vind hem niet zo speciaal tot nu toe, maar dat schijnt te gaan veranderen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even jullie mening gezien er veel TLOU fans zijn. Ik ben van het genre autorace en BF4/Black Ops. Maar wat maakt deze game zo geweldig want door het enthousiasme van velen begin ik nieuwsgierig te worden alleen ben ik bang dat het straks 42 weggegooide euro's zijn
Als je een dvd erin hebt zitten ben je goed opgelicht, daar past de game helemaal niet opquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:00 schreef Ferry-NL het volgende:
PS4 binnenThe Last Of Us is toch een dvd. Dacht dat het een download code was
Het meeslepende verhaal en de beklemmende sfeer voor mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon even jullie mening gezien er veel TLOU fans zijn. Ik ben van het genre autorace en BF4/Black Ops. Maar wat maakt deze game zo geweldig want door het enthousiasme van velen begin ik nieuwsgierig te worden alleen ben ik bang dat het straks 42 weggegooide euro's zijn
Had weer laatste checkpoint gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sodapoppin op 30-07-2014 17:56:16 ]
Jazeker.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:49 schreef Sodapoppin het volgende:
Het voorstukje, voordat tlou écht begon, vond ik echt gruwelijk vet en mooikomen er meer van zulke stukjes?
Thanks, daar hoopte ik al opquote:
Een gegeven paard van Sony niet in de bek kijken noem ik dit. Ik koop ook alleen fysiek. Om het doorverkopen/ hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Dit is waarom ik weinig digitaal koop, behalve als t een echt koopje is. (zoals lego marvel voor 30eur op release)
Is gewoon een BR, met wat downloadcodes voor extra's.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:05 schreef Fokker101 het volgende:
Is the last of us geen cd? Of alleen maar een code?
Ik vroeg me al af hoe het kon dat ik die upgrades al had. Zit er dus meteen bij denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:04 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb de code gehad van het Survival Pack bij TLOU, ingevoerd op de store, de download gedaan enz. Staat die extra's (verhoogde crafting- en healingspeed, een 9mm-reloadspeedupgrade) nou direct aan of moet je dat nog ergens activeren?
Mm, wacht denk ik nog effe tot die wat goedkoper is. En dan haal ik hem gewoon als die 30 euro is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is gewoon een BR, met wat downloadcodes voor extra's.
Ik merk het, je vraagt om al die games een datum en alles, terwijl de uitgevers zelf nog niets gemeld hebben qua harde datumquote:Op woensdag 30 juli 2014 17:06 schreef Sodapoppin het volgende:
Games waar ik het meest naar uit kijk zijn diablo, gta en minecraftgta kan me niet snel genoe komen
welke maand denken jullie dat die gereleased wordt? Ik denk in november maar hoop in september
Dan zou het toch GTA 6 hetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef Fokker101 het volgende:
Zou de gameplay en de verhaallijn van GTA ook veranderen of het zelfde gebleven op de PS4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |