Ga Trials spelen dan, waar wacht je nog op?quote:
Oddworld, Awesomenauts of Resogunquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha neeeeeeee![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken wat er allemaal in de store is.
Dat zijn ook geweldige opties.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oddworld, Awesomenauts of Resogun
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
quote:Now onto new-gen. 2015 will see us release our first title on new-generation platforms. The game will launch earlier in the Formula One season and then go onto receive live digital updates. These updates will deliver 2015 content into the game as the season unfolds, ensuring you’ll be competing against the same drivers and teams you watch week in and week out!
We’re incredibly excited about new-gen F1 and we know you are too. We’re not yet ready to reveal everything about it yet, but we’ll have a lot more info to share once F1 2014 launches this October.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:32 schreef n8n het volgende:
[..]
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijken
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Falende game inderdaad, niet eens zin meer om uit te spelen.
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.
Rockstar heeft me ook teleurgesteld met GTA5, enige beetje leuke in die game was Trevor. Beter brengen ze snel Red Dead uit.
EA maakt ook alles kapot, ben benieuw of/hoe ze de nieuwe Mass Effect gaan verneuken
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Sixquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
Moet je wel vrienden hebben die tegelijk met jou kunnen gamen. Online co-op is een bust met vreemden, samenwerken zit er niet of nauwelijks in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Six
Wat ik meen te herinneren werkt het een beetje zoals chapter select op een dvdquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Je hoeft de collectibles niet in één playthrough te halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt benquote:EA komt met het EA Access programma naar Xbox One. EA heeft dit initiatief ook bij Sony gepresenteerd, maar Sony heeft dit idee afgewezen voor de PlayStation-platformen. De reden hiervoor is een gebrek aan waarde voor PlayStation gamers.
Sony heeft het idee dat gamers niet zaten te wachten op deze EA specifieke service: ''PlayStation Plus memberships are up more than 200 percent since the launch of PlayStation 4, which shows that gamers are looking for memberships that offer a multitude of services, across various devices, for one low price. We don’t think asking our fans to pay an additional $5 a month for this EA-specific program represents good value to the PlayStation gamer.''
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
We zien wel hoe ze The Division uitwerken , voorlopig kunnen we er nog weinig van zeggen..quote:
En EAquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
Voor een schijnprijsjequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.
True, heb ook interviews gezien en het lijkt me een capabel team, heb hier ook minder het gevoel dat alles volgens een stramiem gaat. Tegenwoordig worden heel veel beslissingen gemaakt op basis van psychologisch cognitief onderzoek. In applicaties, je auto en dus ook in games. In tools leuk want het maakt gebruik makkelijker, in games tot bepaalde hoogte kut want het maakt alles voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Altron het volgende:
[..]
We zien wel hoe ze The Division uitwerken , voorlopig kunnen we er nog weinig van zeggen..
Staat iig nog steeds hoog op m'n wannehave lijstje.
Het is niet verplicht om EA games te spelen. Het is een abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor een schijnprijsje
Bij de X ben je abo plus dit soort onzin kwijt als je ene beetje wil gamen
Idd.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef n8n het volgende:
[..]
True, heb ook interviews gezien en het lijkt me een capabel team, heb hier ook minder het gevoel dat alles volgens een stramiem gaat. Tegenwoordig worden heel veel beslissingen gemaakt op basis van psychologisch cognitief onderzoek. In applicaties, je auto en dus ook in games. In tools leuk want het maakt gebruik makkelijker, in games tot bepaalde hoogte kut want het maakt alles voorspelbaar.
Bij Watch Dogs waren wel meteen de standaard ingrediënten bekend, zelfs de karakteranimaties kwamen rechtstreeks uit ACquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd.
Heb er ook nog wel vertrouwen in.
Maar goed .. dat had ik in eerste instantie ook in Watchdogs toen ik hem had gepre-ordered een jaar ofzo voordat ie uitkwam :p
En die viel me flink tegen.
neequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef n8n het volgende:
Als ik met m'n US account BF4 Premium dlc koop, werkt deze dan ook op m'n NL account?
Ben daar zelf nog mee bezig, gisteren een uurtje TLoU gesnoept, maar denk dat ik hem terug in het hoesje doe, zodat ik W_D platinum kan gaan doen, verkopen en dan TLoU kan gaan platinummen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:27 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik vond watch dogs wel vet, platinum en 100% progression. Enige waar ik me zwaar aan irriteerde was de muziek en dan met name de nummersvoor de rest leken de sidemissions eindeloos en begon ook zwaar te vervelen. Dan nog te bedenken dat je nog in totaal ca. 100 sidemissions te gaan hebt
maar heb uiteindelijk alles gehaald.
Achja dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:24 schreef n8n het volgende:
[..]
Bij Watch Dogs waren wel meteen de standaard ingrediënten bekend, zelfs de karakteranimaties kwamen rechtstreeks uit AC
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat ik meen te herinneren werkt het een beetje zoals chapter select op een dvdKan dus naar believen heen en weer (tot je verste progressie uiteraard)
Ok thnx, dan pak ik hem later wel ff opquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je hoeft de collectibles niet in één playthrough te halen.Weet alleen niet of dit voord die gesprekken ook geldt, maar lijkt me wel.
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja dat is ook wel zo.
Maar de gameplay zag er imo toch nog wel tof uit ondanks dat het een AC in een ander jasje was/is.
Hij speelt opzicht nog wel lekker weg hoor , maar had er toch wel meer van verwacht.
Toch een aardige tegenvaller wat dat betreft.
Ik vond dat juist wel lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.
Volgens mij heb je dat in Grounded Mode niet meer, maar kan me vergissen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vond dat juist wel lekker
Het enige wat ik eigenlijk altijd vervelend vind is buttons midden op een scherm, dat herinnert me er altijd aan dat ik een spel aan het spelen ben. TLoU heeft nu ook driehoekje als interactietoets, en dat stoort me
Ik kom al zo slecht door hard heenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat in Grounded Mode niet meer, maar kan me vergissen.
Zijn sowieso weinig vernieuwende spellen tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:37 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dat cover en free run systeem was wel heel erg 1996, vond AC wel beter spelen wat dat betreft.
Heb ik ook, maar vooral door de controls. Soms schiet ik ipv listen mode, sla ik ipv reloaden etc.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kom al zo slecht door hard heenkwestie van gewenning denk ik.
Photo mode ipv flashlightquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar vooral door de controls. Soms schiet ik ipv listen mode, sla ik ipv reloaden etc.
Ik zat er even mee te kloten, en nadat ik twee keer de verkeerde knop indrukte gelijk maar weer uitgeschakeld. Vooral omdat hij je gelijk terugplaatst in de rare schuine filter die je ingesteld had.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:00 schreef Cikx het volgende:
[..]
Precies, die haalt je echt pas uit de ervaring.
Goed plan, ik ga hem ook uitschakelen. Ben toch niet van plan foto's te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat er even mee te kloten, en nadat ik twee keer de verkeerde knop indrukte gelijk maar weer uitgeschakeld. Vooral omdat hij je gelijk terugplaatst in de rare schuine filter die je ingesteld had.
Ben je niet om een hippe wallpaper verlegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga hem ook uitschakelen. Ben toch niet van plan foto's te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |