quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME ! HET IS VRIJDAG !!!!!!!!!!!
TGIF !!!
Ik ben regelmatig online... Mogelijk zijn we al PS buddy's? (Jacksonclaxon). Als ik online ben ff berichtje sturen dan doen we wel een coopquote:
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeerquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
U bedoelt?quote:
Gordijnen dichtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Doe ik ook meestal met gamesquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
Ik speel TLoU op easy.
Gewoon omdat ik er niet teveel moeite voor wil doen jwz
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik ga hem op normal spelen denk ik, met dezelfde reden. Maar alleen als het donker is, extra sfeer
Ik vind op easy zelfs nog steeds wel veel uitdaging erin zittenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
zal jou eens hard doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
gewoon hard doen man, ik game niet zo vaak en kom er ook wel doorheen, anders is het geen uitdaging en ook niet leuk dus mmmmmiet
XD Omfgquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zal jou eens hard doen.
HI HA HO , LACHEN DOE JE ZO !
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:49 schreef jackson het volgende:
[..]
U bedoelt?
Ik was gewoon benieuwd wat het was, dat is nu helder.
Ooh welnee, in mijn geval moet je gewoon accepteren dat men je alle kanten over de map schiet. BF4 speel ik zeer zelden maar als ik het speel puur voor mezelf. Genieten van kleine acties en de graphics.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee een paar dagen geleden vroeg iemand dat ook en dat leidde tot een enorme discussie, dus ik dacht 'daar gaan we weer'.
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gordijnen dicht
Maar als ik het het speel moet ik wel regelmatig even een pauze inlassen, wat een zenuwenspel
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, is het echt zo vet? (ik moet nog beginnen)
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja zeker. Het is echt heel knap gemaakt.
De wereld ligt volledig in puin, en is heel duister en onheilspellend.
Sfeerverhogend? Zenuwslopend!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:18 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gaaf hoor, heb er echt zin in! Hoe is het geluid? Sfeerverhogend?
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerdquote:
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zodra je de 1e clicker hoort, breekt het zweet je uit, gegarandeerd
Het een na verst gevorderde stadium van infectie, daarna komt... verrassing!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:23 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is überhaupt een clicker (ik hoor iedereen er over dus het is vast een gevaarlijke tegenstander)?
Heb de meeste wel op hard uitgespeeld, maar sommigen waren echt onmogelijk voor mij. Na 30 keer dezelfde level opnieuw doen en doodgaan smijt ik het spel uit het raamquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:53 schreef RRuben het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |