Het is toch een soort gamemode die meerdere dagen achter elkaar duurt en draait om het innemen van gebieden met een clan? Of heb ik weer gedroomd?quote:
okequote:
Ja, het is echt een mooi spelletje en absoluut relaxend. Binnenkort eens een potje tegen elkaar?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik moet elke game hebben uit de store, zo ook Pure Pool.
En ik moet zeggen dat het best een leuk, mooi en relaxt spelletje is
Is het een biljart of een zwembad spelletje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik moet elke game hebben uit de store, zo ook Pure Pool.
En ik moet zeggen dat het best een leuk, mooi en relaxt spelletje is
Ja goed hoor. Kan vanaf 19:00 de rest van de week wel beschikbaarquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, het is echt een mooi spelletje en absoluut relaxend. Binnenkort eens een potje tegen elkaar?
Je zou zeggen een zwembad spelletje, maar het is biljartquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het een biljart of een zwembad spelletje?
Biljartquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zwembad, met puur blauw water.quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is je PSN? Dan voeg ik je straks even toe. Vandaag gaat niet lukken gok ik, maar morgen spelen we zeker evenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:21 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Kan vanaf 19:00 de rest van de week wel beschikbaar
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doenquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:55 schreef Bolters het volgende:
Morgen de aankondiging van F1 2014. Kan niet wachten op die game!
Dan ben ik de perverse noord-afrikaanse rukker in de kleedkamers welquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:27 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vooral na een drukke werkdag. Ik ben badmeester..
oh, speelt ajax dit jaar mee in de F1 ?quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doen
Alleen heb je dit jaar dus wel die afschuwelijke piemelneuzen
Ik heb ook echt zo'n zin in deze game! Heb alle delen met ontzettend veel plezier gespeeld (ook al ben ik het met je eens dat ze erg vergelijkbaar waren). Gok dat ze op next-gen een heel ander niveau kunnen bereikenquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Eindelijk eens echte upgrades tov F1 2010 hoop ik. De games waren elk jaar toch wel erg vergelijkbaar, maar nu met de nieuwe generatie consoles moeten ze toch een hoop meer toffe dingen kunnen doen
Alleen heb je dit jaar dus wel die afschuwelijke piemelneuzen
Klein viespeukjequote:Op donderdag 31 juli 2014 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan ben ik de perverse noord-afrikaanse rukker in de kleedkamers wel
Pure pool; Swimmingpool sim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |