"vroeger"quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
ik had vroeger vooral last van die honden uit CoD5![]()
quote:De wetenschappers baseren zich bij hun onderzoek op anekdotische verhalen van 1.244 gamers op internetfora.
Zijn ze al bij CoD 5?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
ik had vroeger vooral last van die honden uit CoD5![]()
quote:De wetenschappers baseren zich bij hun onderzoek op anekdotische verhalen van 1.244 gamers op internetfora.
dit is echt een zielig onderzoek hoor. die universitair afgestudeerde wetenschappers verklaren hier een ei als een ei.quote:
Zeker als er regentonnen staanquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef Frutsel het volgende:
ik durf niet meer naar de Apenheul sinds Donkey Kong
Ik verstop altijd de champignons als de loodgieter komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef Frutsel het volgende:
ik durf niet meer naar de Apenheul sinds Donkey Kong
ik heb daar regelmatig last van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef yucon187 het volgende:
wat n bullshit. nooit gehad en al helemaal nooit 'last' van gehad. althans zeker niet in die maten
van dat ik echt bij mn PC ging kijken of het misschien nog draaide. echt dikke bullshit door een trechter.
dit is gewoon weer een druppel in de emmer vol argumenten om games de schuld te geven van dingen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef PandaDrop het volgende:
Vroeger had ik zo erge RuneScape verslaving, dat ik bij het zien van een boerderij aan kippen en koeien doden.![]()
[ afbeelding ]
En ik zag rode brandweerkranen aan als imps
[ afbeelding ]
ja goed, dat is natuurlijk niet anders dan met normale muziek. is niet specifiek iets voor games.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb daar regelmatig last van.
muziek dat blijft hangen. maar dat is gewoon omdat ik op dat moment heel geconcentreerd luister. en als ik er dan 1 minuut later aan denk hoor ik het weer galmen. dat is gewoon de mate van concentratie die dat veroorzaakt.
daar heb je geen Harvard voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |