Main Menu > Options > Game > Pre-Order DLC > On/Offquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe het kon dat ik die upgrades al had. Zit er dus meteen bij denk ik.
Top, bedankt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Main Menu > Options > Game > Pre-Order DLC > On/Off
Daar is het te vinden, standaard staat het aan
Ik heb hem op de PS3 gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even jullie mening gezien er veel TLOU fans zijn. Ik ben van het genre autorace en BF4/Black Ops. Maar wat maakt deze game zo geweldig want door het enthousiasme van velen begin ik nieuwsgierig te worden alleen ben ik bang dat het straks 42 weggegooide euro's zijn
Heb de site die ik bedoelde al gevonden, tanks voor je hulp!quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is voor houten skins trouwens. Skins van leer heb ik nog nooit gezien, behalve voor de DS4 maar die zijn meestal toch te duur/te lelijk.
http://balolo.de/pages/ps4
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zou de gameplay en de verhaallijn van GTA ook veranderen of het zelfde gebleven op de PS4?
Hardline ging die heten of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zou de gameplay en de verhaallijn van GTA ook veranderen of het zelfde gebleven op de PS4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:49 schreef Sodapoppin het volgende:
kan niet wachten op de ps+ games van de maand september.
Er gaan geruchten dat Tetris en Pacman komenOh dat is wel fijn. Dan hoef ik ze tenminste niet op mijn atari of pc te spelen, heb ik alles eenvoudig op mijn ps4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:49 schreef Sodapoppin het volgende:
kan niet wachten op de ps+ games van de maand september.
Er gaan geruchten dat Tetris en Pacman komenWacht jij nu maar op je drie ports van Minecraft, Diablo en GTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ben ook niet zo van die zombie shit maar ik vond dit toch wel een goeie game.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 gehad.
Ik vond er niks aan![]()
, maarja die hele zombie shit enzo kan mij sowieso niet zoveel boeien
Lucky you. Ik had hem al gekocht omdat ik hem graag wilde spelen, maar ik heb hem nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Klonk het volgende:
Fez
Game die ik nog niet gespeeld heb en echt op het punt stond om gisteravond te kopen
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
TLoU is gewoon een bazengame. De eerste game in jaren die me echt geraakt heeft.
game van de serie? of zeg ik nu wat domsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
game van de serie? of zeg ik nu wat doms![]()
quote:
NHL 2015, altijd feest!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf weten wat je met je ps4 doet, maar de techniek om ''indie games'' te spelen dat kan je ook op je Nintendo bij wijze van spreke doen.
Welke games gaan jullie dit jaar allemaal nog halen?
Ik had zelf gehoopt op the division maar die is helaas verzet, en verder is er niet veel bij.
Dan kom ik weer terecht op die gare COD, waar ik weinig zin in heb... nog goede gametips die ik kan kopen?
Dit hier boven. Beetje klaar met 'retro' intussen. Maar er zijn absoluut een aantal fantastische indies op de markt, die ik met zeer veel plezier gespeeld heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb niets tegen indies, wel tegen indies met te slechte graphics onder de naam: ''Is retro''.
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf wetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fez is een goede game, dus waar staat er een leugen? Een 9 gemiddeld op ps4 qua reviews.
Had ik ook moeten doen. Ik moet nu een maand wachten op de afsluiting voor Season 2. Topspelquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.
Tip: ga niet teveel op zoek naar info i.v.m. dikke spoilers.
Ken hem, heb ik gespeeld op de 360. Ook idd een fantastische gamequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.
Fez is heel goed inderdaad, alleen jammer dat die ontwikkelaar zo'n kwal is. Zat met een verneukte 360 versie in me mik omdat hij te beroerd was om een patch uit te brengen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |