vind hem niet zo speciaal tot nu toe, maar dat schijnt te gaan veranderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even jullie mening gezien er veel TLOU fans zijn. Ik ben van het genre autorace en BF4/Black Ops. Maar wat maakt deze game zo geweldig want door het enthousiasme van velen begin ik nieuwsgierig te worden alleen ben ik bang dat het straks 42 weggegooide euro's zijn
Als je een dvd erin hebt zitten ben je goed opgelicht, daar past de game helemaal niet opquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef Ferry-NL het volgende:
PS4 binnenThe Last Of Us is toch een dvd. Dacht dat het een download code was
Het meeslepende verhaal en de beklemmende sfeer voor mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even jullie mening gezien er veel TLOU fans zijn. Ik ben van het genre autorace en BF4/Black Ops. Maar wat maakt deze game zo geweldig want door het enthousiasme van velen begin ik nieuwsgierig te worden alleen ben ik bang dat het straks 42 weggegooide euro's zijn
Had weer laatste checkpoint gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sodapoppin op 30-07-2014 17:56:16 ]
Jazeker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:49 schreef Sodapoppin het volgende:
Het voorstukje, voordat tlou écht begon, vond ik echt gruwelijk vet en mooikomen er meer van zulke stukjes?
Thanks, daar hoopte ik al opquote:
Een gegeven paard van Sony niet in de bek kijken noem ik dit. Ik koop ook alleen fysiek. Om het doorverkopen/ hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Dit is waarom ik weinig digitaal koop, behalve als t een echt koopje is. (zoals lego marvel voor 30eur op release)
Is gewoon een BR, met wat downloadcodes voor extra's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:05 schreef Fokker101 het volgende:
Is the last of us geen cd? Of alleen maar een code?
Ik vroeg me al af hoe het kon dat ik die upgrades al had. Zit er dus meteen bij denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb de code gehad van het Survival Pack bij TLOU, ingevoerd op de store, de download gedaan enz. Staat die extra's (verhoogde crafting- en healingspeed, een 9mm-reloadspeedupgrade) nou direct aan of moet je dat nog ergens activeren?
Mm, wacht denk ik nog effe tot die wat goedkoper is. En dan haal ik hem gewoon als die 30 euro is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is gewoon een BR, met wat downloadcodes voor extra's.
Ik merk het, je vraagt om al die games een datum en alles, terwijl de uitgevers zelf nog niets gemeld hebben qua harde datumquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef Sodapoppin het volgende:
Games waar ik het meest naar uit kijk zijn diablo, gta en minecraftgta kan me niet snel genoe komen
welke maand denken jullie dat die gereleased wordt? Ik denk in november maar hoop in september
Dan zou het toch GTA 6 hetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zou de gameplay en de verhaallijn van GTA ook veranderen of het zelfde gebleven op de PS4?
Main Menu > Options > Game > Pre-Order DLC > On/Offquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe het kon dat ik die upgrades al had. Zit er dus meteen bij denk ik.
Top, bedankt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:43 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Main Menu > Options > Game > Pre-Order DLC > On/Off
Daar is het te vinden, standaard staat het aan
Ik heb hem op de PS3 gehad.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb de site die ik bedoelde al gevonden, tanks voor je hulp!quote:Op woensdag 30 juli 2014 07:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is voor houten skins trouwens. Skins van leer heb ik nog nooit gezien, behalve voor de DS4 maar die zijn meestal toch te duur/te lelijk.
http://balolo.de/pages/ps4
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zou de gameplay en de verhaallijn van GTA ook veranderen of het zelfde gebleven op de PS4?
Hardline ging die heten of iets dergelijks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:49 schreef Sodapoppin het volgende:
kan niet wachten op de ps+ games van de maand september.
Er gaan geruchten dat Tetris en Pacman komenOh dat is wel fijn. Dan hoef ik ze tenminste niet op mijn atari of pc te spelen, heb ik alles eenvoudig op mijn ps4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 30 juli 2014 19:49 schreef Sodapoppin het volgende:
kan niet wachten op de ps+ games van de maand september.
Er gaan geruchten dat Tetris en Pacman komenWacht jij nu maar op je drie ports van Minecraft, Diablo en GTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ben ook niet zo van die zombie shit maar ik vond dit toch wel een goeie game.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hem op de PS3 gehad.
Ik vond er niks aan![]()
, maarja die hele zombie shit enzo kan mij sowieso niet zoveel boeien
Lucky you. Ik had hem al gekocht omdat ik hem graag wilde spelen, maar ik heb hem nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Klonk het volgende:
Fez
Game die ik nog niet gespeeld heb en echt op het punt stond om gisteravond te kopen
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:56 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
TLoU is gewoon een bazengame. De eerste game in jaren die me echt geraakt heeft.
game van de serie? of zeg ik nu wat domsquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
game van de serie? of zeg ik nu wat doms![]()
quote:
NHL 2015, altijd feest!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf weten wat je met je ps4 doet, maar de techniek om ''indie games'' te spelen dat kan je ook op je Nintendo bij wijze van spreke doen.
Welke games gaan jullie dit jaar allemaal nog halen?
Ik had zelf gehoopt op the division maar die is helaas verzet, en verder is er niet veel bij.
Dan kom ik weer terecht op die gare COD, waar ik weinig zin in heb... nog goede gametips die ik kan kopen?
Dit hier boven. Beetje klaar met 'retro' intussen. Maar er zijn absoluut een aantal fantastische indies op de markt, die ik met zeer veel plezier gespeeld heb.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb niets tegen indies, wel tegen indies met te slechte graphics onder de naam: ''Is retro''.
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf wetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fez is een goede game, dus waar staat er een leugen? Een 9 gemiddeld op ps4 qua reviews.
Had ik ook moeten doen. Ik moet nu een maand wachten op de afsluiting voor Season 2. Topspelquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.
Tip: ga niet teveel op zoek naar info i.v.m. dikke spoilers.
Ken hem, heb ik gespeeld op de 360. Ook idd een fantastische gamequote:Op woensdag 30 juli 2014 21:04 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik kan je ook The Walking Dead aanraden. Komt in oktober naar de PS.
Fez is heel goed inderdaad, alleen jammer dat die ontwikkelaar zo'n kwal is. Zat met een verneukte 360 versie in me mik omdat hij te beroerd was om een patch uit te brengen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf weten
Nee, iedereen is er helemaal lyrisch over, maar het spreekt me echt totaal niet aan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan jullie ook allemaal No Mans Sky halen dan? Of is dat te indie of te mainstream?
Ik heb wel iets meer nodig dan een paar mooie plaatjes van planeten en ruimteschepen. Wat is de gameplay precies? Is er een doel? Hoe divers is het echt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaan jullie ook allemaal No Mans Sky halen dan? Of is dat te indie of te mainstream?
oke is goed haha, en als je de hele serie hebt gezien? geen spoiler dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yess, van Telltale. Basically een interactieve film ofzo. Je kan wel dood, maar het verhaal en de keuzes die je maakt hebben me diep geraakt. Ik moet seizoen 2 nog uitspelen, maar wacht tot de laatste episode er is zodat ik in een keer door kan spelen.
Tip: ga niet teveel op zoek naar info i.v.m. dikke spoilers.
fezquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Fez is echt echt echt echt echt een topgame. Geen grapjes, Fez is een revolutie in de gamewereld geweest samen met Supermeatboy en Braid. Dat mensen dat niet kunnen waarderen moeten ze zelf weten
Braidquote:Op woensdag 30 juli 2014 21:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 30 juli 2014 22:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb wel iets meer nodig dan een paar mooie plaatjes van planeten en ruimteschepen. Wat is de gameplay precies? Is er een doel? Hoe divers is het echt?
Dus nee, eerst meer info. Op plaatjes alleen koop ik geen game.
Als er nou ook nog eens iets nuttigs besproken werd.quote:
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als er nou ook nog eens iets nuttigs besproken werd.
Ik zit dik op de hypetrain wat betreft No Mans Sky.... endless space exploration, en die sfeer... omg....quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
2 nog maar. FIFA 14 en Rayman Legends.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoeveel fysieke spellen heeft iedereen?Ik heb er 11..weet niet of er nog meer mensen zijn met zoveel spellen?
0, Alles digitaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoeveel fysieke spellen heeft iedereen?Ik heb er 11..weet niet of er nog meer mensen zijn met zoveel spellen?
Exact, en je hoeft ook niet meer van je bank op te staanquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
0, Alles digitaal.
Voor de 360 heb ik zo'n 60 fysieke games en ik dacht ik doe het deze generatie eens digitaal. Die doosjes zijn alleen tof om je collectie te zien imo, verder nemen ze alleen plaats in.
Dat is inderdaad nog het meest fantastische eraan.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:27 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Exact, en je hoeft ook niet meer van je bank op te staanIk moet binnenkort wel ff een nieuwe schijf erin zetten.
Als je me kunt vertellen wat ik er in het spel kan doen (op verkennen na)... Het is technisch knap in elkaar gezet, maar qua gameplay oid zie ik nog niets om me heel spannend te krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 21:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Daar moeten wel wat kutgames tussen zittenquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Fysieke games heb ik er ook maar 2: The Last of Us en CoD: Ghosts (en die laatste is de PS3-versie die ik via die upgrade-actie heb omgezet in een PS4-versie).quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:58 schreef Retarded het volgende:
[..]
Daar moeten wel wat kutgames tussen zitten
Ik heb er 6. Battlefield, Killzone, AC4, Wolfenstein, Tomb Raider, Last of Us.
Fez heb ik alquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/
Road Taken & Fez
Ik ben echt zo klaar met die indie-games, geef eens een fatsoenlijk spel, ik betaal niet voor niets een maandelijkse fee (/rant mode)
2 stuks: Killzone en Infamousquote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Eens denken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
4.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
SPOILER: (FOK!) Maraca - (PSN) DonesteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je gelijk welk spel iemand heeft en kun je gerichter vragen of die bijvoorbeeld een potje wil spelen
Of juist andersom, met de game en dan de usernames daaronder
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:37 schreef Maraca het volgende:
Is het trouwens een idee om de OP te updaten hiermee? Dat je per persoon het volgende ziet:Wordt het dan niet wat vol straks.SPOILER: (FOK!) Maraca - (PSN) DonesteaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je gelijk welk spel iemand heeft en kun je gerichter vragen of die bijvoorbeeld een potje wil spelen
Of juist andersom, met de game en dan de usernames daaronder
Aantal games nu valt mee, maar zal vanzelf groeien.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Dat is waarquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Wordt het dan niet wat vol straks.
Aantal games nu valt mee, maar zal vanzelf groeien.
Helemaal achteraan heb je nog een icoontje met bibliotheek (ziet eruit als een boekenkast)quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:45 schreef Bolters het volgende:
Hoe kun je eigenlijk je eigen bibliotheek (aan games) zien? Ik zie alleen in het hoofdmenu een horizontale balk met mijn geïnstalleerde games.
Eentje. De meeste games zijn echt niet de moeite waard, zoals wel vaker in het eerste jaar na de launch. Dan wacht ik liever.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ahh ok, nooit opgevallen. Dank je!quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helemaal achteraan heb je nog een icoontje met bibliotheek (ziet eruit als een boekenkast)
Zal altijd lastig blijven, eventueel een excel/word sheet bijhouden en deze koppelen aan OP zou kunnen maar dat zal vanzelf ook veel werk in beslag gaan nemen.quote:
Jouw mening he, geen feit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Eentje. De meeste games zijn echt niet de moeite waard, zoals wel vaker in het eerste jaar na de launch. Dan wacht ik liever.
Moet wel zeggen dat de PS4 het slechtste jaar na de lancering heeft die ik ooit heb meegemaakt. Het is duidelijk dat deze generatie toch nog iets te vroeg is gekomen.
groot gelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Bij deze, de plus games voor Augustus: http://blog.eu.playstatio(...)-taken-crysis-3-fez/
Road Taken & Fez
Ik ben echt zo klaar met die indie-games, geef eens een fatsoenlijk spel, ik betaal niet voor niets een maandelijkse fee (/rant mode)
Sterker nog, ik zie het vooral als betalen om online te gamen, de games zijn niet meer dan bonus.quote:Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
groot gelijk
maarja, plus is gelukkig meer dan alleen die games... je mag er ook online mee
typische xbox gebruiker dit datquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zie het vooral als betalen om online te gamen, de games zijn niet meer dan bonus.
3: BF4, AC: BF en The Last of Us. Ik weet dat in ieder geval 1 vriend van me binnenkort een PS4 gaat kopen en dan kan hij die spellen lenen. Zeker AC en Last of Us zijn prima uit te lenen, omdat het single player spellen zijn. Alle single player spellen haal ik vanaf nu op schijf en de MPs digitaal.quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
3:quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
FIFA 14quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik niet, sowieso moet ik dan eerst mijn ps4 terug hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |