Ga Trials spelen dan, waar wacht je nog op?quote:
Oddworld, Awesomenauts of Resogunquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha neeeeeeee![]()
Ik zal vanmiddag eens kijken wat er allemaal in de store is.
Dat zijn ook geweldige opties.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oddworld, Awesomenauts of Resogun
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
Ik net naar de winkel on toch maar TLoU te kopen... is het helemaal uitverkocht omdat iedereen het blijkbaar moet hebben... dus ik achter wat spellen kijken naast waar TLoU hoort te staan, staat er nog 1tje achter een watch dogsmisschien had iemand die verstopt om later op te halen ofzo, maarja pech voor hem dan
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:25 schreef RRuben het volgende:
quote:Now onto new-gen. 2015 will see us release our first title on new-generation platforms. The game will launch earlier in the Formula One season and then go onto receive live digital updates. These updates will deliver 2015 content into the game as the season unfolds, ensuring you’ll be competing against the same drivers and teams you watch week in and week out!
We’re incredibly excited about new-gen F1 and we know you are too. We’re not yet ready to reveal everything about it yet, but we’ll have a lot more info to share once F1 2014 launches this October.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:32 schreef n8n het volgende:
[..]
slim wel ik zou nooit naar watch dogs kijken
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Falende game inderdaad, niet eens zin meer om uit te spelen.
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:45 schreef n8n het volgende:
[..]
Hopelijk falend genoeg om Ubi wakker te schudden. Ben al gestopt met de AC reeks, FC3 had ik gekocht omdat ik deel 1 vet vond maar dat is nu ook mooi geweest. The Division zie ik nog wel zitten, lijkt er op dat het een keer een ander sausje heeft.
Rockstar heeft me ook teleurgesteld met GTA5, enige beetje leuke in die game was Trevor. Beter brengen ze snel Red Dead uit.
EA maakt ook alles kapot, ben benieuw of/hoe ze de nieuwe Mass Effect gaan verneuken
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Sixquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nope, The Division is weer punten veroveren om gebieden te unlocken en baddies weg te krijgen.
Moet je wel vrienden hebben die tegelijk met jou kunnen gamen. Online co-op is een bust met vreemden, samenwerken zit er niet of nauwelijks in.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo jammer... Mijn hoop is gevestigd op Rainbow Six
Wat ik meen te herinneren werkt het een beetje zoals chapter select op een dvdquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Je hoeft de collectibles niet in één playthrough te halen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:51 schreef Richie2000 het volgende:
Zag net dat ik een conversation heb gemist in the last of us, is het mogelijk om terug te gaan via chapter select zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen?
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt benquote:EA komt met het EA Access programma naar Xbox One. EA heeft dit initiatief ook bij Sony gepresenteerd, maar Sony heeft dit idee afgewezen voor de PlayStation-platformen. De reden hiervoor is een gebrek aan waarde voor PlayStation gamers.
Sony heeft het idee dat gamers niet zaten te wachten op deze EA specifieke service: ''PlayStation Plus memberships are up more than 200 percent since the launch of PlayStation 4, which shows that gamers are looking for memberships that offer a multitude of services, across various devices, for one low price. We don’t think asking our fans to pay an additional $5 a month for this EA-specific program represents good value to the PlayStation gamer.''
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
We zien wel hoe ze The Division uitwerken , voorlopig kunnen we er nog weinig van zeggen..quote:
En EAquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo blij dat ik van de Xfaal afgestapt ben
Voor een schijnprijsjequote:Op donderdag 31 juli 2014 13:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Sony wil gewoon PS+ abbo's verkopen, dat is de reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |