Nee, iedereen is er helemaal lyrisch over, maar het spreekt me echt totaal niet aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan jullie ook allemaal No Mans Sky halen dan? Of is dat te indie of te mainstream?
Ik heb wel iets meer nodig dan een paar mooie plaatjes van planeten en ruimteschepen. Wat is de gameplay precies? Is er een doel? Hoe divers is het echt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan jullie ook allemaal No Mans Sky halen dan? Of is dat te indie of te mainstream?
oke is goed haha, en als je de hele serie hebt gezien? geen spoiler dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.
Tip: ga niet teveel op zoek naar info i.v.m. dikke spoilers.
fezquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf weten
Braidquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf weten
Ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel iets meer nodig dan een paar mooie plaatjes van planeten en ruimteschepen. Wat is de gameplay precies? Is er een doel? Hoe divers is het echt?
Dus nee, eerst meer info. Op plaatjes alleen koop ik geen game.
Als er nou ook nog eens iets nuttigs besproken werd.quote:
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als er nou ook nog eens iets nuttigs besproken werd.
Ik zit dik op de hypetrain wat betreft No Mans Sky.... endless space exploration, en die sfeer... omg....quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
2 nog maar. FIFA 14 en Rayman Legends.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoeveel fysieke spellen heeft iedereen?Ik heb er 11..weet niet of er nog meer mensen zijn met zoveel spellen?
0, Alles digitaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoeveel fysieke spellen heeft iedereen?Ik heb er 11..weet niet of er nog meer mensen zijn met zoveel spellen?
Exact, en je hoeft ook niet meer van je bank op te staanquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
0, Alles digitaal.
Voor de 360 heb ik zo'n 60 fysieke games en ik dacht ik doe het deze generatie eens digitaal. Die doosjes zijn alleen tof om je collectie te zien imo, verder nemen ze alleen plaats in.
Dat is inderdaad nog het meest fantastische eraan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Exact, en je hoeft ook niet meer van je bank op te staanIk moet binnenkort wel ff een nieuwe schijf erin zetten.
Als je me kunt vertellen wat ik er in het spel kan doen (op verkennen na)... Het is technisch knap in elkaar gezet, maar qua gameplay oid zie ik nog niets om me heel spannend te krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daar moeten wel wat kutgames tussen zittenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Fysieke games heb ik er ook maar 2: The Last of Us en CoD: Ghosts (en die laatste is de PS3-versie die ik via die upgrade-actie heb omgezet in een PS4-versie).quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
Daar moeten wel wat kutgames tussen zitten
Ik heb er 6. Battlefield, Killzone, AC4, Wolfenstein, Tomb Raider, Last of Us.
Fez heb ik alquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/
Road Taken & Fez
Ik ben echt zo klaar met die indie-games, geef eens een fatsoenlijk spel, ik betaal niet voor niets een maandelijkse fee (/rant mode)
2 stuks: Killzone en Infamousquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Eens denken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
4.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILER: (FOK!) Maraca - (PSN) DonesteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je gelijk welk spel iemand heeft en kun je gerichter vragen of die bijvoorbeeld een potje wil spelen
Of juist andersom, met de game en dan de usernames daaronder
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:37 schreef Maraca het volgende:
Is het trouwens een idee om de OP te updaten hiermee? Dat je per persoon het volgende ziet:Wordt het dan niet wat vol straks.SPOILER: (FOK!) Maraca - (PSN) DonesteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je gelijk welk spel iemand heeft en kun je gerichter vragen of die bijvoorbeeld een potje wil spelen
Of juist andersom, met de game en dan de usernames daaronder
Aantal games nu valt mee, maar zal vanzelf groeien.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Dat is waarquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt het dan niet wat vol straks.
Aantal games nu valt mee, maar zal vanzelf groeien.
Helemaal achteraan heb je nog een icoontje met bibliotheek (ziet eruit als een boekenkast)quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:45 schreef Bolters het volgende:
Hoe kun je eigenlijk je eigen bibliotheek (aan games) zien? Ik zie alleen in het hoofdmenu een horizontale balk met mijn geīnstalleerde games.
Eentje. De meeste games zijn echt niet de moeite waard, zoals wel vaker in het eerste jaar na de launch. Dan wacht ik liever.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ahh ok, nooit opgevallen. Dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helemaal achteraan heb je nog een icoontje met bibliotheek (ziet eruit als een boekenkast)
Zal altijd lastig blijven, eventueel een excel/word sheet bijhouden en deze koppelen aan OP zou kunnen maar dat zal vanzelf ook veel werk in beslag gaan nemen.quote:
Jouw mening he, geen feit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eentje. De meeste games zijn echt niet de moeite waard, zoals wel vaker in het eerste jaar na de launch. Dan wacht ik liever.
Moet wel zeggen dat de PS4 het slechtste jaar na de lancering heeft die ik ooit heb meegemaakt. Het is duidelijk dat deze generatie toch nog iets te vroeg is gekomen.
groot gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/
Road Taken & Fez
Ik ben echt zo klaar met die indie-games, geef eens een fatsoenlijk spel, ik betaal niet voor niets een maandelijkse fee (/rant mode)
Sterker nog, ik zie het vooral als betalen om online te gamen, de games zijn niet meer dan bonus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
groot gelijk
maarja, plus is gelukkig meer dan alleen die games... je mag er ook online mee
typische xbox gebruiker dit datquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie het vooral als betalen om online te gamen, de games zijn niet meer dan bonus.
3: BF4, AC: BF en The Last of Us. Ik weet dat in ieder geval 1 vriend van me binnenkort een PS4 gaat kopen en dan kan hij die spellen lenen. Zeker AC en Last of Us zijn prima uit te lenen, omdat het single player spellen zijn. Alle single player spellen haal ik vanaf nu op schijf en de MPs digitaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
3:quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
FIFA 14quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik niet, sowieso moet ik dan eerst mijn ps4 terug hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |