, maar heb je soms lijken op de grond zien liggen? met dat cirkeltje eronder dat ze bloed noemen?
Haha ik heb sowieso vaak de neiging iedereen uit te moorden, zodat ik erna rustig rond kan kijken of er nog spul ligt dat ik kan gebruiken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat een setting ja?! Even zoeken.
Gister zat ik op het begin al vast. Heel moeilijk doen met schuilen, baksteentjes gooien. Kwam er maar niet doorheen, 10 keer dood gegaan. Dus ik dacht, ach, ren er langs. Klaar, gehaald. Verder gaan
_!
Als je net uit de quarantine zone komt dan is het niet nuttig om daar iedereen te slopenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm nee heb ik niet erg op gelet* Cikx aan gestoord eigenlijk. Zal het nader inspecteren.
[..]
Haha ik heb sowieso vaak de neiging iedereen uit te moorden, zodat ik erna rustig rond kan kijken of er nog spul ligt dat ik kan gebruiken.
Bij the docks? Daar heb ik iedereen gestealth killed.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je net uit de quarantine zone komt dan is het niet nuttig om daar iedereen te slopen
Grounded, gaat me tot nu toe wel goed af. Gewoon rustig aan stealth kills makenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef RRuben het volgende:
Op welke moeilijkheidsgraad hebben jullie tlou?
Nee als je al met Ellie de stad uit gaatquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:42 schreef Cikx het volgende:
[..]
Bij the docks? Daar heb ik iedereen gestealth killed.Duurde wel even.
Maar bij sommige gebieden met veel clickers, loop ik ook vaker wel voorbij.
haha ik dacht ik doe eens gek en heb hem op hardquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:52 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Grounded, gaat me tot nu toe wel goed af. Gewoon rustig aan stealth kills maken
Normal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef RRuben het volgende:
Ook normal, om gewoon even alles onder de knie te krijgen en dan volgende playthrough op grounded voor de trophies.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef RRuben het volgende:
Ik heb hem al eens uitgespeeld op de ps3, dus ik weet waar ik heen moet rennenquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ik dacht ik doe eens gek en heb hem op hardik vind trouwens dat het wel wat weg heeft van Tomb Raider. niet de story maar meer het lopen en het menu enzo
komt omdat de nieuwe tomb raider een rip is van uncharted en dat is weer van dezelfde makers als tlouquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha ik dacht ik doe eens gek en heb hem op hardik vind trouwens dat het wel wat weg heeft van Tomb Raider. niet de story maar meer het lopen en het menu enzo
ben jij p diddy?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ik heb hier een witte bank staan (aangezien ik mijn studiowoning wit/grijs ingericht heb) en deze is nog zo goed als nieuw. Het is maar hoe je ermee omgaat.
aha, rip of niet, zijn wel vette gamesquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:33 schreef n8n het volgende:
[..]
komt omdat de nieuwe tomb raider een rip is van uncharted en dat is weer van dezelfde makers als tlou
Precies dat ja. Voor het verhaal. Anders niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik ben ook een slechte gamer. Ik zeg altijd maar dat ik het voor het verhaal doe.
DNSje aanpassen en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:00 schreef RRuben het volgende:
met mn google skills het voor elkaar gekregen om amerikaanse netflix te hebben op mn ps
ja maar die basiskennis miste ikquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
DNSje aanpassen en gaan met die banaan.
Ah oke. Geldt overigens ook voor Netflix op je smartphone en pc, handig.quote:
10x beter/meerquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:13 schreef Bolters het volgende:
Heeft
[..]
Heeft de Amerikaanse netflix een veel groter/toffer aanbod?
Okido!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah oke. Geldt overigens ook voor Netflix op je smartphone en pc, handig.
[..]
10x beter/meer
www.unblock-us.comquote:
oh chil! maar het is eigenlijk de netflix van mn zus, die heb weer van het zusje van haar vriend heeftquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ah oke. Geldt overigens ook voor Netflix op je smartphone en pc, handig.
[..]
10x beter/meer
Als je max. 2 streams (per abo) aanhoudt is er niks aan de hand, je kijkt toch maar op 1 apparaat tegelijk. Heel stuk beter dan Spotify met 1 streamquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh chil! maar het is eigenlijk de netflix van mn zus, die heb weer van het zusje van haar vriend heeftdus ik gebruik alleen op mn ps4 anders misbruik ik het een beetje
Kijk ook uit naar deze game. Lekker voor tussendoor als je iets relaxed wilt, Minecraft maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Lekker op de bank, gewoon exploren. Deed ik ook zo met ME1quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
knip
Omg, ik ga zo hard op die hypetrain, ik koop 3 digitale exemplaren als de game uit komt en ik ga hem volledig naakt spelen![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Studiotje het volgende:
TLoU, ergens een kamer met een aantal clickers oid? One big nope for me. Dat geluid alleen al
Heerlijk joh. Kan ook niet wachten op The Evil WIthin bv. Dat is pas echte horrorquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Studiotje het volgende:
TLoU, ergens een kamer met een aantal clickers oid? One big nope for me. Dat geluid alleen al
Lekker sandboxen en exploren idd. Precies dat.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:56 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Kijk ook uit naar deze game. Lekker voor tussendoor als je iets relaxed wilt, Minecraft maar dan anders als je begrijpt wat ik bedoel. Lekker op de bank, gewoon exploren. Deed ik ook zo met ME1
Ik hou niet van opzettelijk engquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Kan ook niet wachten op The Evil WIthin bv. Dat is pas echte horror
Mja, lijkt me saai na een tijdje, dus nee, ik voel de hype niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lekker sandboxen en exploren idd. Precies dat.
ja maar ik ben met 2 zussen die best veel series kijken, en anders misbuik ik het een beetje, tenminste zo voelt hetquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef n8n het volgende:
[..]
Als je max. 2 streams (per abo) aanhoudt is er niks aan de hand, je kijkt toch maar op 1 apparaat tegelijk. Heel stuk beter dan Spotify met 1 stream
Ik ben benieuwd of het gaat werken... ik vind de sfeer die ze neer zetten iig prachtig, doet me denken aan Metroid Prime, de algoritmes die ze gebruiken klinken intrigerend en ik ben wel gevoelig voor sandbox. Ze spreken over verschillende materialen, dus misschien gaat het een terraria/starbound/minecraft iets worden? Het hangt ook heel erg af van de hoeveelheid variabelen... kan je echt toffe en unieke planeten/species/materials tegen komen? Sommige games hebben geen verhaal of gericht doel nodig, de dingen die je mee maakt in de game zorgen voor de verhalen. Coop mogelijkheden zouden ook erg gaaf zijn!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, lijkt me saai na een tijdje, dus nee, ik voel de hype niet.
ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestokenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan met dat nekje heen en weer en dan dat geluid. Brrrrrr.
In dat gebouw waar alles scheef is? Daar ben ik net langsheenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestoken
ja precies hahahaquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
In dat gebouw waar alles scheef is? Daar ben ik net langsheennu zie ik ze weer en wil ik niet meer
Mja, ik mis de shivs op grounded. Ik spaar ze voor de deuren, dus al die clickers met het handje doen. En een zooi restarts op bepaalde punten waar je niet vrolijk meer van wordtquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja ik ben nu in zo'n stukje dat je voor het eerst een tegenkomt en dan iets verder, was best moeilijk stuk, maar gewoon een shiv in zn nek gestoken
Terraria/starbound vond je ook niks?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Pheno het volgende:
Zoals eerder gezegd: technisch zit het knap in elkaar, maar doelloos rondzwerfen is niet mijn ding. Leuk voor mensen die zeeën van tijd hebben, maar die heb ik niet dus ik wil een spel ook uit kunnen spelen. Journey bv was zo sterk omdat het kort maar krachtig was
Sorry, nooit geprobeerd. Ik heb geen zeeen van tijd om alles te proberen. Naast FOK! heb ik ook nog gewoon een baan, een huishouden en een vrouw zeg maarquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Terraria/starbound vond je ook niks?
ja dat had ik dus bij dat stukje met die clicker in dat scheve gebouw, 10x geprobeerd ofzoquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik mis de shivs op grounded. Ik spaar ze voor de deuren, dus al die clickers met het handje doen. En een zooi restarts op bepaalde punten waar je niet vrolijk meer van wordt
Uhm, ja ik ook.... maar je hoeft van mij echt niet alles te spelen hoor. Ik was gewoon benieuwd of je die titels gespeeld had, aangezien die qua sandbox-stijl redelijk overeen gaan komen. Maar blijkbaar niet dus... een simpele 'nee' was voldoende geweestquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, nooit geprobeerd. Ik heb geen zeeen van tijd om alles te proberen. Naast FOK! heb ik ook nog gewoon een baan, een huishouden en een vrouw zeg maar
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastigquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat had ik dus bij dat stukje met die clicker in dat scheve gebouw, 10x geprobeerd ofzo![]()
speel wel op hard maar alsnog
ja klopt, maar ze zijn wel hardnekkig haha, gewoon steen tegen de muur gooien en vanachter pakken is mijn tactiekquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastig.
Nee, ik heb niets met sandbox. Ik vind bv Elder Scrolls ook te groot waardoor ik uiteindelijk niet meer aan spelen toe kom. Fallout New Vegas ligt ook nog in de kast, maar na Fallout 3 heb ik zoiets als: duurt te lang voor me. Wat dat betreft doet CoD het beter, dat speel je uit in een avondje of tweequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Uhm, ja ik ook.... maar je hoeft van mij echt niet alles te spelen hoor. Ik was gewoon benieuwd of je die titels gespeeld had, aangezien die qua sandbox-stijl redelijk overeen gaan komen. Maar blijkbaar niet dus... een simpele 'nee' was voldoende geweest
Maar wél TLOU of fucking grounded spelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets met sandbox. Ik vind bv Elder Scrolls ook te groot waardoor ik uiteindelijk niet meer aan spelen toe kom. Fallout New Vegas ligt ook nog in de kast, maar na Fallout 3 heb ik zoiets als: duurt te lang voor me. Wat dat betreft doet CoD het beter, dat speel je uit in een avondje of twee
Tuurlijk. Sommige games zijn die moeite en tijd waardquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar wél TLOU of fucking grounded spelen
Had wat beelden gezien inderdaad (weet even niet of jij de game al had gespeeld i.v.m een preview). Maar ik vindt de beelden tot nu toe niet echt spanned en/of eng. Tevens die beelden van PewDiePie gekeken (ja zocht op The Evil Within en kwam daarop uitquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Kan ook niet wachten op The Evil WIthin bv. Dat is pas echte horror
Speel je op grounded mode? Dan is het nog spannender, één verkeerde beweging en je hebt de hele horde achter je aan. En zonder shive's kan je ze niet stealth killen. Dus je moet er wel omheen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:59 schreef Studiotje het volgende:
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je raakt er handiger in, ook in grounded. Maar vooral in het begin was ik aan het kutten met alternatieve manieren om clickers te moorden. Als je het eenmaal wat door hebt is het voorzichtig doen om alsnog niet dood te gaan. En met mijn soms ongeduldige aanpak is dat lastig.
Slaan met een baksteenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?
Zolang er geen andere clicker te dicht in de buurt is werkt het primaquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef Disker91 het volgende:
[..]
"Stealth te killen"Bij mij komen ze gezellig langs als ik er één ram met een baksteen.
Meestal is dat niet het geval.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:18 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Zolang er geen andere clicker te dicht in de buurt is werkt het prima
Maak je borst maar natquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:30 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben nu precies op de helft van alle chapters van tlou. Hopelijk wordt het nog beter dan het al is.
Denk dat het signaal dan in de war raaktquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Nope, die is er niet. Bakstenen zijn je vriend. O pijl en boog, dat is redelijk stealth, maar niet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik probeer ze steeds vanachter een pijl in hun hoofd te jagen, maar knap lastig aangezien Joel (nog) niet echt steady aim heeft. Voor de rest is er, naast een shiv te gebruiken, niet echt een andere manier om ze stealth te killen toch?
Thnx!quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
www.unblock-us.com
Kun je voor 5 dollar per maand elke Netflix catalogus zien.
Naast Amerika heb je nog veel meer landen waarbij het aanbod verschilt. In Mexico bv staan nieuwe films er eerder op dan in de USA.
Volgens het WWW kan dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 headsets gold (2.0) tegelijkertijd te gebruiken?
Alan Wakequote:Op donderdag 31 juli 2014 22:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
STAHP![]()
Mijn hart kan deze dingen niet aan. Ik scheet al in mijn broek bij Alan Wake (Xbox).
Helaas nooit 'mogen' spelenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:32 schreef Retarded het volgende:
[..]
Alan Wakemijn favoriete 360 game! Hoe goed ik TLOU ook vind, Alan Wake zal me altijd beter bij blijven
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljartenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:30 schreef Bolters het volgende:
Net even Pure Pool gespeeld weer - gewoon even snel een potje - en wat een heerlijke game. Ziet er top uit en speelt heerlijk relaxendVerrassend veel te doen ook!
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat kan je allemaal doen dan behalve biljarten
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etcquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geen idee, hij zegt dat er verrassend veel te doen is
Jammer. Ik verwachtte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, qua gamemodes/singleplayer toernooitjes etc
Hahahahahahahquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jammer. Ik verwachte iets spectaculairders. In plaats van dat je bijvoorbeeld binnen gta een pool minigame heb kan je hier als minigame de stad intrekken en iedereen uitmoorden.
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
`Andere dingen doen dan biljarten in een game die pure pool heet?
Nope, kan niet!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Biljarten? Kan dat ook in die game ja?
alles kan, als je maar wilt!quote:
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!quote:
Xim?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
en mn xim komt zo aan
Na mn werk ff alles en iedereen kapot schieten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!
TGIF !!!
Ik ben regelmatig online... Mogelijk zijn we al PS buddy's? (Jacksonclaxon). Als ik online ben ff berichtje sturen dan doen we wel een coopquote:
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
U bedoelt?quote:
Gordijnen dichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Doe ik ook meestal met gamesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Ik vind op easy zelfs nog steeds wel veel uitdaging erin zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
zal jou eens hard doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
XD Omfgquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal jou eens hard doen.
HI HA HO , LACHEN DOE JE ZO !
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
U bedoelt?
Ik was gewoon benieuwd wat het was, dat is nu helder.
Ooh welnee, in mijn geval moet je gewoon accepteren dat men je alle kanten over de map schiet. BF4 speel ik zeer zelden maar als ik het speel puur voor mezelf. Genieten van kleine acties en de graphics.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'.
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gordijnen dicht
Maar als ik het het speel moet ik wel regelmatig even een pauze inlassen, wat een zenuwenspel
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.
De wereld ligt volledig in puin, en is heel duister en onheilspellend.
Sfeerverhogend? Zenuwslopend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerdquote:
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerd
Het een na verst gevorderde stadium van infectie, daarna komt... verrassing!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?
Heb de meeste wel op hard uitgespeeld, maar sommigen waren echt onmogelijk voor mij. Na 30 keer dezelfde level opnieuw doen en doodgaan smijt ik het spel uit het raamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?
SPOILER: spoiler clicker foto & geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die clickers juist lekker creepy en vet. Maar dat vind ik van Outlast ook![]()
![]()
quote:
Post de lollercaust ook ffquote:
okquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal jou eens hard doen.
HI HA HO , LACHEN DOE JE ZO !
haha ja wel het niveau dat je nog net aan kan, maar trophys boeit toch niemand?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb de meeste wel op hard uitgespeeld, maar sommigen waren echt onmogelijk voor mij. Na 30 keer dezelfde level opnieuw doen en doodgaan smijt ik het spel uit het raamEn dan is het extra zuur dat je een trophy niet haalt omdat je 1 dom level niet op extreme/hard uitspeelt.
ik snap dit welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:43 schreef Sodapoppin het volgende:
ik snap overigens echt niet waarom mensen hun geld investeren in zo'n 'Xim'console gaming doe je toch met een controller en pc gaming met toetsenbord en muis
koop dan gewoon een goeie gaming PC ofzo
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:36 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]ik ga hier echt nachtmerries van krijgenSPOILER: spoiler clicker foto & geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die clickers juist lekker creepy en vet. Maar dat vind ik van Outlast ook![]()
![]()
leef de leven
maar dan gaat het hele console er wel van afquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap dit wel
gezien ik er een binnenkrijg vandaag.
Vind t gewoon veel relaxter spelen, simpel. Kan nu makkelijk switchen tussen mn controller en muis, sommige games spelen gewoon fijner met een muis.
Sommige zweren bij draadloos (ikzelf heb liever kabel, dan hoef je ze nooit op te laden) een goede headset versterkt de game ervaring wel degelijk. Zelf heb ik een turtle beach die kan je al vanaf een euro of 60 kopen en die worden ook goed beoordeeld. Maar je kan ook bijv de originele headset van sony halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef Klonk het volgende:
Even een heel simpel vraagje over headsets
Speel nu eigenlijk het meeste met een setje stereodopjes en dan aangesloten op de controller maar die vindt ik erg zachtjes, andere koptelefoon biedt weinig soulaas en ja de PS4 staat op zijn hardst
Nu zit ik stiekem te kijken naar andere oplossingen mooie 7.1 bluetooth headsetjes enzo. Zijn er mede FOK!kers die ervaringen hebben met die dingen of is het allemaal mooie praat en verder waardeloos?
Ja, maar wat nou als je graag shooters speelt, maar je al jaren dood ergert aan het richten met controllers omdat je fijne motoriek je keer op keer in de steek laat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
maar dan gaat het hele console er wel van afconsole gaming is met controller en pc gaming met toetsenbord en muis vind ik
ben overigens wel benieuwd hoe dat af gaat. Maar zou het zelf nooit kopen
xim3 werkte perfect. Beter dan zn concurrenten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef Roces18 het volgende:
Maar werkt die Xim dan een beetje? Want het principe op toetsenbord + muis op je console te doen is al veel ouder, maar was nooit zo accuraat. En wat kost zo'n ding?
Ik wilde deze vragen gisteren allemaal stellen, dank je wel dat jij het voor me doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Roces18 het volgende:
120 euro + toetsenbord + muis ben je minstens 200 euro kwijt.
Maar is het te vergelijken met pc gaming? En moet je niet alle controls instellen bij elke nieuwe game? Ondersteunt het ook alle games?
Geld moet je niet naar kijken, kwaliteit van leven!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
xim3 werkte perfect. Beter dan zn concurrenten.
xim4 kan ik je vanavond vertellen
oh en t zet je zn 120 eur terug
toetsenbord en muis heb ik uiteraard alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Roces18 het volgende:
120 euro + toetsenbord + muis ben je minstens 200 euro kwijt.
Maar is het te vergelijken met pc gaming? En moet je niet alle controls instellen bij elke nieuwe game? Ondersteunt het ook alle games?
Je hebt een app op je telefoon, daar selecteer je het gameprofiel mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde deze vragen gisteren allemaal stellen, dank je wel dat jij het voor me doet
He?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je hebt een app op je telefoon, daar selecteer je het gameprofiel mee.
Deze kan je downloaden en/of aanpassen naar je eigen voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |