quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!
TGIF !!!
Ik ben regelmatig online... Mogelijk zijn we al PS buddy's? (Jacksonclaxon). Als ik online ben ff berichtje sturen dan doen we wel een coopquote:
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
U bedoelt?quote:
Gordijnen dichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Doe ik ook meestal met gamesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Ik vind op easy zelfs nog steeds wel veel uitdaging erin zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
zal jou eens hard doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
XD Omfgquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal jou eens hard doen.
HI HA HO , LACHEN DOE JE ZO !
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
U bedoelt?
Ik was gewoon benieuwd wat het was, dat is nu helder.
Ooh welnee, in mijn geval moet je gewoon accepteren dat men je alle kanten over de map schiet. BF4 speel ik zeer zelden maar als ik het speel puur voor mezelf. Genieten van kleine acties en de graphics.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'.
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gordijnen dicht
Maar als ik het het speel moet ik wel regelmatig even een pauze inlassen, wat een zenuwenspel
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.
De wereld ligt volledig in puin, en is heel duister en onheilspellend.
Sfeerverhogend? Zenuwslopend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerdquote:
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerd
Het een na verst gevorderde stadium van infectie, daarna komt... verrassing!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?
Heb de meeste wel op hard uitgespeeld, maar sommigen waren echt onmogelijk voor mij. Na 30 keer dezelfde level opnieuw doen en doodgaan smijt ik het spel uit het raamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?
SPOILER: spoiler clicker foto & geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die clickers juist lekker creepy en vet. Maar dat vind ik van Outlast ook![]()
![]()
quote:
Post de lollercaust ook ffquote:
okquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal jou eens hard doen.
HI HA HO , LACHEN DOE JE ZO !
haha ja wel het niveau dat je nog net aan kan, maar trophys boeit toch niemand?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb de meeste wel op hard uitgespeeld, maar sommigen waren echt onmogelijk voor mij. Na 30 keer dezelfde level opnieuw doen en doodgaan smijt ik het spel uit het raamEn dan is het extra zuur dat je een trophy niet haalt omdat je 1 dom level niet op extreme/hard uitspeelt.
ik snap dit welquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:43 schreef Sodapoppin het volgende:
ik snap overigens echt niet waarom mensen hun geld investeren in zo'n 'Xim'console gaming doe je toch met een controller en pc gaming met toetsenbord en muis
koop dan gewoon een goeie gaming PC ofzo
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:36 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]ik ga hier echt nachtmerries van krijgenSPOILER: spoiler clicker foto & geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die clickers juist lekker creepy en vet. Maar dat vind ik van Outlast ook![]()
![]()
leef de leven
maar dan gaat het hele console er wel van afquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap dit wel
gezien ik er een binnenkrijg vandaag.
Vind t gewoon veel relaxter spelen, simpel. Kan nu makkelijk switchen tussen mn controller en muis, sommige games spelen gewoon fijner met een muis.
Sommige zweren bij draadloos (ikzelf heb liever kabel, dan hoef je ze nooit op te laden) een goede headset versterkt de game ervaring wel degelijk. Zelf heb ik een turtle beach die kan je al vanaf een euro of 60 kopen en die worden ook goed beoordeeld. Maar je kan ook bijv de originele headset van sony halenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef Klonk het volgende:
Even een heel simpel vraagje over headsets
Speel nu eigenlijk het meeste met een setje stereodopjes en dan aangesloten op de controller maar die vindt ik erg zachtjes, andere koptelefoon biedt weinig soulaas en ja de PS4 staat op zijn hardst
Nu zit ik stiekem te kijken naar andere oplossingen mooie 7.1 bluetooth headsetjes enzo. Zijn er mede FOK!kers die ervaringen hebben met die dingen of is het allemaal mooie praat en verder waardeloos?
Ja, maar wat nou als je graag shooters speelt, maar je al jaren dood ergert aan het richten met controllers omdat je fijne motoriek je keer op keer in de steek laat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
maar dan gaat het hele console er wel van afconsole gaming is met controller en pc gaming met toetsenbord en muis vind ik
ben overigens wel benieuwd hoe dat af gaat. Maar zou het zelf nooit kopen
xim3 werkte perfect. Beter dan zn concurrenten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef Roces18 het volgende:
Maar werkt die Xim dan een beetje? Want het principe op toetsenbord + muis op je console te doen is al veel ouder, maar was nooit zo accuraat. En wat kost zo'n ding?
Ik wilde deze vragen gisteren allemaal stellen, dank je wel dat jij het voor me doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Roces18 het volgende:
120 euro + toetsenbord + muis ben je minstens 200 euro kwijt.
Maar is het te vergelijken met pc gaming? En moet je niet alle controls instellen bij elke nieuwe game? Ondersteunt het ook alle games?
Geld moet je niet naar kijken, kwaliteit van leven!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
xim3 werkte perfect. Beter dan zn concurrenten.
xim4 kan ik je vanavond vertellen
oh en t zet je zn 120 eur terug
toetsenbord en muis heb ik uiteraard alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef Roces18 het volgende:
120 euro + toetsenbord + muis ben je minstens 200 euro kwijt.
Maar is het te vergelijken met pc gaming? En moet je niet alle controls instellen bij elke nieuwe game? Ondersteunt het ook alle games?
Je hebt een app op je telefoon, daar selecteer je het gameprofiel mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde deze vragen gisteren allemaal stellen, dank je wel dat jij het voor me doet
He?!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je hebt een app op je telefoon, daar selecteer je het gameprofiel mee.
Deze kan je downloaden en/of aanpassen naar je eigen voorkeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |