oh dat is wel slim haha, ik ga er meestal wel vanuit dat ze wel genoeg hebbenquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Ik bel altijd naar de winkel als ik een specifiek spel wil kopen of ze toevallig nog wat exemplaren hebben liggen. En zo ja, of ze er een voor mij apart willen leggen tot later die dag. Zo ben ik nog nooit een spel misgelopen.
Mocht dat zo zijn laat ik het aan andere mensen over die daar meer talent voor hebben dan ik.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je niet om een hippe wallpaper verlegen?
Een wijs besluit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mocht dat zo zijn laat ik het aan andere mensen over die daar meer talent voor hebben dan ik.
Toch mooi hoe EA 'waarde' kan creeëren. Ze releasen hun games 5 dagen later en laten je betalen als je eerder wilt spelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om EA games te spelen. Het is een abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.
Ook krijg je FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 en Battlefield 4 er voor niks bij (wordt nog uitgebreid).
Best interessante deal imo, voor 30 dollar per jaar.
Het zijn een soort van demo's, dus als jij bijvoorbeeld niet zeker bent of je Dragon Age Inquisition wel tof gaat vinden, kun je 5 dagen lang spelen en dan besluiten om hem te kopen of niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Toch mooi hoe EA 'waarde' kan creeëren. Ze releasen hun games 5 dagen later en laten je betalen als je eerder wilt spelen.
En verrek, mensen denken nog dat je games 5 dagen eerder kunt spelen ook.
Vroeger was het niet veel anders hoor, kijk bijvoorbeeld naar Doom, Quake en Wolfenstein. Pas na half-life met zijn scripted sequences werd het anders.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Zijn sowieso weinig vernieuwende spellen tegenwoordig.
Alles lijkt op elkaar en doet bijna hetzelfde met kut gameplay.
Het is ook niet voor niks dat weet ik hoeveel mensen teruggrijpen naar klassiekers uit de jaren '90 , begin jaren '00 op de pc met sites als GOG en humble bundle etc etc.
Spellen zoals TowerFall Ascension op de PS4 is daar ook weer een mooi voorbeeld van.
Graphics uit de jaren 90 , maar wel een super toffe 4 player gameplay. ( SP is overigens crap , maar dit gaat puur om de MP )
Gameplay , daar draait het om.
Beetje jammer dat teveel mensen tegenwoordig alleen maar naar de looks kijken waardoor je allemaal van die COD-100.000 in een dozijn spellen krijg die daarnaast ook nog eens super easy zijn.
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Cikx het volgende:
Zit ik net in een huis te sneaken, schrik ik me kapot door een of ander eng geluid. Blijkt het Ellie te zijn die wil leren te fluiten.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef Cikx het volgende:
Zit ik net in een huis te sneaken, schrik ik me kapot door een of ander eng geluid. Blijkt het Ellie te zijn die wil leren te fluiten.
Daar ben je op de ps3 echt 2 dagen mee bezigquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef Verbodsbord het volgende:
Het origineel van The Last of Us niet gespeeld, ben nu de remastered aan het downloaden40 minuten om de singleplayer te downloaden
Daarom gebruik ik m'n ps3 eigenlijk bijna niet meer, ik heb door PSplus echt een ENORME backlog, maar het downloaden duurt zo fucking lang dat ik het meestal maar laat zitten.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar ben je op de ps3 echt 2 dagen mee bezig
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertjequote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Rijst het volgende:
elke x wanneer ik mijn ps4 aanslinger is er weer een update
Voor elke zin is er een eerste keer.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertje
Die van mij download ze in standby mode, HAquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:21 schreef Rijst het volgende:
elke x wanneer ik mijn ps4 aanslinger is er weer een update
Paar keer per week.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
je gamed gewoon niet vaak genoeg losertje
vaag?quote:
Oh dan las ik het verkeerd. Nee de combi van EU game en US DLC werkt inderdaad niet. Maar US game met US premium aangeschaft via m'n andere account werkt prima op m'n Nederlandse account.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vaag?
DLC hoort niet te werken als je game EU is en je DLC USA...
raar
ja oké , dat wel Y:quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:58 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerd. Nee de combi van EU game en US DLC werkt inderdaad niet. Maar US game met US premium aangeschaft via m'n andere account werkt prima op m'n Nederlandse account.
Zijn er echt mensen die dat doen!!!??quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
en abonnement dat je koopt om 5 dagen eerder EA games te kunnen spelen en dan kun je na 5 dagen spelen beslissen of je de game koopt. Ook hebben EA games korting als je dit abbo hebt.Ook krijg je FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 en Battlefield 4 er voor
Voorlopig niet, of helemaal niet?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:20 schreef Bolters het volgende:
FUCK, F1 2014 dus niet naar de PlayStation 4. Dé game waar ik zo naar uitkijk. Vind het ook een achterlijk besluit maar goed
F1 2015 pas. Maar die komt wel eerder dan oktober, dus hopelijk al redelijk in het begin van het F1 seizoenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voorlopig niet, of helemaal niet?
Dat laatste zou idd merkwaardig zijn.
Ja, 2015 verschijnt idd eerder en wordt steeds voorzien van updates. Maar echt bizar dat ze 2014 alleen op de vorige gen uitbrengen..voor mij iig een gigantische tegenvaller!quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
F1 2015 pas. Maar die komt wel eerder dan oktober, dus hopelijk al redelijk in het begin van het F1 seizoen
Ik denk dat de meeste ontwikkeling in F1 2015 zit, en er alleen snel een 2014 versie uitgepoept is (snelle mod van 2013) omdat ze dit contractueel verplicht zijn i.v.m. de deals van F1. Eén jaar om een compleet nieuwe engine te maken voor de next-gen consoles is veel te weinig.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, 2015 verschijnt idd eerder en wordt steeds voorzien van updates. Maar echt bizar dat ze 2014 alleen op de vorige gen uitbrengen..voor mij iig een gigantische tegenvaller!
Ben ik helemaal met je eens en het is ook absoluut een voordeel dat F1 2015 nu wss in het voorjaar uitkomt. Maar ik vind het toch opmerkelijk en had echt een next-gen versie verwacht: desnoods een game die niet eens heel bijzonder goed is, maar gewoon iets beter dan wat er nu gepresteerd zal worden op de PS3. Dat had makkelijk gekund en dan was (denk ik) iedereen tevreden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste ontwikkeling in F1 2015 zit, en er alleen snel een 2014 versie uitgepoept is (snelle mod van 2013) omdat ze dit contractueel verplicht zijn i.v.m. de deals van F1. Eén jaar om een compleet nieuwe engine te maken voor de next-gen consoles is veel te weinig.
Dus nu even snel cashen en voldoen aan contractuele verplichtingen, volgend jaar met een next-gen racer komen. Voordeel is nu dat de games niet pas tegen het eind van het seizoen uit gaan komen.
Zal niet eens heel lang meer durenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:46 schreef n8n het volgende:
De dag dat er een real time physics engine komt gaat zo blazing amazing zijn. Geen aparte engines meer, developers kiezen/specificeren-de-variabelen-van alle materialen, de omgeving en alles klopt volgens de natuurkundige wetten. Dan kan je 'gewoon' alles bouwen.
makkelijk 10 jaar gok ik wel, 2030 in een console vr-brilquote:
Bedoel je die PlayStation-discounts?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Richie2000 het volgende:
Paar EA games in de sale, 35 eu p.s.
Haha ja, was ook meer een grapje. Dat duurt inderdaad nog wel even. Maar leuk om al die ontwikkelingen te volgenquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:57 schreef n8n het volgende:
[..]
makkelijk 10 jaar gok ik wel, 2030 in een console vr-bril
Ja, die.. wilde misschien nfs en madden nog kopen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:05 schreef Bolters het volgende:
[..]
Bedoel je die PlayStation-discounts?
Madden is op zich een hele vette game - jammer dat ik de regels niet goed genoeg snap.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:07 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Ja, die.. wilde misschien nfs en madden nog kopen.
Het is te engquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is er met het bloed? Ik moet nog beginnen namelijk. Te veel, of lelijk?
homoquote:
Censuur was volgens mij alleen voor onthoofdingen (alleen multiplayer).quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:43 schreef Sodapoppin het volgende:
welk bloed in TLOUik had meer gore en 'splash' effecten verwacht wanneer je iemand zijn schedel inslaat/trapt
zijn dit de beruchte censuren ?
Nee, wel iets meer dan dat. In de ongecensureerde versie kun je ook ledematen eraf schieten enzo, en volgens mij ook iemand's buik open en dat er dan ingewanden uitkomen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Censuur was volgens mij alleen voor onthoofdingen (alleen multiplayer).
http://www.eurogamer.net/(...)-last-of-us-censored
dit was inderdaad het stuk waar ik op doeldequote:Op donderdag 31 juli 2014 17:55 schreef RRuben het volgende:
Nee er lagen een paar dode enemies en hun lichaam was gewoon 'normaal' geen bloed etc. en onder hun lag een perfect rode cirkel.... En er zijn nog meer van zulke skeere dingen, je ziet iig dat het maar 42 euro is
Geen idee... maar heb wel 5 dollar tegoed gekregen zie ik. Dus misschien is dat voor PSnowquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier al gamers met PS NOW? Open bèta start in de USA vandaag. Weet niet of er een ip lock is, maar anders is het vast te gebruiken met een US account.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |