"vroeger"quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
ik had vroeger vooral last van die honden uit CoD5![]()
quote:De wetenschappers baseren zich bij hun onderzoek op anekdotische verhalen van 1.244 gamers op internetfora.
Zijn ze al bij CoD 5?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
ik had vroeger vooral last van die honden uit CoD5![]()
quote:De wetenschappers baseren zich bij hun onderzoek op anekdotische verhalen van 1.244 gamers op internetfora.
dit is echt een zielig onderzoek hoor. die universitair afgestudeerde wetenschappers verklaren hier een ei als een ei.quote:
Zeker als er regentonnen staanquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef Frutsel het volgende:
ik durf niet meer naar de Apenheul sinds Donkey Kong
Ik verstop altijd de champignons als de loodgieter komtquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef Frutsel het volgende:
ik durf niet meer naar de Apenheul sinds Donkey Kong
ik heb daar regelmatig last van.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:40 schreef yucon187 het volgende:
wat n bullshit. nooit gehad en al helemaal nooit 'last' van gehad. althans zeker niet in die maten
van dat ik echt bij mn PC ging kijken of het misschien nog draaide. echt dikke bullshit door een trechter.
dit is gewoon weer een druppel in de emmer vol argumenten om games de schuld te geven van dingen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef PandaDrop het volgende:
Vroeger had ik zo erge RuneScape verslaving, dat ik bij het zien van een boerderij aan kippen en koeien doden.![]()
[ afbeelding ]
En ik zag rode brandweerkranen aan als imps
[ afbeelding ]
ja goed, dat is natuurlijk niet anders dan met normale muziek. is niet specifiek iets voor games.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb daar regelmatig last van.
muziek dat blijft hangen. maar dat is gewoon omdat ik op dat moment heel geconcentreerd luister. en als ik er dan 1 minuut later aan denk hoor ik het weer galmen. dat is gewoon de mate van concentratie die dat veroorzaakt.
daar heb je geen Harvard voor nodig.
net zoiets als 2 x kijken of je de voordeur wel op slot hebt gedaan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef yucon187 het volgende:
[..]
ja goed, dat is natuurlijk niet anders dan met normale muziek. is niet specifiek iets voor games.
maar als je doorklikt naar het artikel staat er dat veel gamers zelfs naar hun pc zouden lopen om
te kijken of het misschien nog aan staat. dat is natuurlijk gewoon achterlijk. k weet heus wel of
ik mn pc/game heb uitgezet/afgesloten. en dat het zelfs gedrag zou beinvloeden... c'mon man
quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:02 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben niet meer welkom bij m'n schoonouders sinds ik hun schildpad kapot getrapt heb na een intense Mario sessie.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Brum_brum het volgende:
Nooit last gehad van explosies, maar in mijn hardcore WoW tijd heb ik mij tijdens een lange regenachtige fietstocht serieus afgevraagd waar mijn Hearthstone was. Dat was toch wel een moment van bezinning.
Wauwquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Brum_brum het volgende:
Nooit last gehad van explosies, maar in mijn hardcore WoW tijd heb ik mij tijdens een lange regenachtige fietstocht serieus afgevraagd waar mijn Hearthstone was. Dat was toch wel een moment van bezinning.
Ik zag pas halverwege de sprong dat er geen hooiwagens stondenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wauw![]()
![]()
Ik had in Italie dat ik elke kerktoren wou beklimmen om eens de omgeving te gaan bekijken, maar geen hooiwagens te bekennen natuurlijk
Ik speel het af en toe nog steedsquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:47 schreef PandaDrop het volgende:
Vroeger had ik zo erge RuneScape verslaving, dat ik bij het zien van een boerderij aan kippen en koeien doden.![]()
[ afbeelding ]
En ik zag rode brandweerkranen aan als imps
[ afbeelding ]
Je gaat er altijd zo van uit he? Met die adelaars en alles.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zag pas halverwege de sprong dat er geen hooiwagens stonden
Schoften zijn hetquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je gaat er altijd zo van uit he? Met die adelaars en alles.
Eh... hopelijk Runescape Classic/2007 toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:28 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik speel het af en toe nog steeds. Sterker nog, ik speel het nu. Zit volgens mij al aan de 10 jaar of zo.
Voornamelijk EOC. Heb vrij hoge skills en ik vind het de moeite niet waard om overnieuw te beginnen. Ik speel wel met Legacy Mode aan (het bekende klikken en wachten). Is kort geleden geïntroduceerd en gebaseerd op het klikken en wachten van weleer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:33 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Eh... hopelijk Runescape Classic/2007 toch?
quote:Legacy Mode includes:
Traditional RuneScape combat, with no abilities.
Interfaces styled from the pre-RS3 - both resizable and fixed.
Old-style minimap icons.
Life points back to a max of 990.
Old-style combat animations and stances
Of je denkt aan beelden van winkelcentrums uit Call of Duty MW3 (Arkaden) of luchthaven COD MW2 (Terminal/ No Russian)quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:34 schreef El_Matador het volgende:
Loop je een Alphens winkelcentrum binnen, hoor je nog steeds de "Killing Spree" uit Unreal Tournament om je heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |